movietime

Eftersom jag inte orkar äta så äter jag glass till middag, mums
Om några minuter ska jag kolla på 8 mile och sen blir det nog att sova.
Imorgon , inte riktigt säker på när så ska vi ha kusinträff, alla från mammas släkt kommer hit och vi grillar (?) och har 5 kamp. Ska också få träffa sandra, det var ett tag sen.
Men nu ska jag kolla på filmen , vi hörs
godnatt

bilder.

Jag har varit lite dålig på att lägga upp lite bilder här, så därför tänkte jag lägga in lite bilder ifån dom närmaste dagarna,

jag och elvira har bra humor!

man är skit snygg när man är hos anna.



elvira är fan grym ;)


tjoho , jag har färgat håret !


det var allt från mig nu, och nu väntar 2 fast and 2 furious ,
åhhh han är så snygg ;)
puss .

hemma.

nu har jag nästan precis kommit hem från anna, där kvällen också spenderades med elvira, johnna och rebecca. Det var väldigt roligt att träffa rebecca också, det var ett tag sen.
Vi grillade och pratade gamla minnen ocg grejer, vi åkte också moppe, men dt började fan spöregna, så vi vart rätt blöta.
Vi kollade också på filmen disturbia, ush och fy , den tyckte jag inte riktigt om.

Nu idag ska jag väl rida eller bara skritta, sen ska jag nog dö lite framför tv med satc som jag har fått låna utav elvira.

nej nu måste jag äta nåt, innan jag hungrar ihjäl.
bye bye

00.00

Grattis syster , 19 år gamal och allt <3

bucket list

ni som har följt min andra blogg kanske kommer ihåg att jag hade en så kallad bucket list, med saker jag ska göra under mitt liv, dock har jag inte kommit på så många saker, men nu är det så att jag faktiskt gjort en sak som stå på min lista vilket innebär att jag måste pricka av den.
Bucket list

* Gå på golden gate bron
* Åka en mustang
* klättra i ett berg
* åka på cykel semester
* Se Linkin Park & Breaking benjamin live
* titta på frihetsgudinnan
* gå upp i eiffeltornet
* flyga fallskärm

* Se norrsken

jag fick ju faktiskt både köra och åka en mustang för någon vecka sen så :)



22.57

Idag har jag då varit och gjort en syndundersökning,
det gick bra och vi behövde inte betala för den, för kvinnan bjöd på det, tycket det var lite gulligt :)
Jag har också övningskört lite i södertälje, det var faktiskt rätt roligt, fast jag och mamma har ju i och för sig alltid roligt när jag kör bil, mohahaha.
"man har i alla fall kul när man åker med mig" , det är min ständiga kommentar.
Nog om min bilkörning, så var vi också och handlade på ica maxi och där kan man köpa en massa roliga saker, så bland annat sitter jag här och har slingor i håret, ska snart skölja ur färgen. Slänger upp en bild lite senare.
Nu väntar film och sen ska jag sticka in huvudet hos jonna och säga grattis om en timme, jag ska ju vara först som vanligt !
Nej nu ska jag nog börja kolla på filmen, tror det blir the fast and the furious, tror jag den första heter :) ..
Men ni får ha det så bra, puss på er.

always in my heart,
miss you bebis <3

onsdag.

kvällen och natten spenderades hemma hos anna,
men nu ska jag vidare till södertälje och fixa syn undersökning så att jag får köra bil,
tjoho.
hare bra, puss

godnatt.

yes, nu ska jag sova.
och imorgon kommer dagen jag absolut inte har väntat på, han är såld!
fast jag får med mig min bästa vän och det känns skönt.
Sen ska jag ju vara med anna, elvira och johanna på kvällen,
för jag vägrar att vara hemma.
men nu får ni sova så gott, puss o godnatt.

two and a half men.

Ja nu sitter jag här i vardagsrummet på en madrass, eftersom vi fortfarande inte har ställt tillbaka soffan här än,
jag sitter också och kollar på 2 and a half men.
jag vet inte riktigt mer vad jag ska göra idag dock,
jag ska nog inte rida idag, utan bara hålla på och gosa med fighter ponken o så .
aja, ett dåligt inlägg men skit samma.
puss
.

kom ihåg.

om ni vill läsa något äldre som jag har skrivit är det bara att gå in på min gamla blogg, dvs:
http://bekiz.blogg.se

måndag.

eftersom jag ändå startar en ny blogg så ska jag fixa en nya header och allt,
eller rättare sagt elvira den stjärten får hjälpa mig, för jag suger på allt detta.
men hare bra nu allesammans.

puss.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0