gå o dö.

hon förstör mig,
hon förstör min familj,
hon till och med förstör mitt underbara hem!
varför förstår ingen?

min tröja & min jacka, puss






ja ! idag älskar jag mig själv !

julklappis, jaa jag är väldigt happy

julen!





julklappar av familjen & inger odom.


alla julklappar

från anna

av mamma & pappa

av inger

av mamma & pappa

av jonna & renèe

jag älskar min tröja, av mamma & pappa

av mamma & pappa

av mamma & pappa

fylld med massor av saker, av mamma & pappa
men också världens snyggaste skinjackan :D
min är ju självklart snyggare.
nu vart det väldigt långt här men , hihi :D

26 december

idag har jag och elvira jobbat, fett duktiga.
men jag tycker synd om min häst, men just nu orkar jag inte.
ska upp och duscha nu, ska till mormor & morfar lite senare.
men puss

lalalalal


när vi bakade, vem kan motstå katten ;)

min pappa & min kusin är lite galna



bilder från själva julafton sen, puss

,

just nu, önskar jag mig bara endast två små pytte små saker.

julklappar

alltså julaftonen igår var verkligen helt underbar <3
men usch vilket äckligt jävla väder det är nu, det här går ju fan inte o rida i, så ja min häst får stå en dag till, haha stackarn hon har stått sedan i tisdags, aja lite julledigt så där.
igår då så fick jag exakt:
* ett armband & pengar & strumpor av mormor & morfar
* ett skit snyggt linne av min kusin med familj
* ett spel till oss alla tre, mig renee & jonna
* parfymen av jonna & renèe
* en coool tjocktröja av inger med familj
sen av mamma o pappa
* pannlampa
* underställ
* tjocka strumpor
* fodrade foppatofflor
* ett par skit snygga leggins
* massa toffsar
* ett vanligt baslinne
* en nessesär(?) fylld med massa saker
* en djurgårnströja, shit vad jag älskar den
* en skit snygg skinjacka, den älskar jag också
jag bara älskar mina julklappar :D

julafton, vad ska jag nu längta till?

GOD JUL !
jag älskar verkligen alla mina julklappar :D
bla så fick jag min älskade skinjacka som jag har önskat mig & en skit mysig underbar djurgårns tröja. och en del annat, min älskade parfym också !
puss på julen !

dan före dan före doppare dan, vart det rätt? säkert inte ;)

idag har jag jobbat, usch o fy
men jag har också varit i södertälje med prytz, där jag köpte två nya piercingar till min läpp, måtte dom bara vara kvar nu ! men också en julklapp till julia.
håller på o läsa harry potter 6 igen, men snart klar ..
SNART ÄR DET JUL, då ska man vara snäll , hihi
men det är jag ju nästan alltid
jag har seriöst ont i magen för att jag längtar till julen sjukt mycket, shit det var länge sedan det var så här.
jag kunde liksom inte sova inatt..
hoppas jag kan sova nu inatt iaf.
imorgon annars då ska jag prytz, elvira o renee till farsta och handla de sista julklapparna. & sen blir det att klä granen på kvällen
åååh jag vill åka in till mellandagsrean sen, efter alla julklappar vill jag köpa något till mig själv.
undra med vem bara?
hm. får la tänka ut någon bra ..
haha
nej men nu ska jag läsa min bok (y)
puss
You're the part of me that I don't wanna see 

ALICE TAPPAR HåR

nu har vi bakat både pepparkakor , och aah lussebullar men dom är ju inte riktigt klara än men aah snart iaf.
men vi måste äta mellan baken , hehe
sen ska vi baka knäck & usch ischoklad. o då kommer mamma o pappa o hjälpa till .
usch hungrig som en get :o
men snart, typ om en timme iaf.
maaaaaaat !
puss
ps. alice tappar hår

snööö


hihi mycket snö , wiee :)

pict från mobilen


snygg som vanligt

trött, takida & vad jag hade med mig till takida, hahahah

gjorde om hemma

halv blond becka vart brunett som vanligt.

hockey

stalltjänst ;)

god matt & gott hår, hahaha

hemma från skolan & pluggade

snö oväder

snöööööööööööööööööööööööööööööö & coooool hund
shit vad mycket bilder det vart . men så äre ibland, puss

bilder.


alice hjälpte mig o plugga, haha not !
innan takida !



innan snön kom, tagna med kameran <3

mysdag

hej hopp !
kom just in efter en stund ute i snön, åh härligt med så underbart mycket snö.
jag kan säga helt ärligt så älskar jag det. det är såååå mysigt.
men annars idag så har jag ridit, jag & prytz red i snön , åh vad underbart.
haha fy tusan vad roligt vi hade. jag hade bytt bett för jag trodde att jag skulle kunna hålla min häst bättre, nja inte direkt kan jag ju säga, men kan ju vara för att jag inte hade någon nosgrimma, haha.
så min häst hade lite ryck, dessutom tappade jag två skydd, men som tur hittade jag dem igen. toppen (y)
så det har hittils varit en mysig dag.
och den kommer nu sluta mysigt också!
ska ju som sagt julbaka idag. mycket trevligt !
dagarna som kommer, väntar ingen sovmorgon liksom :(
men lite jobb & dt blir ju pengar.
imorgon ska jag vara i stallet till tio, på tisdag ska jag jobba & onsdag ska vi iväg o handla julklappar så det blir väl inte så jätte mycket sova liksom, vill ju komma iväg i tid. julafton yes då går vi upp 5 (y) . sen blir det sova den 25, för den 26 blir det jobb igen !
puss

lalalallalaallalalal blalalalal blalalla

åh jag var ute o red i snön på dagen o dt var så underbart. shit alltså. mina häst var pigg som en jävla get. helt underbart verkligen.
annars idag har jag inte gjort så mkt, tittat på hockey, började med att sverige ledde med 3-0 , och sedan aah tappade vi det 3-3, men i förlängningen vann vi med 4-3 iaf (y)
läst lite harry potter har jag gjort,
och gjort klart farmors julklapp, måtte hon bara bli bättre.
hon måste det.
usch o fy annars.
nej jag vill inte.

imorgon iaf så ska jag först rida ut med prytz på morgonen , sedan blir det baktajm vid tre, shit jag skulle ju fråga rebecca också :o .. fuck .. aah får försöka få tag i henne imorgon :) ..
skönt iaf att hon inte kommer vara hemma då vi bakar. så underbart.
nej nu ska jag upp och hämta sladden så jag får in bilder från mobilen & kameran.
yes bilder blire.
men aah puss.
jag är hungrig & sjukt sugen på toast, yessss vi har det hemma .
men puss

snösnösnö

God morgon !
eller jag gick upp för typ en timme sedan.
sov riktigt skönt, även fast jag kollade på 30 of nights igår, eller hur fan det nu stavas, första filmen jag såg tillsammans med simon.
ska nu sitta vid datorn tills diskmaskinen är klar, sedan fixa den och vidare till stallet sen. ska rida ut i den här snön, fy fan vad underbart <3 jag längtar fan !
just nu sitter jag iaf och lyssnar på två låtar elvira lagt upp på sin blogg, två aucustiska (?) låtar av three days grace, jag är kär. helt underbara . shit alltså. animal i have become & i hate everything about you.
åhhhh helt fucking underbara.
imorgon ska det här bakas med family + elvira, nee elvira tillhör familjen ju !
det är änså länge bara jag mamma & elvira iofs. men renee kanske kan hjälpa till också :) just pappa också när han kommer hem. jag dör om hon ska hjälpa till.
SHHIIIIT det snööööar (a)
wieee
puss måste sluta !

stjärt

JAG HAR INTE LAGT UPP EN BILD PÅ SKIT LÄNGE HÄR :O
BLIR DET IMORGON , JAG LOOOOOVAR.
HAHA INGEN BRYR SIG , MEN ÄNDÅ

julbak snart

känner mig skit duktig, har städat badrummet och slagit in julklappar, shit vad jag är grym (y)
på söndag ska vi i vår familj + elvira julbaka, har aldrig gjort det förutom bakat pepparkakor, men nu ska vi göra stora saker såsom knäck , aaaah läskigt :s .
men det kommer ju gå *host* bra !
fast jag längtar lite, det ska faktiskt bli riktigt roligt :)
det vi ska baka hittils är:
* pepparkakor
* knäck
* ischoklad (usch)
* lussebullar?
vad mer kan man baka ?
haha , aja det löser sig , puss

LOOOOOV

nu är jag skit trött, men jag har lov så jag är skit glad !
känns riktigt bra att ha det faktiskt :)
dagen började faktiskt jätte bra. verkligen :)
sen skolan i typ nån timme, tittade på julgrej (?) och fikade med klassen, har nu gått halva tiden av gymnasiet, känns härligt (y) men ändå sjukt läskigt!
jag, daniela & julia gick ner till stan och jag köpte en massa julklappar till bla inger, elin, pappa & renèe. så jag har nu kvar mormor & morfar, mamma och julia. heja heja ! vet iofs vad mamma ska få och lite av vad mormor & morfar, men julia :o . hjälp?  nej men jag kommer nog på något.
ska nu iaf skapa lite julstämning här, genom att först duscha, sen ska jag slå in julklappar :D ..
dom sista julklapparna köper jag antingen på tisdag eller onsdag nästa vecka, ska in båda dagarna, fast ena dagen till södetälje och andra till farsta.
men nu ska jag fixa lite, bla. diskmaskinen & ta en dusch.
ha det så bra!
har lite jobb framför mig i stallet också, pengar !
tisdag 22 december
ah julafton också, dock inga pengar :(
26 december
& em den första januari.
men sen tänkte jag nog försöka jobba lite extra, har en hel del saker att spara pengar till :)
puss !

hockey <3

shit shit shit
jag tror jag får panik
hockeyn börjar typ nu och vi har ingen tv :o
får bli o kolla på datorn, usch o fy
men hockey är bäst <3

imorgon slutar jag !

jag kunde inte komma till skolan idag pga att det härliga vädret, haha!
det snöar ju så jävla mycket :o
men ska nog ut o rida snart, helt underbart o rida när det är snö ute, dock inte när det snöar så här mycket.
ska se om jag hittar några skidglasögon ;)
as grymt skulle dt vara !
men aja, imorgon är dt avslutning , skönt !
puss.

saknaden är ibland större än vad jag själv tror.


ibland saknar jag det, men inte speciellt ofta längre.
mer känslan & inte personen i fråga.


lalalallaa, snart slutar jag skolan :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
äntligen klar med allt skolarbete :)
nu ska jag inte plugga någonting förän nästa år , yesyesyes
så det firas med lite two and a half men :)
engelskan gick ju iofs åt helvette, men jag orkar fan inte bry mig längre.
nu har jag alltså fyra saker som jag ska ta med mig till skolan och lämna in imorgon (y)
fett stolt jag känner mig,
känns lite onödigt att gå imorgon, men ska dit
och jag ska dit på fredag, min första avslutning , haha ..
känns lite konstigt att jag inte gått på någon skolavslutning än !
men för ett år sedan skulle min häst veterinärbesiktisgast (?) och simon var här .
och sommaren då var vi på fotboll så.
kommer kännas sjukt onödigt, men mysigt!
äntligen få inleda ett lov liksom.
oj vad jag babblar.
men men..
skriver lite senare om hela året tror jag, eller kanske på lovet.
det här året är ju snart slut, tack o lov
faktiskt, jag är helt ärlig när jag säger att detta har varit ett ruttet år.
usch o fy!
hoppas verkligen att år 2010 kommer med nåt bra,
som aah verkligen något bra.
har ingen aning om vad jag ska göra på nyår,
men tror jag är hemma.
ska bli skönt !
det har ju varit en tradition att vara hemma på nyår,
önskade lite grann att jag var det förra året också.
men det var mysigt att fira med vännerna :)
nej nu ska jag snart kolla på men ..
puss!

sista racet

usch jag är verkligen sjukt trött..
men måste plugga idag, jag orkar verkligen inte plugg imorgon så
men idag har vi haft strömavbrott här hemma, trodde inte vi kunde få det längre, men tydligen.
hihi, det är alltid lika mysigt när det blir helt jätte tyst i hela huset.
vi hade det två gånger, men jag var bara vaken en gång :(..
jag gick i alla fall upp 10, så att jag skulle hinna plugga lite innan folket kom hem, vilket jag också hann.
bara det att jag längtar till att få gå ut och leka i snön, men jag har ingen att leka med :(
haha, roligt det lät..
men det är sant :o
aja, får vara inne och plugga hela dagen.
för jag ska inte till stallet eller något sådant idag, för jag har inte min ponni idag.
jag har endast tre saker kvar, men det enda jag liksom måste anstränga mig för att göra är engeskan.. usch jag vill inte :(
men sista racet nu, heja heja!
puss så länge!

snart slut!

nu börjar det kännas att dt inte är mycket skoldagar kvar, hm vart det där rätt?
aja.trött är jag så skyller på det.
men nu är jag klar med CW ,
så det jag har kvar nu är:
* engelska uppsatsen
* kolla igenom en novell
* skriva en bokrecension


men nu ska jag nog sova, måste ju som sagt upp klocken 6 även fast jag inte ska till skolan.
men men..
puss & godnatt alla glada !
måste ut o leka i snön imorgon :D

snart slut!

nu börjar det kännas att dt inte är mycket skoldagar kvar, hm vart det där rätt?
aja.trött är jag så skyller på det.
men nu är jag klar med CW ,
så det jag har kvar nu är:
* engelska uppsatsen
* kolla igenom en novell
* skriva en bokrecension

men nu ska jag nog sova, måste ju som sagt upp klocken 6 även fast jag inte ska till skolan.
men men..
puss & godnatt alla glada !
måste ut o leka i snön imorgon :D

planer

på ett sätt har dagen varit sjukt jävla jobbig, men trots det har jag varit super glad :)
imorgon orkar jag inte åka in till stockholm som jag hade tänkt o göra,
utan jag pluggar istället och så pluggar jag inte idag!
men nu ska jag äta och mysa med mamma & jonna.
puss.

4

lalallaa jag fick mvg - på samhällsprovet, tjoho !
jag är skit hungrig och vi har prov snart ..
äsch, det får gå som det går!
jag orkar inte plugga mer.
puss

positiv.

nu känns det som om jag har koll på läget faktiskt,
känns som om jag kan provet.
eller rättare sagt får det gå som det går, men jag ska klara det.
jag är alltid sjukt positiv till prov, även om jag inte kan allt eller kan allt.
det är bara det att med en positiv inställning till ett prov, så går det oftast bättre än med en negativ inställning till ett prov. yes box så äre.
men aah imorgon ska jag skriva klart engelskan.
onsdag blir det att bli klar med CW
och torsdag bokrecensionen, den är värst för den har jag inte knappt börjat med.
men jag klarar allt!
sjukt positiv jag är, men va fan så ska det vara !
nu ska jag nog sova, så att jag är utvilad till provet imorgon.
puss.

4

usch vad jag har pluggat.
men mer måste jag plugga.
okej.
nu ska jag inte klaga mer över plugget.
det är ändå bara en vecka kvar.
imorgon har jag mitt sista prov.
sen är det bara tre inlämningar kvar.

vecka 51:
måndag -
plugga kultur & idè historia
tisdag - kultur & ide historia prov. skriva engelskan, engelskan ska vara klar!
onsdag - titta över CW, bli klar med den. STOCKHOLM !
torsdag - bokrecentionen, bli klar.
fredag - engelska, CW & bokrecention klara! om ej klar med allt blir det att plugga.
LOOOOOOOV !

5.

nu ska jag ta ett bad, med instuderingsfrågorna på kultur o ide historian.
hur fan ska jag kunna det tills på tisdag ?
shit asså.
men aah svenska boken är i alla fall utläst nu.
så engelskan + svenska bokredovisning kvar.
yey
och prov dårå.
men puss & godnatt.

blablablablablablablabla

usch jag orkar verkligen inte plugga mer..
men jag måste.
jag måste klara det här.
så är det bara !
kämpa !
har prov på tisdag och sen blir det att skriva engelskan.
yey!
gud vad roligt..
nej!
men det är en vecka kvar bara..

fuck it

nu är min familj hemma i alla fall, och hon.
självklart så blir allting mycket jobbigare då.
fuck it.
jag tar hellre ensamheten.
igår då satt jag och renee uppe till två och kollade på film.
kan ju gissa vad jag drömde om.
åhh.... jag hatar fan att han ska vara i mina drömmar.
hata hata hata.
vem drömmer liksom om att man berättar om sina drömmar ?
aja. hatar drömmar nu förtiden.
men nej nu ska jag plugga.
kultur & idè historia here we come.
sen engelska också
och lite CW
ponnyn får nog faktiskt stå.
måste plugga
pooor tösenbebis
men aah det är endast en vecka kvar,
KÄMPA
KÄMPA
KÄMPA
japp, heja mig (y)
puss

pict.

igår hade jag och katten roligt med camen ..
mobba mig inte , klockan var över tolv ;)
men jag var sjukt trött & sjukt snygg.

6.

har jobbat idag och tjänat 400 pickadoller , mums.
men annars har dagen varit sjukt irriterande, ingenting har verkligen inte gått min väg.
seriöst, började med att jag försov mig, jag försover mig verkligen aldrig.
det händer liksom inte mig.
men i alla fall vaknade 7.20 och tänkte: aah men jag ska ju gå upp om 10 minuter. sover lite till. ehm .. vänta nu vad stod dt.. aah jag vart sjukt irriterad.
sen i alla fall nere i stallet, trött som en jävla get.
när jag skulle släppa ut opus, tror ni då inte att han rymmer, fy fan vad arg jag var.
sen släppte jag ut pärlan, då kommer det sen en människa som ska rida henne, aha ner o hämta henne.
blixten, europa och admiral fick stå inne fast dom egentligen inte hade behövt det.
aah, det är några av de sakerna som inte gick min väg.
men nu är jag på topp humör, dock är jag sjukt trött.
tror jag ska plugga, eller titta på film.
men tror att det blir film, och sen plugg.
jag har ju också hela dagen imorgon att plugga kultur & idè historia ..
men aah nu har jag pratat alldeles för mycket
men igår var jag sjukt glad faktiskt.
allt kändes så bra.
puss på er alla !

sova.

shit jag ska fan upp snart :(
usch jag vill fan inte jobba.
men jag sitter nu här o msnar, pluggar och tittar på film.
haha, tur att jag är tjej ;)
nej men kanske borde sova nu..
sjukt trött är jag ..
puss

7

sjukt trött är jag, vill bara lägga mig ner o titta på film. men tänkte ju faktiskt plugga .
äsch kanske hinner både och, kom jag på nu ..
men nåt annat än datorn iaf, nu när jag har hela huset för mig själv.
puss

blablablabvdvdgnvjvno

shit jag är fortfarande på bra humör, hur bra kan det bli !
nu hade jag tänkt o sova, hehe mobba inte mig för jag går o lägger mig i tid.
imorgon är då en onödig dag, men känner mig ändå riktigt positiv.
imorgon åker mamma, pappa o jonna på kryssning, trevligt för dom.
själv är jag hemma och renee också, dock kommer hela lördagen tillbringas typ själv.
aja jag får la klara mig, jobbar ju först på lördagen så lär ju vara död o så, så skrämma upp mig lär jag direkt inte orka ;)
dock kommer jag ju sitta vid datorn typ hela lördagen och vem är lika nördig som mig o sitter vid datorn då liksom , haha noone ..
men aja, jag är faktiskt positiv, för att vara mig!
annars hade jag ju varit livrädd.
men jag ska plugga hela helgen så blir bara bra om jag är själv o kan koncentrera mig.
men sova ska jag göra nu, ska först bara läsa lite i min bok.
känns verkligen att man går i skolan på sista refrängen.
nu är det inte långt kvar men ändå mkt o göra.
men hare nice.
puss & godnatt.

8

jag är på strålande humör även fast typ ingenting har gått min väg, plus att alla klagar på mig. men jag håller humöret på topp ! ett helt under men men ..
nu sitter jag och försöker få in det sista av samhälle in i hjärnan, hoppas på det bästa (y)
imorgon kommer annars kännas som en otroligt jävla onödig dag, men på grund av mitt braiga humör, känns det inte så jobbigt o gå dit ändå.
allt vi kommer ha imorgon är att titta på lucia, lunch och samhälls prov (y)
aah men nej nu ska jag försöka plugga, musik & ignorera min pappa. hehe
puss

getpung

det känns bra och det känns som om något har släppt ifrån mitt hjärta.
det känns otroligt bra.
även fast det inte är samma sak.
så var det värt det.
jag är glad.
puss

blalalalalal

1. ditt fullständiga namn: rebecka margaretha ilvonen
2. exakt ålder? 17 år, 24 dagar ?
3. längd? 1,64 ?
4.vikt?  öh nåt lär det ju vara
5. smeknamn? typ massor eller inga
6. vart bor du? ör 24 (y)
7. vad gör du på fritiden? hästar, plugga , vänner.
8. beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig)?  deru
9. vad är du mest missnöjd med din kropp?  min huvudform , haha nej men jag vet inte. ganska nöjd med allt, får man säga så?
10. & vad är du mest nöjd med? mina tuttar
11. vad har du för uppfattning om dig själv? skit snygg.
12. vad vill du jobba som äldre?  nåt bra
13. hårfärg? brunt / grönt
14. ögonfärg? bruna
15. någonting du vill berätta om dej själv, som inte någon annan vet? jag hatar folk
16. kan du själv säga att du ser bra ut?  haha , jaa , jag är bra på det.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utséende? inte mkt direkt.
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med?  hm. jag vill byta underkläder, sedan äre lugnt.
19. någon vana? kissa när jag går upp.
20. lyckotal? jag vet inte.


vänner/folk

21. vad heter din bästa vän? elvira, anna & rebecca
22. hur många nära vänner har du? lagom
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? hahahahahahaha , va fan ..
24. vet många personer vem du är? haha, självklart ;)
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? nja..
26. när var du senast med någon kompis? idag.
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? haha, va fan
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? haha oj.. vem tusan var dt :o .. tänk rebecka tänk ! JAG VET INTE :O
29. vem sov senast hos dig? elvira o anna ? eller ?

 



romantik.


30. Vill du ha ett förhållande?  vet inte.
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? asså han ska ju inte vara värsta liten :o hahah

32. är du kär? nej.
33. tycker någon om dej mer än som vän? haha nej då..
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? nepp. skit i sånt.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? öhh ..
36. tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? dt klart att man tänker lite på sånt liksom :)
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? ja.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? haha, finns ju snyggingar på min skola ;) . haha
39. i din klass?  har ju haft det, kanske inte att rekomendera liksom . men trevligt när det är trelvigt ..




Från kram till sex.

40. har du kramat motsatta könet? ja
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon?  aah.
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? jodå
43. har du pussat någon i motsatta könet? aah

44. har du pussat någon i medsatta könet? aa
45. har du pussat den du tycker om? haha , jaa
46. har du pussat någon inför folk? aah
47. kysst någon inför folk? aah
48. hånglat inför folk? aah
49. vem var ditt första hångel? hehe
50. hur många har du hånglat med under en kväll? 1
51. vem är ditt bästa strul? ...
52. och vem är ditt senaste? ...
53. ditt äldsta hångel? haha.
54. skäms du över att hångla inför folk? nej ..
55. haft sex med någon på offentlig plats? nej .
56. haft sex överhuvudtaget?  ja.
57. hur gammal var du första gången? 15
58. hur gammal ville du vara första gången? 15 ?
59. blivit dumpad efter sex? nej
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? jaa
61. har du gjort ngt av detta med de medsatta könet? nej





tankar & skit.

62. har du någon fobi? haha , det kan man säga
63. har du någon allergi? nej
64. vad tänker du på innan du somnar? tankarna går åt olika håll
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? haha, det beror ju fan på.



vad väljer du?

74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? 13-
75. vänskap eller förhållande? vänskap
76. snyggastekillen/tjejen i stan med sämsta personlighet elr fulastekillen/tjejen i stan med finaste personlighet? hm . vet fan itne
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? underkläder
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13?  13



skulle du?

80. kunna byta liv med någon? ibland
81. isåfall vem då? vet inte
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? onanera, ha sex och bli avsugen! hahah som elviras svar .. men jag skulle kissa också ..
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? haha nejdu
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? nej..
8
5. kunna sova ute på vintern? fan vad kallt
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? ja, ett varmt land.
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? nej


klädstil.

88. anser du dig själv vara en speciell stil? självklart..
89. vad klär du dig i oftast? mina kläder
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? jodå
91. klär du dig dyrt? nej .. ahahhaha jag klär mig billigt . hahahha

92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen,modestilen,vanligt eller ngt annat?
öhh. min egna faktiskt.





senaste 48 timmarna har jag?

93. pussat någon? nej
94. haft sex? nej
95. fått en kram av en okänd? nej
96. ringt någon? ja
97. blivit uppringd? ja
98. funnit kärleken? nej
99. kollat på google? ja

SISTA FRÅGAN!

100. hur lång tid tog detta? jag glömmde kolla :D

hat

jag vill, men jag vill ändå inte
hur vet jag att det inte blir som förut
jag vill inte ha några känslor
jag vill bara
jag vet inte vad
jag tror att det är bäst om jag låter bli
eller
jag vet inte.
ibland känns det så jävla underbart
blir glad för verkligen ingenting
bara att ... finns där
men ibland blir jag så jävla sjukt sårad
hur vet jag
vill jag veta
vad vill jag egentligen
hur vet jag vad jag vill
hur vet jag vad ... vill
det vet jag inte
vill jag veta
nej
eller
jag har ingenaning
hur ska jag veta
ibland saknar jag det
ibland saknar jag verkligen inte det
det är ju som jag vill nu
elller
allt var så bra
ibland
ibland hatade jag det
vill jag då ha det tillbaka
vill jag ha tillbaka hatet
vad vill jag
hur vet jag vad jag vill
allting handlar om olika saker.
inget någon behöver bry sig om.
men ibland måste jag få skriva av mig.
ha ett bra liv !
ha inte mitt.

till mig själv !


50:
måndag -
inlämning av bokrecention plugga samhälle & kultur & skriva idrott
tisdag - plugga samhälle & kultur & skriva idrott
onsdag - plugga samhälle & skriva idrott
torsdag - plugga samhälle
fredag - samhälls prov, inlämning av idrotten(klar)
lördag - jobbar ! plugga kultur
söndag - plugga kultur
51:
måndag -
plugga kultur
tisdag - kultur & idè prov skriva CW & engelska
onsdag - julhandla ! skriva CW & engelska
torsdag - skriva CW & engelska
fredag - inlämning av engelska & CW
lördag - LOOOOOOV !
fuck plugg !
Engelska uppsats
Idrotts uppsats [x]
CW uppsats
kultur & idè prov
samhällsprov [x]

great

jag var fan på as bra humör , tills för en stund sen då min mamma och anna kom hem.
dem fick mig på as dåligt humör.
åh. jag som var glad för ingenting.
bajs också !
hur ska jag kunna plugga nu?  :(
ska få lite mer skrivet på engelskan..
hatar fan allt just nu !
fuck fuck fuck.

9.

idag har jag:
* vaknat upp o insett att jag drömt om samma jävla person, igen !
* filmat typ hela dagen
* ätit kladdkaka
* gått hem från bussen
* vart på as bra humör
* druckit kaffe
och nu ska jag
* plugga
* plugga
* plugga
ja men jag ska ju plugga.
ha en bra dag !
nio små dagar fram till skolan slutar också. nice !
puss

filma - inte min grej !

yes jag har fått en del skrivet på engelskan :D ..
i alla fall ett argument , tjoho.
trots att jag är sjukt trött, tror att jag behöver en kopp kaffe
så jag har pluggat samhälle och engelska idag & så ska jag fortsätta läsa min bok.
imorgon ska vi fan filma hela dagen, jag orkar inte.
jag tycker fan att det är sjukt tråkigt, man fattar ju typ bara hälften av det vi gör.
usch o fy
äsch, jag har ju ändå bakat kladdkaka åt oss så vi orkar nog ett tag i alla fall.
nej men nu kaffe, sen läsa (y)
puss

10.

jag drömde om honom i natt igen :o
jag blir fan helt galen på mig själv :(
det är inge roligt att vakna på morgonen och inse att jag drömmer om honom :(
jävla massa gubbar jag gör :o
hehe
men juste i söndags cyklade jag över 6 km totalt.
inte liksom på en gång, men ändå ..
motion (y)
nu håller jag på och baka kladdkaka, då vi ska filma hela dagen imorgon.
snart väntar stallet också,
have a nice day.
puss

rise against <3

jag har faktiskt pluggat en del idag, men det känns som jag inte gjort ett skit.
men egentligen så jag börjar kunna samhälle lite iaf och det är bara måndag !
provet är ju liksom på fredag .
aja, sen har jag fått åter en uppgift, läsa en bok på 180 sidor med världens sugigaste (?) svenska.
selma lagerlöf in my as fan.
men jag är väl korkad som valde att läsa en bok och göra bokrecention av det, istället för att göra en filmrecention på vilken film som helst, men aja . det kändes bättre om jag läste denna bok.
men det känns som om jag kommer kunna hinna allt som ska göras.
jag är faktiskt mest nervös med engelskan , konstigt va ?  näää
men hela helgen så är jag nästan ensam hemma, eller lär ju bli vääääldigt ensam.
men då lär jag kunna plugga som en jävla galning.
fredagen ska jag inte plugga på i alla fall, då ska jag ta det lugnt med renee & prytz.
men sen plugg plugg plugg !
det är ändå sista helgen innan lovet så va fan, plugga lär jag orka göra då.
nej men plugg är tråkigt, men det kommer finnas nu i bloggen ända fram till nästa fredag,
sen inge mera plugg på typ en vecka eller två i alla fall.
men nej nu ska jag ta ett bad och läsa boken.
ha dt bra !
puss.

dagen låt: rise against - hero of war 
helt otroligt jävla bra :)

11.

sitter i skolan och ska skiva en engelska uppsatas, jippie !
så här tidigt på morgonen och du måste tänka, det är ju fan sjukt jobbigt !
jag är så jävla sjukt trött att jag inte orkar göra någonting egentligen, men jag har skrivit lite i alla fall.
för det sjuka är att jag är jätte motiverad men ögonen och hjärnan fungerar inte riktigt.
så jag lär ju titta på det jag skriver nu senare, och se att "gud vad fint"eller nåt (y)
juste sen kommer jag ha rätt skön skolvecka, de två som är kvar.
för jag har ingen pyskologi fram till jul och typ inte någon CW för det vi gör där kan vi göra hemma.
så jag kommer börja 10 både måndag och fredag, vem vill inte det liksom ;)
plus att jag kommer sluta tidigare både tisdag och torsdag, det tycker jag om !
på fredag är min sista idrottlektion för terminen, skönt !
nu är det fan inte många skoldagar kvar,
men ändå har vi sjukt mycket o göra.
skit nice !
men aah nu ska jag koncenrtrera mig lite här va !
puss på engelska. .....
hahahaha eller inte !
men puss
mkt jag skrev :D


lalalalallalalalala

kvällen vart riktigt bra igår i alla fall, jag somnade riktigt glad :)
elvira kom och hälsade på ändå, fast jag hade gått o lagt mig när hon anlände (y)
haha riktigt roligt ..
jobbat idag , vi hade roligt som alltid .
bajs är roligt att prata om ..
liksom kungen bajsar :o

-

kvällen vart verkligen som jag planerat. nej!
det slutar med att jag sitter här helt ensam,
vilket självklart får mina tankar tillbaka till tiderna då jag inte var ensam.
aja, jag lär ju somna med tårarna.
aja, ha en bra kväll.

stallet!

nu ska jag till stallet och det regnar :o
usch o fy.
jag har väntat o så ändå till nu, för jag tänkte rida precis innan insläppet men då börjar det ju fan regna .
hur fan lyckat är det ?
men jag har faktiskt pluggat o varit duktig (y)
idrotten är klar, börjat med CW, pluggat matte och har gjort en skiss om engelskan.
grymt !
ikväll kommer elvira & anna, ska plugga & jag och elvira jobbar imorgon.
pengar pengar :D
puss

13.

jag har typ aldrig drömt så här jävla mycket på flera år, jag vaknar och kommer faktiskt ihåg vad jag drömt :o
helt sjukt!
i natt drömde jag i alla fall en dröm som jag kunde leva med mig själv sen när jag vaknade, hm.. vart det där rätt ?
aja ni fattar säker, jag fattar ju så !
nu har jag i alla fall startat dagen med att äta mannagrynsgröt :o .
japp !
mumsigt.
och nu ska jag plugga, o usch vad jag har träningsverk i låren :(
bajs på dt !
plugg & bra musik (y)

HJÄLP

DET LUKTAR LÄSKIGT I HELA HUSET ! :O

jobbigt

jag är trött som en jävla gris och orkar egentligen ingenting .
men mat måste vi ha, plugga måste jag göra och duscha också :( ..
men duscha får vänta till efter maten, eftersom det är idol snart..
håller på med köttfärsen nu, för det är jobbigt o vara i köket och vardagsrummet samtidigt ;)
nej men nu ska jag försöka plugga lite också..
usch o fy, på en fredagkväll :(
puss

14.

två nätter i rad igen, vad är meningen egentligen?
jag vill inte ha dig i mina drömmar, försvinn.
i drömmarna är jag lycklig o allt, sen när jag vaknar är jag spyfärdig.
åt helvete med allt !

egentligen är jag fan på topp humör (y)
undra hur det går ihop?


What I did to you was hurtful
What I’m going through is hurtful


My love was punished long ago 
If you still care, don't ever let me know
If you still care, don't ever let me know…

puss ! stallet nu !

surrogates

shit surrogates eller hur fan det nu stavas är fan den konstigaste jävla film jag sett :o
helt jävla fucking skum, den var ju knappt bra heller .
aja, whatever, kanske får lite plugg gjort nu eller snart.
men fan jag måste kissa :(
orkar inte.

pluggfan

jag orkar verkligen inte plugga mer :(
jag har nog inte pluggat så mycket som jag tänkt göra idag :(
usch så mycket som väntar nu,
men idag orkar jag verkligen inte..
jag får plugga som en sate i helgen istället.
då jag inte kommer ha så mycket tid,
men jag orkar inte nu !
får se om det blir stockholm?
kanske inte hinner det.
aja får se.
nu ska jag titta på film,
det var länge sedan jag gjorde något annat än o pluggade.
fan!
jag vill ha en pojkvän som jag spendera tid med :/

ha en bra kväll !

2 december 2009

usch jag hatar fan att drömma om saker man absolut inte vill drömma om :(
natten till måndagen + tisdagen, drömde jag om saker jag har väldigt länger förträngt bort, jag har inte ens velat tänka tanken. så kommer detta i mina drömmar, jag var so fucking happy, jag ville inte sluta drömma, tills jag vaknade upp och insåg vad jag drömt. usch o fy, verkligen inte roligt.
jag vill inte ha dom tankarna.
som tur drömde jag ingenting i natt, men ändå.
jag var bara tvungen !

nej men nu ska jag nog plugga lite till, eller kanske dricka kaffe också.
försöker komma på en bra berättelse, men det går sjukt dåligt. mitt huvud vill verkligen inte fungera idag..
men ha dra bra!


:O , sista månaden på detta år !!!!!
sen blir det 2010 fett fult -.-
liksom god dag , dt är den 11 mars - 10
öhhh. nej !
sjukt jävla fult.

till mig själv!

49:
onsdag -
skriva CW & engelska & plugga samhälle
torsdag - skriva engelska & CW
fredag - skriva engelska & CW & idrott
lördag - plugga samhällle, skriva CW & engelska
söndag - jobbar ! plugga samhälle & kultur o idè & skriva engelska + CW
50:
måndag -
inlämning av bokrecention plugga samhälle & kultur & skriva idrott
tisdag - plugga samhälle & kultur & skriva idrott
onsdag - plugga samhälle & skriva idrott
torsdag - plugga samhälle
fredag - samhälls prov, inlämning av idrotten(klar)
lördag - jobbar ! plugga kultur
söndag - plugga kultur
51:
måndag -
plugga kultur
tisdag - kultur & idè prov skriva CW & engelska
onsdag - julhandla ! skriva CW & engelska
torsdag - skriva CW & engelska
fredag - inlämning av engelska & CW
lördag - LOOOOOOV !
fuck plugg !
Engelska uppsats
Idrotts uppsats [x]
CW uppsats
kultur & idè prov
samhällsprov
svenska bokrecention om kejsaren av porta..

16

god morgon !
jag försov mig idag när jag skulle till skolan, så jag stannade hemma.
men jag har pluggat rätt mycket också :)
har gjort klart både kultur o idè historia instuderingsfrågor & samhälls instuderingsfrågorna.
dem proven är fredag 11 dec & tisdag 15 dec.
sen har jag också engelska inlämning, idrottsinlämning, creative writing inlämning och kommer säkert också få något i psykologi. men sen har jag väl också en filmrecention då jag är borta från skolan idag. det får jag prata med bert om.
engelska & CW är till den 18 december.
idrott är till den 11 december.
åhhh får bara mer o mer o göra hela tiden :(
puss, mer plugg.

RSS 2.0