00:25

just nu är jag bara helt lycklig, det finns inget bättre ord att beskriva mina känslor just nu.
dock önskade jag att jag vore hemma, så jag slapp all denna längtan .. den är sjukt jävla jobbigt..
men så är livet ibland. det är inte så jääääätte långt kvar, bara en vecka eller lite mer.. hm, aja om jag överlever detta så är det riktigt bra !
puss från en becka på obesämd plats.

21:25

jag kan nog säga att jag mår väldigt bra, och det har varit en väldigt bra dag idag och igår :)
jag åkte till oliver på typ kvällen igår och stannade över natten, sedan träffade jag prytz och elvira i södertälje, då vi käkade och gick runt mest.. typ svettades grymt mycket.. åkte hem och badade, och nu har jag precis packat klart! underbar dag helt enkelt !
men nu aah jag kommer ju inte skriva på ett tag, men det får jag väl stå ut med, haha ..
puss på mig <3

01:30

hallu där !
klockan är mycket och jag ska strax sova nu, fast jag har ingen kudde, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt den saken, hm..
men annars så mår jag super bra, och lite mer bra och faktiskt lite till bra. kan det bli lite bättre kanske? nja kanske, men inte mycket i så fall. det låter bra va?
det har dock blivit så där jobbigt, för jag har ju längtar till nästa vecka när jag dra iväg och så, men nu har jag insett att jag är borta rätt länge, vilket kommer bli jobbigt nu.. men jag får klara mig, det kanske får mig att fundera ut saker, om det blir så jag tror, så är ju det bra..
shit vad hemlighetsfull jag är, men så får det vara nu...
för det är så jag är.
det är så det är när man lever mitt liv.
vilket jag avskyr ibland..

juste, det var en familj som tittade på tösen igår va? aah lördags.
det kändes faktiskt rätt okej, fast de hade tittat på många hästar och skulle titta på några flera, men vi får helt enkelt vänta och se..

men nu ska jag fan sova, fett skönt, dock helt ensam ...
men puss och godnatt, så ses vi ! ahahhaah typ

bebis <3

det är någon som har ringt på min häst, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det :/ .. jag lär inse ganska snart att hon inte kan stanna så länge, vilket är otroligt jävla synd .. jag älskar henne mest i hela världen <3

lirar bilder


elvira var en lirare

vi fick lirar soffor

min sverigemössa hade lirar frilla

mina hästar kom ut på bete

lirar katten låg och stekte i lirar sofforna

vi bakade svin goda bullar

elvira var en lirare

jag var en skön lirare på midsommar

jag fick en underbar sadel <3

bilderna är från mitten av maj till nu!
kände att bloggen var tråkig utan bilder...
puss

17:16

jag mår fan mer än bra, ska det verkligen vara så? jag undrar jag ...
snart snart så säger jag hejdå, och då får ni ha det så jävla bra utan mig, men ni håller ju på att vänja er, för ingen jävel borde sitta inne i detta fina väder.. ändå gör jag det, haha. grymt!
så jag kanske borde göra något annat, än att försöka berätta saker för er som ni ändå inte förstår er på..
haha
nej men nog med det hemliga jag.. jag jobbar just nu, och slutar på lördag och då slipper jag dessa jobbiga ungar . skönt
men puss, tjarå!

22:07

tjalalallalal, okej jag är trött , kan ju börja med att säga det för det här kommer att spåra ut !
idag har jag sovit typ skit dåligt, plus att jag har varit svin hungrig fan hela jävla tiden, har ätit men inte fan har det blivit bättre .. jag fattar ingenting ...
men jag travade på affi idag i min nya sadel, underbart ! den är bara för bäst, precis som affi .
imorgon börjar en veckan av pain, fast det kommer nog funkar bra om det blir som jag vill, haha.
men annars idag så har jag också badat med johanna och renèe, mycket trevligt . förutom vingåker, har jag inte träffat johanna sen midsommar, och innan det behöver vi ju inte prata om .. men det var faktiskt riktigt trevligt!
men imorgon börjar jag jobba, fast det är skönt att det är dagläger, annars hade jag inte orkat. så jag slutar vid halv fem, och sen imorgon blir det att träffa oliver efter det :)..
fast nu borde jag nog sova egentligen, ska upp vid sju och jag måste vara utvilad, så att jag inte somnar senare imorgon, haha ..
men hare gött, så skriver jag när jag har tid, haha
puss

21:31

idag är en sån där dag jag verkligen inte vill prata om, så därav gör jag inte det..
ska gå ner och käka något nu, och dö lite framför tvn tror jag, ska försöka få lite sällskap av typ jonna, men alla lär ju jobba imorgon så det kommer väl inte gå så bra..
aja .. ha en bra kväll
puss

RSS 2.0