min älskling

jag älskar dig mer än du kan förstå!

carl oliver ekman <3

13:16

det är så tråkigt att sitta i skolan när man inte har något att göra..... plus att jag har en lektion efter nu så jag måste stanna här i skolan tills dess, vilket suger typ getpung..
men men .. sånt är livet, nu när vi knappt har något att göra i skolan så spelar det iofs inte så stor roll men så äre...
pusspuss.
ps. jag älskar min pojkvän mest!

skolan

hellluuuuu!
kom precis till skolan och ska ha mega långt foto, lite jobbigt, visst det är roligt men ändå jobbigt.. och sen naturkunskap.. men aja det blir säkert en jätte bra dag, tjoho! daniela står och tittar på vad jag skriver, gud vad roligt :D :D:D:D:D:D:D::D:D:D nu gick hon dock, men men..
men annars idag blir det att rida affi och se till att förbereda till estetisk orientering..
och imorgon får jag träffa min älskling, och jag ska nog förmodligen sova där också, vilket blir underbart ! men nej nu börjar vi, puss puss !

carl oliver ekman

jag älskar dig, du får mig att må så sjukt jävla bra! du är helt underbar <3

11:18

sitter i skolan och ska designa en sko ... hm.. visst det låter roligt och så men jag orkar inte just nu.. men så äre!
inatt sov jag hos oliver, riktigt härligt! fast han började tidigt, så jag fick vara kvar där ensam i deras lägenhet, haha..
det var helt underbart att få träffa honom några dagar tidigare än planerat, plus att jag får träffa honom imorgon med, tjoho! fast jag vet inte vart är, det ska han bestämma.. så antingen hemma hos mig eller hos hans pappa i järna..
men men.. nu slutar vi typ.. bara svenska och matte kvar, tjoho vad roligt att sluta fyra..
puss

21:47

nu har skolan börjat, visst det är jobbigt på ett sätt, men annars är det skönt att få tillbaka en normal vardag, plus att det är det sista året.. shit.. hur fan gick tiden så jävla snabbt?
det känns som om jag började ettan för typ några månader sen, och det var ju två år sedan.. tänk hur mitt liv såg ut för två år sedan, i alla fall inte likadant som idag. bättre eller sämre? bättre på vissa sätt och sämre på andra..
men sen kommer man till ett annat problem nu när jag går i trean, vad fan ska man göra sen? och jag kan lova jag har ingen aning ?

åååååh min pojkvän ska alltid göra mig så jävla glad, han gör min dag.. jag älskar dig <3

.

hej, när fan får man flytta hemifrån egentligen?
jag har ont i magen, och önskade att jag var med mig pojkvän just nu, han får mig att må så jävla bra!

00:45

har inte skrivit på ett tag nu igen..
men går mest runt och är kär och njuter av de sista dagarna på sommarlovet, som lär typ bli det sista, usch o fy!
idag tränade jag med affi för första gången för anne, oshit vilken jävla häst jag har.. mycket jobb med henne kan jag lova, men det är det värt.. hon är underbar.. men jag älskar min sessalotta också, det är jobbigt..
snart börjar skolan och jag vet inte vad jag ska tycka, sista året och allt, shit vad tiden går fort, snart är man väl 25 och undrade vart livet tog vägen, haha .
nej men imorgon, vad händer då? jo jag och mamma ska på en tripp iväg till södertälje, men också typ skärholmen och vi börjar nog där.. sen ska vi hämta upp oliver också på vägen hem, sen blir det stallet för att rida tösen och min älskling får följa med, haha snäll jag är , men så äre..  sen tacos som vanligt på fredagar.. japp det var väl morgondagen.
annars i helgen så ska jag tävla första gången med affi, skoj !
men nej sova kanske.. yes puss och godnatt.

23:36

du får mig verkligen att må bra, jag blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går. du är alldeles fööör bra för mig, och ibland funderar jag verkligen på vad jag gjort för att förtjäna dig och det kan jag inte komma på. men jag är bara så jävla glad över att du är min <3


jag är aldrig inne på datorn typ, orkar inte helt enkelt!
men imorgon blir det förhoppningsvis minigolf med typ familjen, oliver och prytz, skön blandning, men det är bara trevligt ! onsdag blire fotboll, as nice !
hare bra, puss och kram!
puss från mig

.

jag är så besviken på mig själv, jag måste vara dum i huvudet...
tur att inte alla tycker det iaf, för då skulle jag nog gå under...

du är helt jävla underbar <3

RSS 2.0