21:07

hej hopp tjalalalal!
skit ont i ryggen fortfarande, har kört på med zon och tigerbalsam, men fan inte blir det bättre. sjukt dåligt !
annars idag då, så känner jag mig riktigt duktig, har ridit, sen orkade jag inte plugga direkt utan satt och tittade på film till halv 8, tog en dusch och satte mig sedan att plugga. nu är jag klar och ska sova, sjukt skönt !
och imorgon slutar vi rätt sent, sen blir det hem och rida och sen ska jag nog städa mitt rum, ska väl inte behöva plugga alla dagar. behöver också få tag i två böcker, som jag har letat efter men inte hittat, något dåligt -.- .. men hoppas jag hittar dom snart..
nu kan jag inte sitta upp längre , för det gör sjukt ont att bara sitta.. så sova nu !
puss!

11:15

jag får träffa min bebis häst om en vecka, det ska bli så underbart att få sen han igen.. visst, det är ju inte min häst längre, men det kommer nog alltid vara så för mig ändå.. så det ska bli jätte kul, plus att jag också får träffa honom på våra tävlingar, den 2 maj. underbart!
nu ska jag plugga. och jag är så arg att jag inte kunnat sova inatt, för jag missade väääääldigt viktiga saker idag, fuckit!

14:18

äntligen fungerar min lilla dator igen, dock har jag verkligen ingenting kvar på den.. men som tur är har jag ju min externa så musik och bilder är kvar, men fan inga program och det suger riktigt hårt!
men men, sånt är livet.
puss

HOOOOOCCCCKKKKKEEEEYYYYY!

HEJA DJURGÅRDEN :D :D !

i skolan

usch hatar att inte ha någon dator, hemskt! men jag får väl stå ut, några dagar klarar jag nog, men problemet är skolan.. måste ha datorn för att kunna göra sakerna i skolan, men men.. så får det vara.
puss

@ skolan

sitter i skolan just nu och håller på att designa visitkort och kuvert, det går väl så där.. börjar få ont i huvudet som alltid varje måndag , usch och fy!
juste jag tror min dator har pajjat, jag tror den har sjukt mycket virus, men det får jag nog veta idag.. hoppas jag iaf, måste veta om min dator klarar sig ju..
aja, nu måste jag väl göra något annat..
puss

21:53

jahaja, jag kanske pluggade till klockan 7, sen kom renee hem och sa att hon skulle till stallet.. eftersom jag inte hade orkat åka dit och var inte heller direkt pepp på att åka tidigare iaf, men sagt och gjort så åkte jag faktiskt ner till stallet, haha fast vid 20 i 8, grymt.. tror jag hade ridit klart till tio i nio, gr8!
men nu ska jag ta en snabb dusch, för att sedan hoppa i säng, sjukt trött.
godnatt!


bild nummer 50!

skulle endast inflika en sak!

det känns som om någonting tungt har lättat från mina axlar, med detta beslut i min hjärna kommer jag att kunna stå ut till efter sommarlovet. jag kommer få ett bättre liv efter det, ingenting kommer sedan att kunna försöra för mig. det ska bli så otroligt jävla skönt..

men seriöst en annan sak, jag håller på att plugga på lite om saudiarabien, jag kan inte mer än att säga att jag hatar detta land. det är fan helt jävla sjukt! ju mer jag läser blir det bara värre och värre, usch och fy för det !
puss

plugg var det här !

nu har jag chips, vatten, musik, block och penna, dags för plugg!
hörs om några timmar.

20:30

okej kanske orkar skriva lite idag då, haha lär ju sluta med att skriver sjukt mycket, haha. aja vi får väl se..
idag då, som jag sa förut har varit ganska värdelös faktiskt. först hade vi typ öh vad kan man kalla det, arbetsgrejs, skit bra.. nej men man fick välja tre yrken man ville typ lyssna på och så haha äsch den där skiten orkar jag inte förklara, men iaf, kändes lite värdelöst..
efter det skulle vi arbeta med en foto uppgift som jag trodde vi hade ända till typ halv 3, vilket det inte var utan snarare typ 12.00, jag fick panik och mitt arbete vart iaf inte bra, jag hade haft värsta idèn och den gick åthelvete ska jag säga.. så istället för att arbeta med bilderna till halv tre, så pratade vi om bilderna till halv tre, ytters onödigt tycker jag allt.
mycket 'jag tycker' idag märker jag, men sånt är väl livet ibland. hah
juste idag när jag kommer till södertälje klockan 8, står det så jävla mycket folk vid bussen att dom knappt får plats på trotoaren, jag svär.. alla skulle upp till komvux, där den där arbetsgrejen var, så typ hela igelstas 2or skulle på den, plus att det var intagningsdag för både foto och teater idag, så jaa mycket folk på bussen, ytterst mysigt, mhm .. haha
okej, lite fint kanske jag borde skriva, eller nej, vi återgår till mina små osamanhängande meningar, för dom är ytterst roliga.. oj det blev nu 'ytterst' som var vanligt idag..
asså jag tror fan att det är bättre att jag håller käften nu, jag babblar ju bara bajs. ha en bra dag !


bild nummer 45, and woho äntligen dag nummer 2 ;)

bild nummer 46, vi är ute och går

bild nummer 47, snygging i röd roset, okej impovisation

bild nummer 48

bild nummer 49, puss för dagen!

18:42

Dagens humör: rätt bra, även fast det vart en halv onödigdag så har humöret varit uppe!
Dagens mående: bra!
Dagens borde: plugga..
Dagens frisyr: utsläppt.
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: tights, linne, grå tröja strumport & underkläder
Dagens planer: plugga & läsa
Dagens materiella vill ha: hur mycket som helst.
Dagens fundering: hur jag ska klara av mitt liv dom kommande månaderna
Dagens beroende: cola
Dagens tråkigaste: att jag måste plugga
Dagens längtan: först helgen, sen lovet, sen sommarlovet, sen födelsedag & sen new york<3
Dagens superlängtan: new york helt ärligt och min födelsedag=tatuering <3
Dagens tidning: öhh ingen.
Dagens låt: three days grace - i hate everything about you

jag är sjukt trött, har ingen lust att skriva faktiskt.. måste plugga nu , hejsvejs!


21:33

jag känner mig riktigt duktig som har pluggat sjukt mycket idag, har inte riktigt kommit in i det där rebecka hej jätte duktig plugg än, men nu känns det som om det kommer tillbaka.. det tycker jag är bra ! haha
men nu är jag sjukt trött, så jag ska lägga mig i sängen och läsa harry potter, puss på boken..
så måste jag packa ner saker till skolan imorgon, tror jag ska ta med mig datorn, eftersom vi ska hem till daniela och fota eller var det hon sa? haha aja tar med den iaf.. och så måste jag ha med mig saker då till det imorgon, aja.. skönt.. heheheheheh..
puss.. godnatt.

21.32

usch jag har ont i ryggen, det kan jag ju börja med.. och jag hatar engelska, vad mer kan man klaga på, jo det är skola imorgon. jag har tappat bort min kamerasladd, fast den har vart borta ett tag. det är alldelse för länge kvar tills påsklovet. jag har kommit på att jag måste tjäna väldigt mycket pengar detta år. jag måste gå och halta, så allting går lite långsamare än det borde. ja jag älskar att klaga. faktiskt det är underbart !
okej, men kanske borde säga något viktigt.. haha, eller kanske inte men men..
nej jag har nog kanske inte något viktigt att säga, jag tappade bort mig helt när jag började klaga, haha..
ahaja, men äsch jag hade inget att säga, jag vill läsa min bok, men borde plugga. vad gör man då?
haha läser så klart..
puss nu läser jag ..

15:53

så där då, nu har jag gjort klart min powerpoint i engelskan, men måste ju också träna på den och det är väldigt mycket eftersom jag suger på engelska och det känns ju bättre om jag kan vad jag ska säga liksom..
nu måste jag klargöra för mig själv vad jag har att göra i skolan, för det känns inte direkt som om jag har koll.. och det känns inte speciellt bra men men ..

skolan!
engelska: redovisning måndag!
svenska: prov sagt måndag v.13, men har något annat då, så jag vet inte.. men prov någon gång.
grafisk komunikation: något nytt på måndag
kultur & idèhistoria: prov öh. v. 15 tisdag
foto: inlämningsuppgift på onsdag.
idrott: ingenting
matte: prov v. 13, men inte säkert än.
rörligbild: haft precis inlämning
bild: klar med uppgift v. 13
samhälle: typ redovsning och allting klart v. 13, fn grejen.

engelskan har jag snart klar, så där är det okej.. svenskan har jag inte speciellt stor koll på än.. kultur är ju inte än på ett tag, så det är skönt. foto ajajaj har jag inte börjat med än, och har uppgiften i skolan så ja där får jag plugga skiten ur mig måndag och tisdag.. matte kan jag helt okej, men alltså vet inte än om vi ska ha prov vecka 13.. bilden kommer jag hinna med.. och samhälle har jag också lite panik över, men det löser sig i veckan..

veckan som kommer då så har jag soft dag på tisdag, har endast en lektion, från 10.05 - 11.25, skit soft.. lite onödigt men jag tycker att kultur är rätt intressant.. så jag kommer vara där.. onsdag har jag ändå en rätt okej dag, men foto hela dagen.. från 8.30 till typ halv tre tror jag.. men gud vad jag babbloar, ha en bra dag..
puss..


bild nummer 37, en rolig bänk..

bild nummer 38, från våran balkong.

bild nummer 39, från balkongen

bild nummer 40, också från balkongen

bild nummer 41, fick ett ljus med oss av mamma och pappa

bild nummer 42, samma ljus

bild nummer 43, vi spelar kort

bild nummer 44, fin utsikt..
allt från idag!

13:15

jag orkar verkligen inte plugga, jag vill inte men jag måste !
men snart ska jag ändå ner till stallet så kanske får tillbaka plugg ehm.. typ glädjen, haha .. men aja, får hoppas jag orkar plugga sen, för jag har redovisning i engelska imorgon och jag har fan inte ens börjat.. aja ingen panik nu , nej nej..
annars har min helg varit ganska underbar, igår var jag jag fan uppe till klockan tre, med min familj, galet mysigt.. fast helt jävla fel låt fan på melodifestivalen igår -.- jag hatar henne verkligen.. usch och fy.. liksom eric skulle ju ha vunnit, han var ju sjukt jälva snygg och allting, mumsbit helt enkelt..
men nej nej plugga var det..
puss

19:04----

känns grymt bra att jag klarade av dem två dagarna, som får ett år sedan var de värsta i hela mitt liv..
riktigt skönt !

just nu är jag sjukt jävla trött, ont i tån har jag också..
men orkar inte skriva mer..
puss

.

fan, fan, fan, jag skulle ju klara av det här! fan

20:04, noooo..

jag är sjukt jävla trött vill jag lova, och det är så sjukt .. har försökt plugga matte, men va fan jag kommer fan ingenstans, det var alldelse för länge sen jag räknade matte, och det var inte så bra.. men men imorgon blire matte.. haha..
nej men nu ska jag lägga mig i badet och läsa harry potter, men ha det så bra !
puss


bild nummer 36, en rolig växt.

17:57

goddagens !  haha vad roligt det lät , men aja..
jag är faktiskt rätt trött just nu, egentligen borde jag inte vara det alls då jag knappt gått i  skolan idag, men aja så är läget iaf. blev klar med filmen idag i skolan, vilket känns riktigt skönt. det är avklarat liksom.. då kan man väl säga att det endast är en uppgift kvar då och det är engelskan, som ska vara klar tills på fredag.. det kommer jag hinna, garanterat!
igår var jag vaken till klockan halv 12, för jag visste att jag ändå inte skulle kunna somna innan, jag läste det sista jag gjorde. sedan somnade jag nästan direkt, kunde faktiskt hålla tankarna borta från allt ! hur skönt som helst.. då är det egentligen bara idag kvar, och det borde vara den jobbigaste dagen, men jag ska klara det.. för jag klara ju allt!
imorgon väntas en lång skoldag, usch.. från 8.20 - 16.00, det är faktiskt inte roligt någonstans.. åh nej nu kom jag ju fan på att jag måste plugga matte, aja det lär jag ju hinna.. men iaf idrott (som jag ändå inte kan vara med på), matte, rörligbild och bild.. hm.. inte alls roligt..

sen i helgen väntas helt okej saker liksom..
fredagen ska jag faktiskt nog ta och hoppa tösen lite, nu när jag ändå kan rida och kan få på mig mina stövlar, så varför inte testa liksom..
sen så kommer prytz och elvira, usch vad länge sen det var vi träffades sist, tillsammans liksom.. inte bra det.. haha ! inte ovanligt heller, men men .
sen lördag ska jag med jonna på tävling, ser verkligen inte framemot den uschiga tidiga morgonen, däremot är det ju positivt att vi bara ska till botkyrka, så inte så farligt långt bort.. men hon startar tvåa i första klassen, som börjar åtta -.- fy fan..
men söndagen ska jag sova läääääänge !

usch vad mycket jag skriver, haha aja .. puss



bild nummer 28, mera vatten

bild nummer 29, vatten

bild nummer 30, mera vatten

bild nummer 31, mera vatten

bild nummer 32, vatten
..

bild nummer 33, fint vatten.

bild nummer 34, hmm.. vatten..

bild nummer 35, sista vatten bilden..
haha, jag älskar att jag har hållt på med att ladda upp bilder från vår resan sedan 7 februari och inte kommit längre än att jag är på samma dygn hela tiden, aja.. det kommer ta sin lilla tid, men det är ju bara trevligt.. haha

21:00

sådär då, nu har jag sett 2012, och jag kan inte mer än skratta åt den ! haha, alltså seriöst, vilken jävla film.. aja, det är väl bra att göra film av något sådant också..
men nej nu är jag sjukt kissnödig, klockan är nio och det är knappt någon hemma. bara jag och pappa, och jag är sjukt hungrig. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, plugga, läsa, kissa eller äta, eller kanske till och med ta en dusch? nej jag vet faktiskt inte.. kommer i alla fall inte kunna sova än, det vet jag redan nu.. för det är liksom ingen idè, även om jag har sagt till mig själv att inte tänka, så vet jag att jag kommer att göra det när jag väl ligger i sängen liksom .. så är det bara !
men jag kanske borde hitta på nåt iaf, men jag tror en dusch vore skönast. inget bad, utan bara en dusch nere.. var ett tag sen jag duscha här nere..
haha shit vad jag babblar, kanske borde göra något åt det hela istället..

okej, jag gör nog så att jag kissar först, äter något sedan, duschar efter det och sist läser.. blir nog toppen..
så ha en bra kväll!

18:11

idag ska jag absolut inte alls tänka, eller ens fundera över någonting alls.
ska strax sätta på en film, tror det blir 2012, har inte vågat titta på den än, men äsch va fan så farlig kan den ju liksom inte vara..
annars mer idag ska jag bra läsa och kanske skriva klart min engelska, eller så gör jag det imorgon, jag får se.
imorgon går jag från 8.20 till typ 12, åh så underbart.. kan ju faktskt inte bli bättre.. dessutom tänker jag nog komma till skolan vid tio i nio, det får bli bra. ska ju ändå bara redigera min film, som jag typ är klar med så.. sen får jag dessutom skjuts hem med mamma, för hon ska på ett möte imorgon i södertälje. så det kan fan inte bli mycket bättre. plus att jag ska nog säga till henne att jag tar vägningen imorgon, mer pengar till moi..

juste jag har nog faktiskt kommit på en skit bra present till min syster, hahaha, hon fyller år i sommar.. men ändå, satt på tåget och kom på den perfekt presenten.. jag tänker inte skriva vad det är då jag vet att hon läser detta ;) ..
men, men .. film vare japp.
puss

våren är i stort sätt här ! puss på det


bild nummer 24, jonna

bild nummer 25, jag ser sjukt stark ut ;)

bild nummer 26, vågor

bild nummer 27, mera vågor.

jävla skit!

jag kan inte sova.. mina tankar far runt i huvudet på mig.. mitt liv är ett rent helvete, vill jag lova! imorgon för ett år sedan, blev mitt lite ett helvete, på grund av dig. ja, tyvärr vart det så. jag vet att jag inte kan skylla på någon, egentligen. men det skulle kännas bättre om jag kunde det.. jag har kommit över dig, egentligen! men det är bara det, att när dagarna kommer tillbaka, dom jag minns, blir allting bara förjävligt. usch, jag minns verkligen allting in i minsta detalj, fuck också.

hejdå

nu har jag tagit en mini paus i från pluggandet, men måste börja strax igen. usch och fy! men jag får väl skylla mig själv, för jag väntat till sista dagen på lovet för att göra det så.. nej men annars idag har det ju varit en fin dag och allt sånt..
nej jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva faktiskt! min mage och mitt hjärta har det blivit något underligt med.. eller jag vet vad det är iofs. men egentligen vill jag inte veta, för jag hatar hatar hatar det.. jag fattar inte varför det ska var så jävla svårt och bara glömma. bara glömma, aldrig mer behöva tänka på det.. men det går fan inte och jag har ingen jälva aning om varför. jag försöker gömma mig i pluggandet, i min bok, i mina vänner, men hjälper det ? nej det gör ju inte det.. jo med mina vänner hjälper det, när jag är med dom vill säga, men sen kommer det tillbaka.. åhh jag blir så arg på mig själv.
men hörrni ha en bra dag !
fuck it!

23:01

shit jag är sjukt jävla trött, tror fan att jag somnar snart.. inte bra det där. men jag har faktiskt jobbat idag, så då får jag vara trött !
haha klockrenaste ever nyss, jag frågade min pappa om han ville köpa ett par skort till mig, han svara : aah visst, ska bara hämta kortet.. så japp, nu var jag ett par skor rikare, fast dom kommer inte förän i slutet av mars, men ändå liksom. ibland är han allt för söt.
men nu ska jag nog öh. gör något annat, puss!


bild nummer tjogo, haha alltså det här kommer ta år och dagar, men sånt är livet!
okej jag kan väl lägga in några flera per inlägg!

bild nummer 21 .

bild nummer 22.

bild nummer 23.

18:55

hallu hallu !
usch så trött jag är . inte bra det, för jag hade ju tänkt att plugga nu, men jag tror jag gör det imorgon istället, för jag vill läsa ! haha, bästa ever idag.. jag var skit glad för att elvira hade tagit med sig sjuan (harry potter) igår, för jag trodde att det var den jag skulle läsa härnäst, men det visade sig när jag väl hade börjat läst att jag skulle läsa 6an, för 5an var den jag läste sist. ibland är man bara föööör grym.. och jag som verkligen hade sätt framemot att få läsa sjuan, men det får helt enkelt vänta till efter sexan..

idag då har jag ridit min älsklings ponny och jag kände inte ens foten, alltså det gjorde fan inte ont någonstans alls ! as skönt .. efter det åkte jag till daniela för att plugga och vi vart klara, så det var ju bra ! fast när jag skulle till henne så höll några killar på att snöröja, så jag kom inte ens in i hennes hus, för det låg en massa snö framför. så jag fick gå in bakvägen, haha .. men det som är mindre roligt är att dom typ har förstört jätte mycket, för dom har bara tagit ner all snö från taket rätt ner på marken liksom.. sjukt dåligt !

inatt kunde jag knappt sova, det var inte alls bra.. allting kom tillbaka, jag har ingen aning om varför, men det gjorde det.. och jag hatar det! men jag hoppas inte att det kommer tillbaka ikväll igen, för det orkar jag verkligen inte .. för jag klarar verkligen inte av det.. idag när jag satt på bussen, så kom en låt vilket fick mig att fundera.. att alla låtar, böcker, filmer allt, där typ gör människor slut och försvinner ifrån varandra, men slutar alltid att de kommer tillbaks till varandra, jag undrar varför det är så? det är ju inte så i riktiga livet.. det var jag som jag och elvira diskuterade igår, någon man blivit dumpad av eller dumpat tar man oftast inte tillbaka, det är bara få som inte gör det.. det är skumt ..

men nej nu har jag skrivit alldelse för mycket, sorry för det.. men jag fick lite så där skriv nojja, haha .. nu ska jag dricka kaffe med pappa och renèe och sen ska jag läsa harry potter !
puss


bild nummer 19, fin bild på vattnet typ.

en liten sån där tanke, liksom!

om man backar tillbaka några dagar plus ett år tillbaka, så var jag världens lyckligaste tjej och hade världens underbaraste pojkvän. inte visste jag då att bara en vecka senare skulle allting gå åt helvete. jag trodde aldrig att jag skulle må dåligt ett halvår senare heller. så här ett år senare vet jag om det, och ändå är det ingenting jag kan göra åt det.
ibland blir livet bara inte så man tänkt sig.


Cold-- Am I
I'm beside myself because there's no one else
Have I grown-- so blind
Only God could save you if you knew your way to the light

So fly away and leave it behind
Just stay awake, there's no where to hide
I see you cause you won't get out of my way
I hear you cause you won't quit screamin my name
I feel you cause you won't stop touchin my skin
I need you-- I'm coming to take you away

Frail and Dry--
I could lose it all but I cannot recall, It's all wrong
Don't cry-- Clear away this hate and we can start to make it alright

So fly away and leave it behind
Return someday with red in your eyes
I see you cause you won't get out of my way
I hear you cause you won't quit screamin my name
I feel you cause you won't stop touchin my skin
I need you-- Coming to take you AWAY!

I see you cause you won't get out of my way
I hear you cause you won't quit screamin my name
I feel you cause you won't stop touching my skin
I need you--- Coming to take you AWAY!

AWAY!!!!!


breaking benjamin är mer än underbara <3

11:17

hallu hallu !
idag har jag varit uppe sen klockan nio och det känns riktigt skönt faktiskt. imorgon måste jag dock också ställa klockan, men jag har både fredag och söndag att sova ut på, på lördagen ska jag jobba så då blir det icke någon sov morgon, men pengar istället.
känner att jag varit lite duktig som vägt tre dagar i rad, vilket innebär tre hundra kronor rikare. vilket känns helt underbart, ska faktiskt försöka jobba så mycket som möjligt nu. eftersom min syster har lurat med mig så att vi ska åka runt till alla hockey arenor nästa säsong och kolla på hockey, vilket kommer bli otroligt jävla roligt. men hey jag kommer bli pank, plus då att vi ska åka till new york i slutet av året, nån gång . shit jag kommer behöva mycket mycket pengar... för då vi ska åka och kolla på hockey i sverige, ska vi nämligen bo på hotell en hel helg plus att det kommer bli en hel del bensin aah ni förstår mitt dilemma.. men man lever ju fan bara en gång, enligt mig..
så bäst att göra det bästa utav situationen..
nej nu måste jag hoppa in i duchen, för jag stinker både häst och svett, åh mysigt liksom !

imorgon ska jag rida min lilla älskade ponny, som jag inte gjort på år och dagar, så det ska bli helt underbart ! sen efter det ska jag iväg till daniela för att plugga, fan vad great! men måste man så måste man, haha!

juste igår var vi ju på hockey, åh helt underbart ! det blev dock 1-1, men förlängning så då blev det ju mer hockey för pengarna, och det tackar vi ju för !


två par skor som ska bli mina, så är det bara!
båda skorna är helt jävla underbara så!

men puss på er !



bild nummer 18, fortfarande längs vattnet !

17:05

hallu hallu!
har precis duschat och har väl lite brottom nu, men jag orkar verkligen inte skynda mig , haha..
ska nämligen iväg till ellen, för att ha film kväll med henne och tove, ska bli riktigt treligt .

jag har idag faktiskt börjar plugga lite engelska och jag bytte helt mot vad jag skulle ha skrivit om, för jag kunde verkligen inte börja någonstans, det gick bara inte .. utan nu skriver jag om gubben som uppfan ångmaskinen, kommer säkert gå sjukt dåligt men aja..

sen imorgon ska jag på hockey, underbart säger jag bara.. på onsdag ska jag träffa bebis.. torsdag blir det att plugga med daniela och sen tacos på fredag och jobba på lördag och verkligen ta det lugnt på söndag..

men shit nu måste jag skynda mig, men hare bra..
puss..

RSS 2.0