22:39

imorgon så åker jag o jonna iväg :D
jag kommer tillbaka tisdag nästa vecka och förhoppningsvis har jag inte missat allt för mycket i skolan..
men godnatt

felsms

Till: Min dejt Krille
Sms: Är hemma hos Krille (på toan nu). Har bajsat men det finns fan inget papper, vad fan ska jag göra, det här är inte sant. Kom och hjälp mig eller nåt.
Svar: Inget

Förklaring: Jag hade sovit över hos en kille jag träffat nyligen. Jag satt på toa men pappret va slut, jag fick panik och skulle messa en kompis men då skickades messet till Krille. Han kom och knackade på och frågade om jag behövde papper? Tänk er själva vad pinsamt det va,jag fick öppna och han kastade in en rulle, usch vi dejtade inte mera efter det...

HAHAHAHAH, klockren xD

20:14

idag är jag riktigt glad faktiskt !
allt känns bra, i alla fall nästan.
imorgon är det måndag
och sen är det tisdag
och då säger jag hejdå!
rebecca kom över till mig helt otippat, men det var trevligt :D
vi började titta på new moon , men hann inte titta klart så det får vi göra en annan gång.
ikväll är jag trött, men jag vill ändå se söndags filmen och jag har typ bara tre lektionen sen imorgon så jajaj.
men puss


01:48

det blev en riktigt härlig kväll, kändes som förut då livet var bra.
har just suttit i mitt rum i typ en och en halv timme och satt upp en massa kort :D ..
änrligen sitter alla där dem ska.
yes.
men sova kanske, aah puss.

väggen är fan snart full :o

en liten ny grupp på min vägg.

bebiselvira<3

shit, jag har inte sett inlägget elvira skrev förän nu, hur kunde jag missa ?
jag sitter fan o grinar, jag blev helt rörd, hon är verkligen min bästa vän <3
jag älskar henne överallt annat.
vilken underbar människa hon är, seriöst. det finns ingen som är bättre än henne.
<3

20:07

jag är typ helt mörbultad, träningsverk o skit, åhh jag stör mig på att jag inte vet hur man stavar verk eller värk, det är fan alltid olika :o
men aah mamma och pappa är inte hemma just nu, för de är på öhhh 'hairspray', så jag jonna och renee är hemma, men aah snart så kommer hon hem..
imorgon ska jag plugga som en jävla get, måste bara få den där jävla psykologi uppgiften NUNUNUNU. men aja.
snart ska väl jag o jonna ner till stallet o fodra och efter det ska jag upp på mitt rum och städa och fixa packningen o så :)
puss.

1329

jag är sjukt jävla trött efter en dags jobbande i stallet, men nu blir det kaffe så ska jag nog bli pigg och glad.
snart åker jag utomlands också, så jävla underbart ska det bli, jag längtar som tusan.
men nej nu ska jag först ta kaffe o sen hämta harry potter, han & jag alltså <3
hahaha , nej men puss

08:51

jag förstår inte, jag behöver inte gå upp förrän om en timme och jag är trött, men ändå sitter jag här.
nej nu ska jag nog snart sova igen :D
puss

jag älskar dig rebecka ilvonen

hackade mig in litegranna på beckas blogg, för jag måste bara skriva en sak.

när jag först lärde känns dig rebecka, var jag en liten tönt, verkligen. jag var livrädd för vad du skulle tycka om mig, jag gick i femman tror jag. det enda jag brydde mig om var skolan och hästar. smink, killar och vänner existerade inte ens i min värld, men du var två år äldre, gick i sjuan alltså. du sminkade dig, hade fina kläder och du hade dina vänner.
jag såg upp till dig så himla mycket och vågade knappt prata för jag visste att jag skulle säga fel saker bara. det låter supertöntigt, men du var verkligen min förebild.
vi umgicks mer och mer, fast bara i stallet. du red affi och jag daimy. sen började jag följa med dig på tävlingar, och första gången du frågade om jag vill sova över var jag jättestolt att få vara hemma hos dig när det inte var ridläger.
jag kommer ihåg lite av den kvällen, det var en fredag och vi gjorde tacos, jag kunde inte fatta att ni åt det varje fredag! lilla renée sa till mig: heeej! det är första gången du är här när det inte är ridläger va?
vi åkte fyrhjuling och pratade massa med jussi, jag hade sjukt roligt verkligen.
jag spenderade fler och fler nätter hemma hos er. egentligen sville jag ova hos dig oftare, och vara med dig även när det inte handlade om hästar eller tävlingar. men jag vågade inte säga ett ord om det, för jag var fortfarande rädd att du inte skulle acceptera mig för den jag va. för jag är konstig, och har alltid vart.
men till slut slappnade jag av i ditt sällskap, jag fattade att du tyckte att jag var okej.
sen följde jag med till västervik, jag var skitjobbig då, det är jag säker på. du tröttnade på mig och jag har nog aldrig haft sån hemlängtan som jag hade då haha!
men sen blev det som vanligt igen, jag sov över när det var tävling och vi hade sjukt roligt. du berättade mer och mer saker om dig själv och jag insåg att du var en vanlig människa, precis som jag. lite halvknäpp och dålig humor.
sen byggde vi upp fler och fler minnen, skåne och borlänge är dom största för mig. jag skämdes som tusan när vi var i borlänge och jag hade glömt ta med mig vanliga kläder, så jag fick låna dina mjukisar och din jacka hahahaha, det var galet pinsamt tyckte jag.
sen i skåne, när jag va galen i kevin typ och han hade boxen snett emot tösen. och alla kossor som fanns överallt i hela köpenhamn.
sen hände massa grejer, jag vet inte vad faktsikt, kommer inte ihåg haha.
men sen blev det helt plötsligt du, jag och anna. vi har haft så himla roligt tillsammans. jag behöver nog inte säga mer än sommaren 2008, den bästa tiden i mitt liv. alla kvällar och nätter som vi varit hos dig, suttit uppe hela nätterna och pratat om allt mellan himmel och jord. med er två är jag verkligen jag, även om jag fortfarande är knäpp, töntig och har dålig humor så är ni med mig ändå. för jag vet att ni älskar mig, och att jag är eran lilla bebis.
jag ville bara berätta att du är den första vännen jag fått genom att bara vara mig själv hela tiden, tack för att du accepterade mig fastän jag var en knäpp liten flicka som avgudade dig.
och jag är så jävla glad att du är precis som jag, du är den bästa vännen man kan önska sig. ♥ / forever yours, elvira snecker.

16:45

usch jag är så sjukt jävla trött, men inget plugg idag i alla fall, inte förän jag har fått min psykologi uppgift.
så jag ska nog titta på film snart, eftersom min klass ska titta på film på rörligbild då jag är utomlands, så då ska jag göra det snart!
men aja, ska nog läsa först.
hare gött !
puss

18:54

trött trött trött, nja kanske inte men alltså matten jag har gett upp, orkar inte plugga mera :(
men alltså jag har prov imorgon, äsch va fan nej nu kanske lite plugga bara lite..
åh jag vill packa , men kan inte än :(
men men nu är jag hungrig o ska väl titta igenom matte boken iaf..
fuck it -.-
puss

16:51

jag orkar verkligen inte plugga mer matte iaf inte idag, har imorgon också på mig men dock bara nån timme eller så då, det har blivit alldelse för mycket matte nu ett tag så jag nästan ger upp, visst jag kommer ångra mig om det går dåligt på provet , men aja den dagen den sorgen.
för nu ska jag vänta på att min tvätta skall bli klar o då ska jag läsa hatty potter, sen ska jag hänga upp den för att sedan tvätta ytterligare fler maskiner, så är det när man ska utomlands.
yeyeyeyyeyeye, jag ska utomlands med jonna :).
jag kommer säga det typ i varje inlägg sådet så.
juste idag spelar dif mot linköping tror jag, o eftersom färjesta har gått om oss fast efter idag har vi spelat lika många matcher, men vi mååååååste vinna, vi måste ligga trea igen (a)
men nej lite harry potter nu då.
juste stallet ska jag ju också självklart till, har dock inte riktigt räknat ut än när jag bör vara nere o jag måste gå ner i mina foppisar :/ korkad som jag är , haha :D
men okej nu ska jag räkna lite vänta lite bara lite till bara ..
hej jag är typ glad vette fan varför men happy eller jag kanske vet varför dååå, ehhehehehe.
mobbat inlägg iknow.
jag måste nog gå härifrån senast senaste klockan 18.00
pussssssss

UTOMLANDS

jag & jonna ska åka utomlands den 26 & jag längtar så in i bomben.
men nu ska jag kissa & duscha o orkar inte plugga mer.
ska sedan titta på söndagsfilm, puss
måste bara lägga in en sak .
vänta.

när jag tittar på den, det är helt underbart.
hon är verkligen en förebild.

12:27

tjalallaallala
nu ska jag till stallet till min lilla tös, men sen måste jag plugga skit mycket.
puss

22:10

elvira har precis åkt hem & nu ska jag o renèe spela spel har jag bestämt !
fast jag är ändå rätt trött, men men inte sova än hallå ?
lite datum jag måste komma ihåg:
7 februari - tävla + billy talent
11 februari - opereras -.-
puss

11:29

godmorgon!
jag är trött som en jävla get och orkar egentligen inte göra någonting, men måste både plugga & rida idag.
men jag ska iaf inte göra någonting förrän ett, jag ska nog vara i stallet till halv två, så jag ska läsa tills dess.
så får jag plugga efter det, för elvira lär ju vara seg som vanligt ;)
men pus orkar inte vara mer vid datorn.

ett inlägg som skulle upp för länge sedan!

Jag vill att mitt liv ska sluta som min berättelse gör, har precis läst igenom den och så och inser att det skulle vara det bästa på det hela. Men själv kan jag ingenting göra, det känns som om jag ska såra min mamma. Det går bara inte, min mamma är min mamma så är det ju.

Endast tre stycken som vet vad jag snackar om, och så vill jag ha det, en till skulle kunna få veta, men sen är det stopp. När jag läser det om och om igen inser jag att jag har skrivit väldigt realistiskt, det var så jag kände. Nu känner jag istället ingenting, jag går runt hemma som ungefär en zombie, helt känslokall, ja faktiskt, eller jag har känslor då allting är som vanligt. Det är störande. Ingenting och då menar jag verkligen ingenting kan få mig att ändra syn på detta, det är som det är och det går inte att göra någonting åt. Visst människor kan ändra på sig, men varken jag eller den. Jag går runt och bara väntar, förstår egentligen inte varför det inte händer någonting. Jag orkar verkligen inte bry mig mer, men det är svårt då det ingår i min vardag. Mitt rum är som min borg, där är jag trygg, där kan ingen förstöra. Då musiken är på högsta volym är jag trygg. Där vill jag stanna tills allting är över, tyvärr har jag ett liv vilket innebär att det inte fungerar. Jag har börjat hata maten jag älskar, för allting blir bara fel. Vart tog mitt underbara liv vägen, jo det försvann mars förra året. Ingen kommer någonsin att förstå vad jag egentligen går igenom, då ni inte bor i min kropp eller i mitt hus. Inte ens de som bor i mitt hus förstår, hur ska då någon annan utomstående förstå.
jag älskar mina vänner överallt <3


01:12

oshit nu är jag sjukt jävla trött, skulle egentligen gått o lagt mig för en timme sedan, men startade datorn och vart kvar :/
imorgon ska jag soooooova, sen ta hand om min ponnie, sen blire att plugga innan jag träffa bebiselvira, vi ska göra en sak o då får inte prtyzi vara med :D hihi, hemlighetsfulla :)
prytz fyller fan 18 om en vecka, själv har jag hela tio månader kvar (y)
hey då kommer jag ha haft sommarlov, börjat trean, fått en massa slutbetyg, plus ha börjat planera new york resan, eller troligtvis helt betalt o skit ååååååååååh jag vill ha sommarlov :D
men nej ni hör ju att jag är trött o jag måste tävtta ansiktet o borsta tänderna o bajsa tror jag också.
men godnatt !

14:17

hej hopp !
gick i skolan i endast några få timmar och satt och redigerade våran film hela tiden.
den kommer bli grym, haha.
så jag var hemma till typ 1 iaf.
nu tänkte jag nog plugga, så inget stall idag.
puss på pappas dator.

20:19


I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless lost under the surface
Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
Every step that I take is another mistake to you
linkin park - numb

Maybe someday I'll be just like you and
Step on people like you do
And run away all the people I thought I knew
I remember back then who you were
You used to be calm used to be strong
Used to be generous but you should've known that you'd
linkin park - a place for my head

There’s something inside me that pulls beneath the surface
Consuming, confusing
This lack of self control I fear is never ending
Controlling I can’t seem
To find myself again
My walls are closing in
Without a sense of confidence
I’m convinced that it’s too much pressure to take
I’ve felt this way before
So insecure
linkin park - crawling

I've given up 
I'm sick of living
Is there nothing you can say
Take this all away
I'm suffocating
linkin park - given up
only the strongest will survive

18:33

jag kom just på:
* anna prytz fyller arton år om knappt två veckor
* detta är mitt sista ponnyår
* jag har knappt ett halvår med tösen
* att jag måste köra jääääätte mycket bil iår
* att jag påbörjar andra terminen i tvåan
* jag kommer tatuera mig iår
* katten fyller fan 8 år, för mig är hon fortfarande typ 2
* jag kommer troligtvis besöka new york inom ett år
* att jag lovade mig själv att inte äta så mycket godis detta år, och här sitter jag o smockar i mig godis
* att varenda människa på hela jorden bajsar, lite väl onödigt enligt mig
* att jag har världens sjukaste humor
det bara kom mig på tanken! shit!


17:16

världens bästa dag igår, med elvira, anna & becca <3 puss på er <3
idag har jag varit ganska duktig tycker jag :D .
ska fortsätta vara det också, genom att städa mitt rum och plugga mera.
men puss har inte tid.

-

försvinn snälla,
bara försvinn
och kom aldrig mer tillbaka.
du för avsky med dig!

henke bebis <3

henrik lundqvist in my <3

asså shit jag dör..

12:55

shit jag är verkligen sjukt jävla trött.
har nog inte sovit så mycket inatt, gick o la mig klockan 1 och gick upp kvart över 6 -.-
plus att jag hade svårt att somna :(
har somsagt jobbat idag med rebecca o det gick bra :D . vi var grymma (y)
nu ska jag läsa lite harry potter och sedan ska jag ner till stallet, väga & släppa in hästar.
plugga matte gör jag ikväll.
imorgon ska jag på bio med daniela & dom <3
tror nog inte jag sover där sen, för det är inte så mycket kvar utav lovet, så då vill jag sova hemma. shit! jag blir ju som elvira :o .. först broar, värre med hissnojan och nu detta .. vart ska detta leda ? haha
sen lördag iaf ska jag vara med bebis elvira <3 ska säkert kolla med prytz också :)
men hare så bra, puss.
åh vad jag längtar till os börjar, jag vill se bebis henke stå <3
matcher idag i elitserien:
* luleå - hv71
* skellefteå - rögle
* modo - dif
* timrå - färjesta
* linköping - ssk

13:48

jag var fan uppe till kvart i 5 inatt :/ ..
men matchen var sjukt jävla bra, seriöst helt otroligt.
usa vann och jag är super glad, men de kunde ha vunnit utan förlängning egentligen,
för usa ledde med 5-3 när det var 3 minuter kvar, då gör kanada 5-4 och sen med 1 min 20 sekunder då gjorde 5-5 ..
men det var verkligen helt värt det att sitta uppe.
jag ställde klockan på 12.00 för att jag inte skulle sova bort hela dagen iaf, och när klockan ringde undrade jag vem fan som ringde mig. snacka om trött..
nu snart ska jag till stallet o rida :)
sen blir det att ta det lugnt och troligtvis plugga matte :(
imorgon ska jag jobba i stallet och sedan gå på bio med änså länge daniela & julia :)
fredag - tacos <3
lördag ska jag vara med vira pira puff, saknar henne :(

men nej nu kaffe & byta om.
puss
juste ps. jag är super glad för djurgårn ligger 3a och gissa vad färjesta ligger 4a mohahahhahahhhaha

01:12

sverige fick iaf vm brons i j-vm :D
åh jag vill flytta hemifrån nnununununun
puss.

13:07

godmorgon !
nej jag har inte vaknat nu, men för typ 1,5 timme sedan.
och gissa vad ?
jag har pluggat matte (y)
jag är ju fan lite grym ibland alltså.
men nu måste jag äta något, innan jag ska till stallet.
åh solen skiner o allting, as mysigt o rida ut då ju :)..
men nej nu måste jag skynda lite, måste typ gå om tio minuter, lycka till .
men puss ha en bra dag.
tror att det är bronsmatch idag j-vm, inte säker dock,
oså äre ju bygglov :D
men puss vare va.

23:56

helt otroligt faktiskt att jag fortfarande är vaken, och jag lever.
men snart ska jag väl gå o sova, men vill läsa lite o så.
och nu ska jag mysa med mamma, te & mackor.
puss

16:01

ÅRET 2009
Hur har året nollnio varit för dig? inte varit sådär speciellt bra kan man väl säga. men bra ibland (y)
Bättre än förra året? nej nej och återigen nej
Har du träffat några nya vänner? hm. nej tror inte det.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? fotbollen <3
Har du flyttat under år nollnio? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? ja..
Isåfall vilken? rusted from the rain, burn this city bla.
Har du druckit alkohol? lite

Har du rökt? nej
Har du kysst en främling? nej
Finns det nåt du önskat att du gjort mer? ibland. och ibland tvärtom


KÄRLEK 2009

Hur har din kärlek varit nollnio? haha, 2 månader av året toppen, resten sämst.
Har du strulat med någon? nej
Har du varit kär? i början av året ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? haha, nej


 

SORG & HÄMD 2009

Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? kanske inte på riktigt, men prytz är min slagpåse, haha
Har du varit i slagsmål? nej



PERSONLIGT 2009
Har du gjort någonting du ångrar? nja.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? nejdå
Har du ljugit för en vän? nej.
Har du gjort något dumt mot en vän? nja jo.
Har en vän gjort något dumt mot dig? typ.
Har du varit uppe en hel natt? typ
Har du blivit tagen av polisen? nejdå.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? yes
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? yes




SKOLAN & FRITIDEN 2009
Vilken skola går du på? Wendela hebbe.
Har någon varit elak mot dig på skolan? nej.
Hatar du någon på din skola? nej.. dom jag känner tycker jag om.
Har du gjort något framsteg? ja, det tycker jag.
Har du haft alla rätt på ett prov? ja :D



VÄNSKAP 2009
Har du träffat nya vänner? nej
Har du många killkompisar? nej
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? jaa.
Har du gått bakom ryggen på en vän? det skulle jag inte kalla det.
Har du ljugit för en bästavän? nej

bara för att jag inte riktigt har mycket att göra.

jag kommer nog inte sova så tidigt ändå idag, för jag ska gå på bio klockan 20 i 9, skönt att ändå inte sova så tidigt .
men puss ska duscha o läsa.

13:13

oshit jag är verkligen sjukt trött idag.
men jag får väl skylla mig lite själv, eller ?
typ sovit i fyra timmar, från halv 6 till kvart i 10.
och typ en halvtimme endast innan matchen.
känner mig sjukt duktig som inte var så jätte trött igår iaf,
eller jag var trött typ från 1 till 3, men det var för då hade precis kanada - schweiz spelat klart och tvn vart jätte tyst.
men under själva matchen var jag inte ett dugg trött, och hade till och med lite svårt att somna sen vid 6.
övervägde faktiskt för en sekund då om jag skulle fortsätta vara uppe och gå till stallet tidigt, men jag insåg ganska snart att jag isf skulle fått vara upp i ca en timme helt själv och då hade jag säkert somnat.
men annars idag så ska jag ner o rida strax, sedan ta in hästarna och sen blir det endast att slappa och jag lär somna sjukt tidigt idag, om jag klarar att vara upp till 21.00 är jag fan stolt.
imorgon blir det förhoppningsvis bio, old dogs (y)
med mamma & jonna tror jag :)
men nej nu ska jag göra nåt annats,
pusselipuss


05:19

nej nu går jag o sover.
5-2 till usa.
hatar domarjäveln.

fuck

jag hatar verkligen det här, seriöst.
4-2 till usa.
4 minuter kvar.
jag tror jag dör.

arg.se

seriöst jag hatar jävla fitt domar jäveln!
han är fan störd i huvudet.
aja änså länge 2-2

03:03

yeeeeeeeeeeeees jag är faktiskt vaken :D
själva matchen har inte riktigt börjat än men strax :)
shit, pigg som en jävla get.
men här är fan humöret uppe ändå ;)
jonna har inte riktigt vaknat upp från sin powernap än,
men snart så.
puss!
jag ska skriva sen innan jag sover :)
puss

andra januari tvåtusentio.

usch jag ser inte riktigt fram emot imorgon, fast egentligen gör jag ju det.
jag ska nämligen titta när sverige spelar semifinal klockan typ 2 :o .. jag kommer aldrig orkar vara uppe så sent, men det är bara att stå ut! för jag vill se det.
idag har varit en ganska mysig dag.
vaknade typ halv 12 , gjorde gröt och åkte lite senare ner till stallet med mamma och red ut i solen och kylan.
har efter det tittat på film och nu tänkte jag nog faktiskt plugga lite matte, jag tycker ju om matte så det ska nog gå bra !
puss

året som gått.

jag som verkligen trodde att 2010 skulle börja bra, visst det gjorde ju typ det.

men nu kör vi!
2009

Januari
nyår spenderades med elvira, anna och johanna, såsmåning om pontus och jessica också.
det var mycket trevligt, och jag kommer aldrig glömma anna & elviras sås!
jag var också i spanien i en vecka, där jag var typ sjuk och pratade som en get.
jag var också världens lyckligaste flicka
skolan började åter igen och jag fick världens sämsta schema, men det gick bra ändå.



Februari
jag hade det underbart med mina vänner,
jag såg buddyholly(?) med familjen och min morbror och hans fru.
snön var också här.


Mars
sämsta månaden i hela mitt liv jag lovar.
på en vecka förändrades mitt liv drastiskt.
först dumpar simon mig, anna kommer & min häst kommer tillbaka.
visst var det trevligt att fighter kom tillbaka, men nej inte egentligen.
däremot köpte jag världens bästa mobil


April
jag mådde fortfarande sämst.
såg fast & furious 4 på bio med johanna, anna & elvira
valborg spenderades med elvira, anna & johanna, väldigt trevligt.



Maj
solen började komma fram och det var varmt och skönt.
vi hade tävling hemma och det gick otroligt bra, kändes skönt att få tävla fighter.
jag mådde bra tillsammans med mina vänner, annars mådde jag fortfarande usch.



Juni
jag behöver inte säga mer än fotbollen <3 det var helt jävla otroligt.
nrj in the park med johanna m flera. skapade ett stort hål i mitt hjärta.
anna & elvira & jag gjorde upp en lista över vad vi skulle göra på sommarlovet, det gick åt skogen.
nu var det sommar.
jag och elvira jobbade i början av sommarlovet.
jonna tog studenten.
midsommar var jag hemma med familjen och tänkte alldelse för mycket.
började också såsmåning om få lite färg på kinderna.







Juli
åkte på meeting till vingåker, där det kanske inte gick toppen, men det var trevligt.
åkte mustang och spenderade flera mysiga dagar med elvira & anna & johanna.
umgicks också en del med mina vänner från södertälje bla åkte till grönan & en dag i stockholm.
hemma tävlingen på gräs, höll på att bryta ihop med det gick bra, det hade gått ett år.
harry potter maraton med elvira, anna och johanna. tittade också på premiären av harry potter 6.
en familj kom att titta på fighter, de bestämde sig, han var såld..
jonna och jag gjorde många saker tillsammans






Augusti
jobbade åter lite igen.
vi hade kusinträff.
vi cyklade i stockholm, vilket jag vill göra igen. den dagen var jag glad.
skolan började åter igen.






September
skolan kämpade jag på, det var mycket plugg.
johanna fyllde år.
mer kommer jag inte ihåg faktiskt.
livet började väl bli lite ljust antar jag.


Oktober
jag klippte av mig mina naglar, mitt största misstag.
fotboll på råsunda, det var också helt underbart.
jag kissade mitt i solna (y)
min bebis fyllde år.
firade daniela hemma hos henne.
saknade helt fel person.
ramlade med moppen och gjorde illa foten





November
kontakten med johanna försvann, helt plötsligt.
jag fyllde år & mina presenter var underbara.
hade först mysig tacos kväll med vännerna från södertälje
elvira, anna & rebecca kom över dagen efter.
jag mådde faktiskt riktigt halva månaden, ett sms och allt var förstört.
tittade på new moon med elvira, anna & rebecca.
takida var helt underbart <3


December
jag tog kontakt med simon, kändes riktigt bra.
jag och jonna var på hockey
jag färgade håret och det vart grönt.
otroligt jävla mycket plugg.
snön kom.
julafton var helt underbar.
jag fick underbara julklappar.


.

nu tror jag att jag går och dör lite !

RSS 2.0