23:18

har nu varit hemma i ungefär en timme efter att ha varit i några dagar i göteborg ..
sitter med mamma och tittar på os finalen i hockey, med usa - kanada, hoppas på usa , men tror nog att kanada vinner, men men ..
har också världens mensvärk, men jag får väl leva med det .
trött är jag också, men vill ju se klart !
nu orkar jag inte skriva mer,
puss.

Hälsning från bilen på väg till GBG



22:22

wiee, nu får jag använda vanliga skor, helt underbart !
dock ser min fot rätt läskig ut, men det får jag väl stå ut med ..
och den känns lite halv läskig också ..
imorgon ska jag till skolan kvart över 12, och innan det ska jag se sveriges kvart final mot slovakien, heja heja !
sen imorgon efter skolan åker jag till göteborg, men tydligen har vi inte lördags biljetter än, haha lyckat ! men men, min mamma löser det på något sätt..
sitter just nu och tittar på usa - schweiz, där det står noll - noll och andra perioden är snart slut, riktigt roligt faktiskt !
men nu ska jag titta!

bild nummer 17, längs vatten låg det som gigantiska tärningar i vattnet, faktiskt riktigt coolt .. plus att vattnet splashade upp riktigt coolt.. haha

07:00

sitter nu uppe och tittar på norge - slovakien, tror norge kommer torska riktigt hårt, men men !
annars så slutade vitryssland - schweiz med 2-3, kanada - tysland 8-2 och slovakien - lettland 3-2, ändå lite roligt att tyskland gjorde två mål på kanada.
men nej jag ska sova lite i pausen ..
puss

hockey

jag har inte en aning om varför inte tjeckien - lettland spelar, men jag sitter iaf och tittar på schweiz - vitryssland, och det är rätt roligt! dessutom verkar det som om det blir straffar, och i så fall blir det riktigt roligt! sju sekunder kvar nu ! shit..
imorgon ledig från skolan, as nice !
puss

tilllägggggggg

gud vad fult det är när jag skriver en massa smilieys(?) men det blir ju bara så .. jag ska försöka bättra mig !
hehe

20:09

wiee, nu fungerar min mobil igen perfekt !
mamma ringde till comviq, men dom kunde inte hjälpa till , men vi bytte så jag testade mitt simkort i mammas mobil och tvärtom, och sen när vi bytte tillbaka fungerade den (y)
sitter här och pratar som en get, men det är väl bra .. haha
men snart är mina gröna maränger klara, haha
och imorgon ska jag göra rosa ..
hoppas bara jag inte mår illa efter en liten maräng, nu när det äntligen har släppt !

på torsdag åker jag ju till göteborg, ska bli mycket trevligt, men om min röst fortsätter som den gör nu kommer den ta slut då vill jag lova .. haha grymt (y)
sen måndagen ska jag till tove på filmkväll, mysigt mysigt ! men lär vara galet trött, men det är bara bra !
sen tisdag hockey <3 <3 , djurgårn - brynäs (y) , med jonna och prytz, as nice :D
juste det är fan hockey idag och inatt, fast dock inte sverige, men tror jag ska se matchen som går 21.00 iaf, tror det vara tjeckien - lettland :) .. sen äre ikväll kanada - tysland, norge - slovakien, och schweiz - vitryssland, haha lite roligt faktiskt att kanada har gått till sånt där kval grej och inte direkt till kvartsfinal , haha :)
men nej nu ska jag titta till mina maränger, det stavas säkert marränger, eller nee eller va fan skit samma (y) jag är ju grym ändå !
men puss .

bild nummer 16, vatten där vi inte badade :)

14:06

usch jag fick vara hemma från skolan idag..
faktiskt värsta dagen att vara hemma, jag missar liksom foto :(
men aja jag mådda skit illa imorse, så kunde inte gå ..
plus att det är ju typ kaos överallt ..
jag mår inte speciellt bra, men men sånt får man leva med (y) !!
men jag tittar på how i met your mother, as bra :)
men men ..
aja ha en bra dag !!
puss.

bild nummer 15!

damp mobil -.-

jag tycker verkligen inte om min mobil just nu -.- den kan ta emot sms och ringa och allt, men den kan inte svara på någons sms :( den ställer bara alla sms i kö -.-

10:28

goddagens !
wiee, sverige vann :D :D :D :D :D :D :D
henke bebis höll nollan också, super duper as bra !
fy fan vad glad jag är..
nu har jag dock engelska lektion och jag kommer verkligen ingen vart..
åhh vad jag hatar engelska ..
men puss!

20:19, fuck jag har redan ett inlägg som är den tiden, nooooooo

åhh, äntligen har jag fått rida min lilla ponny :D , klarade till och med av att galoppera( aaarrgggh jag kan aldrig stava det :s ? ) med lilla tån (y) .. jätte mysigt var det :D ..
nu håller jag på med köttefärsen till taccossssen, fast jag är sjukt jävla trött, inte bra..
men snart är det iaf hockey <3, men henke bebis ska dock inte spela :'( . stjärt på det -.- , men men , taggaaaaa !!
imorgon ska jag först ner och filma i stallet, en grej till skolan.
sen ska jag till rebecca nån gång efter sex, så ska vi baka och äta och titta på film eller melodifestivalen, as trevligt :D ..
sen söndag ska jag jobba lite smått, med elvira, men renèe hjälper till också, gr8!
men nu ska jag ha koll på köttfärsen här och snart HOCKEY !!!
men hare gött..
puss!

bild nummer fjorton, nere från vattnet !

16:54

åhhh, jag är så sjukt jävla trött, men sånt är livet..
tänkte faktiskt åka ner till stallet och iaf skritta min häst, få se hur det känns, är så sjukt sugen på att rida så måste testa ju ..
juste inatt jag drömde om björnar, usch det var så hemskt, jag skar halsen av den usch o fy vad jag mådde illa.
men nej nu måste jag strax byta om, ha en bra fredag kväll !
själv ska jag vara hemma och glooooooo på henke bebis och äta tacos <3
puss
jag är såååå trött, att ni faktiskt får stå ut med mina fina vackra *host* bilder,
gr8!

i skolan

sitter i skolan just nu och har bild -.-
men men ont i magen har jag också..
skrivaren funkar inte heller..
aja as bra men,
ha en bra dag ..

17:58

tralalalal, idag har jag varit hemma hela dagen, väääääldigt tråkigt -.-
men aah, imorgon & fredag är det skola som vanligt.
sedan ska jag vara med becca på lördag kväll, och sedan förmodligen tror jag jobba på söndag..
sen nästa vecka ska jag på återbesök med foten på onsdagen och sedan åka till göteborg på torsdagen, det som är lite tråkig att åka till göteborg just då, är att alla viktiga matchen i hockeyn, går då.. men men, vi ska nog troligtvis kunna se några iaf..
men roligt ska det bli att åka ner till göteborg också, vi var ju inte där förra året på horse show, så det blir iår, dock blir det inte samma hotell som vi brukar, det blir rubinen iår, så det blir inte lika bra.. men det ska bli så underbart med hotell frukost i några få dagar, sen dessutom få en extra lov dag , hihi !
men puss, nu ska jag läsa!

bild nummer tretton, fortfarande ifrån havet.

19:08

jag blev riktigt sugen på att tävla nu faktiskt, dock kan jag nog inte göra det på ett tag :/ ..
min fot är inte riktigt bra på sisådär 5 veckor, plus att hästen inte då kommer vara i topp form, ååååh typ länge tills jag får tävla :/ .. men sånt får man väl stå ut med..
men som vanligt har jag inte mycket att säga, så ha en bra dag !
puss.
lite bilder från min kamera kommer, har tappat bort sladden så fick låna malins i skolan igår så då kunde jag få alla mina bilder, puss !










aah precis, lite roliga bilder här och där..


bild nummer tolv, tagen från havet

17:38

haha lite galet kanske att säga 'yes äntligen något att göra i skolan', haha . men jag hatar fan att inte ha något att göra!
nu kan jag inte förstå mig på hur jag skulle vilja sluta med hästar, det skulle liksom inte fungera, så det är något jag aldrig tänker göra, så länge jag bor hemma dvs.
så tänkte börja lite smått med engelska uppgiften, sen ska jag läsa harry potter, nu när jag har börjat med 5an kommer jag inte kunna lägga den ifrån mig !
juste jag kom på en sjuk sak! igår gick jag och la mig typ halv nio, och var verkligen sjukt jävla trött när jag vaknade, och i skolan.. tog typ evigheter innan jag var någorlunda pigg (y) ! congratz ! hahahahhahahahahah..
nej men aah myckeet jag har att säga idag, känner på mig att snart kommer jag bli så där fundersam igen.. känns så iaf.
haha världens sjukaste dröm hade jag inatt iaf, jag var tillbaka på hölöskolan.. och allt vad det innebar, haha lite roligt var det iaf.. för de flesta pojkarna gick runt i strumpbyxor, när jag vakna höll jag på att dö av skratt.. så jävla roligt!
nej men hare bra!

bild nummer elva? jonnas första maträtt !

19:04

jag kom nyss på att det är alla hjärtans dag idag, haha. var iaf nyss ute med family och mormor och morfar och åt ute, i gnesta och tittade dessutom på deras nya lägenhet, väldigt fin var den..
jag har jätte ont på min tunga, för köttfärsen var sjukt varm igår, men får hoppas att det går över snart..
gud jag har verkligen ingenting bra att skriva idag , eller nån annan gång..
ska väl kolla lite på os nu, inte för att det är något roligt just nu dock, så jag får väl läsa lite harry potter också..
datorn låter jag väl också vara på så..
igår var det lite läskigt, för efter att jag suttit stilla väldigt länge var min 'vad' helt uppsvullen, riktigt läskigt för den var sjuuuuuukt jävla stor, men men .. den är ju inte det längre.
men nu ska jag nog sluta prata här.. hööhöhöhööhh
puss!

bild nummer tio, pizza!

14:46

tjohoooo !
idag vaknade jag upp utan att ha ont, fy  fan vad skönt det var!
jag tycker det är lite roligt för jag går runt med morfars gamla strumpa på min onda fot (y)
men nej har inget bra att skriva, så ha en bra dag !
puss

bild nummer nio, en kartbild som underlägg!

15:00

jag hatar att inte har någonting att göra ..
det är otroligt frusterande, eller hur fan det stavas..
det enda jag har gjort idag är att titta på how i met your mother, lite os och mästarnas mästare.. och nu ska jag läsa harry potter, gr8 !
ont i foten har jag också, skit också..
men puss!

bild nummer 8, taget från första restaurangen, konstiga bilder på andra sidan ..

19:15

jag har ont, men jag står ut!
det är bara otroligt tråkigt att knappt kunna göra någonting, försöker sitta stilla så mycket som jag kan för att slippa gå eftersom det gör ont.. men det är såååååååååå tråkigt -.- ..
aja, men nu ska jag titta lite os och läsa harry potter, läser nu femman som är allra bäst, men det är sjuan också (y)
puss

bilder nummer sju, riktigt gott vitlöksbröd med ost på (y)

12:05

godddagens ! oj vad många dddddd det vart , heheheh..
men jag är hemma från skolan idag, för jag fick så grymt ont i foten när jag vaknade..
och har fortfarande också. gr8 (y)
ska snart sätta mig vid tvn och titta på how i met your mother, fuck långt ord.. men ska vänta på att jonna kommer hem så vi kan titta på remeber the titanes (y) .. sjukt länge sen jag såg den känns det som..
men nej nu ska vi här dricka kaffe , ha en bra dag.
puss!

bild nummer sex, fortfarande på första restauranen (y)

21:08

nej nu ska jag nog ta och sova, sjukt jävla trött, egentligen borde jag inte vara det, men så äre nu iaf..
min fot känns fortfarande lite läskigt, som om den är bortdomnad, antagligen är den det, men det gör det hela lite läskigare, eftersom jag inte riktigt känner foten eller hur fan man nu säger..
hoppas jag kommer kunna gå till skolan imorgon, om inte så nej jag måste..
men godnatt (y)<3

bild nummer fem, första resturangen (hej jag kan inte stava) vi åt på!

twiligt böckerna

nu kan jag äntligen ta tag i mitt liv, det ska nu inte längre styras av böcker..
läste klart sista twiligtboken idag, tur nog tycker hela mitt inre.
jag kan ju inte mer än avguda dom..

17:09

nu har jag vart hemma typ en timme efter operationen. och det gick väl bra, men nu gör det ont som fan!
läkarna sa att bedövningen runt 8, så jag förstår fan inte varför det gör så jävla ont nu?
men aja nu ska jag ta två alvedon och en ipren (y)
grattis !


bild nummer fyra. fortfarande på teneriffas flygplats.

22:13

tjoho!
jag är trött efter en dag i romme och har lite ont i foten, men skit samma..
imorgon ska jag operera foten, får se hur det går , jippie..
men nu ska jag upp på mitt rum och läsa.
puss. godnatt,

bild nummer tre!
första bilden på teneriffas flygplats (y)

vad händer?

jag hatar att jag har fått svårt att sova igen :( det bådar faktiskt inte bra någonstans...

20:33

jag är på sjukt bra humör, ingen aning om varför men det är helt jävla underbart! puss på det!
dock har jag ont i ryggen och sjukt trött, men vill läsa mera :)
egentligen imorgon har jag sovmorgon och börjar 10.00, men eftersom min lärare är jaa... så börjar jag iställer 08.50 :( .. fyfyfyfyyfyfyfyyfyfyf.. jag som hade sett fram emot att sova, men aja.
puss & godnatt sen då..

bild nummer 2 .. fortfarande på arlanda

22:31

hej hopp snopp kopp !
idag har jag i stort sätt bara pluggat, och det lär gå åt helvete på provet, men jag orkar fan inte bry mig längre.
men nu ska jag läsa lite mer twiligt, spännande med sista boken, tjohooooo
imorgon ska jag hm.. till stallet..
men juste jag kom på en rolig sak,
eftersom jag inte orkar ladda upp exakt alla bilder från resan här samtidigt, så laddar jag upp en bild varje  gång jag skriver ett inlägg, som är nästan normalt liksom..
ska vi se hur lång tid det tar, fett roligt..
haha dålig humor
men nej nu ska jag läsa.
pussss

00:16

jag gillar att jag nyss satt och plugga, haha.. aja om man inte har ett liv så har man inte (y)
jag gillar att min pappa idag sa rätt ut "när ska du skaffa dig en ny pojkvän då? " , gud vad glad man blir då liksom..
aja, nu är jag trött och jag ska läsa boken lite mer, har faktiskt öhh ska kolla hur långt jag har kommit..sida 313 och det är totalt: 527 :) .. aja inte farligt mycket kvar..
men ska nog sova efter det, för jag ska rida ut med prytz imorgon och jag vill sova och jag måste plugga lite innan också, grattis (y)
nej men ställer väl klockan på 10.00 iaf ..
men puss.

fitta

jag hatar henne, jag hatar henne, jag hatar henne! hon förtjänar fan ingenting!

jag ville bara säga hur det egentligen är, fuck det gick åt skogen!

läs om du känner för det, jag skulle inte orka!

tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag går och borstar tänderna och lägger mig i sängen och läser.
det var ju det jag tänkte skriva lite om, läsning.
ja, jag är en nörd som verkligen älskar att läsa, det bland det bästa som finns, kura ihop sig i en boll med en filt runt, lite mysig, lite halv mörkt och en riktigt bra bok, gärna en cola eller till och med en varm kopp choklad, det är underbart. finns nästan ingenting bättre, eller jo det klart det finns, men det är skönt att bara släppa tankarna och få läsa om andras problem och glömma mina egna.
men okej, jag har tvingat mig själv att läsa twiligt böckerna, alla har sagt att dom är underbara, så det är klart att jag var tvungen. och jag har inte läst alla.. än.. men jag har läst ettan och tvåan, jag kan säga att ibörjan tyckte jag inte att de var så himlans jätte bra, jag tyckte inte att den var så jätte speciell. tills jag kom till deras kärlek, jag var såld. boken vart så himla underbar, så ja, jag vart kär i bok nummer ett. sen visste jag ju i stort sätt vad som skulle hända i nummer två, med tanke på att jag sett filmen.. det fick mig att tänka, skulle jag verkligen klara av en sån bok? där hon inte kommer över honom. jag vart osäker, med tanke på hur bok nummer ett var. men jaa, jag var tvungen att läsa bok nummer två också, och nu i efterhand vet jag inte riktigt om det var så himla smart om jag säger så.. den fick mig att tänka, fast jag vet att det är annorlunda nu, för det är det. jag är över honom, det är jag. men boken.. den beskrev så jag hade känt, allting var så likt som jag hade mått.. mina tankar kom tillbaka.. men eftersom jag pratar med honom nu, så är det på ett annat sätt mina tankar har vandrat iväg.. inget jag egentligen vill tänka på.. och nu har jag gett mig in på bok nummer tre, jag hoppas att den på ett sätt bara är kärleksfull.. eller jag vet inte riktigt vad jag hoppas på.. jag försöker nu inte med detta inlägga säga att jag vill ha tillbaka honom, för det vill jag inte.. det skulle jag inte vilja.. därför har jag valt att skriva av mig en hel del utav mina tankar här, hur kan en vanligt *host host* bok få tankar att tänka hit och dit, som en jävla storm. men sen ska jag aldrig mer tänka på det, jag ska läsa bok nummer tre med samma inlevelse som jag alltid läser böcker, det vill säga att inte tänka, utan att uppleva deras känslor som en film, något jag inte kommer att komma ihåg när jag lägger ifrån mig boken, nej det där vart inte att beskriva det rätt. men jag vet själv vad jag menar, och det är det som är det viktigaste..
det hemskaste med bok nummer två, var att jag nästan grät mig igenom hela boken, inte av att den var sorglig utan för att jag kände igen mig själv, vilket fick mig att bli arg på mig själv, jag skulle aldrig mer gråta över det.. jag hade lovat mig själv det. jag vet att jag kan hålla det, men hur kan en bok förstöra för mig, jag som älskar att läsa!
men shit nej nu ska jag ge mig, ingen orkar höra på mig, egentligen är det här saker jag borde hålla för mig själv, för mitt inre, något ingen jävel egentligen ska få veta, ändå kan jag inte hålla mun? jo för att jag inte har yttrat mig om det tidigare, inte till någon.. utan istället kan vem som helst läsa, fan jag är ju grym.
men nej nu ska jag stänga av datorn, borsta tänderna och läsa bok nummer tre, enbart läsa inte tänka, inte låta mig känna av känslan, nej! det är ingenting för mig, jag är stark, jag klara allting. jag vet att jag klarar allt, jag är bra på att uppmuntra mig själv, jag kan klara det här. ingen kan förstöra för mig själv, ingen!

17:22

goddag!
jag har kommit på att jag inte har kommit in i min plugg nojja än :(
så just nu tänker jag inte plugga , jag orkar faktiskt inte!
iaf inte just just nu,
så nu tänker jag titta på 'how i met your mother' och äta chips och vänta på lax,
puss,
ha en bra dag!
för det kommer jag ha..

hatar att tänka

jag hatar när jag själv tänker alldeles för mycket. Det blir alldeles för jobbigt.

tjenis penis i den allalalalalalalalala (bäst på o rimma, yeah)

tjoho, igår kom jag hem från teneriffa och det har varit väldigt trevligt där :)
jag har fått en del på hjärnan där ifrån tack vare henke och fosse(?) men men..
" that's profiling, and profiling is wroooong "
" i don't wanna be drunk in publi..C!"
and so on ;)
de flesta skämten gick dock över våra huvuden, då jag & jonna inte är speciellt insatta i ' how i met your mother', 'familly guy' och 'american dad' , men nu har vi fått vääääldigt många säsonger från dessa därifrån..
nej men o så har jag fått två roliga sms idag, höhö
lite roligt iaf, för jag har suuuuugig humor, shit alltså !

första är från annaprytzi
" jag behöver dina natur systrar ;) "
om jag ska vara ärlig fattade jag först inte alls va fan hon snackade om, sen kom jag på att både renèe och jonna har gått natur och då föll poletten ner :D
sen från virapirapuff
" HAHAHAHA alltså jag red barbacka oså skulle jag hoppa upp, då ställde jag mig på en pall så tänkte jag 'shit nu måste jag verkligen ta i för att komma upp!!' så tog jag i allt jag hade o hoppade, så flög jag över på andra sidan. HAHAHAHAHAHA"
när jag fick det höll jag fan på o pissa på mig av garv xD
men min lilla bebis är ju såååååå grym så jag blev inte så förvånad ;)
men nej nu babblar jag bara goja, för jag måste plugga,
men hare nice.
puss o bajs ..
heheh, humorn är på topp (y)

RSS 2.0