1333

hallu där !
sitter i skolan och väntar typ bara att sluta foto, sen blir det naturkunskap och sedan hem.. väl hemma kommer jag, mamma och jonna åka upp till ikea så det blir roligt.. ska nog också kolla om jag får övningsköra upp, om dom orkar med det , haha.. sen måste jag ju plugga också.. usch och fy!
men annars idag har jag har jag haft aah bara foto typ, hade lång sovmorgon idag, började vid 20 över 10 vilket är as skönt..
imorgon börjar jag vid 10 och slutar vid 3, sedan ska jag träffa min älskling fast först måste jag ner på stan och handla något till daniela och elvira.. han kanske följer med vad vet jag .. åh det ska bli helt underbart att få träffa min älskling igen, saknar honom riktigt mycket.. det är helt sjukt vad jag kan sakna den människan. men det är så.. jag älskar honom mest <3

nej men nu orkar jag inte skriva mer, puss ha det bra!

2156

känner mig faktiskt riktigt duktig nu när jag både har pluggat matte och naturkunskap, känner dock att jag ligger jätte mycket efter i matten men får ta igen det nu i veckan, plus att jag behöver en del hjälp så får fråga om det imorgon. daniela kanske kan hjälpa mig också vi får se.
annars idag har jag haft en helt underbar dag idag, tills jag skjutsade iväg min älskling, då blev det rätt tomt, vilket blev jobbigt men så är det ju. träffar iofs honom på onsdag så det är ju ganska snart ..
imorgon blir det skolan, usch hatar måndagar, har tre lektioner matte, webbdesign och rörlig bild, usch o fy.. men men.. tror jag slutar vid två, då blir det hem och plugga och sedan stallet, ska väga och rida puffi. så det blir väl en helt okej dag iaf.

nej men nu ska jag förbereda inför att gå och lägga mig, borsta tänderna, bädda sängen, lägga fram kläder och packa väskan.. sen blir det att sova, fast först ska jag få min pojkvän att svara för just nu är han as seg, men jag älskar honom ändå, för han är bäst <3

men puss och godnatt !

fotograf: världens bästa <3

ella & sessan



bästa hästen <3
fotograf; världens bästa pojkvän carl oliver ekman ! <3

1639

tjoho!
vet inte riktigt vad jag ska skriva men hm.. min pojkvän är här just nu, men ska hem ganska snart o det suger ju..
men annars idag har vi varit i stallet och tittade när alla tävlade, ella och tösen var jätte duktiga.. åhhh jätte roligt att se dom hoppa ju..
men borde plugga men orkar verkligen inte, gör det när älskling har åkt hem, men aja ..
ha en bra dag!
puss

1321

llalalalallalaallalalala jag har jobbat idag och nu ligger jag och pussar på min pojkvän tjoho <3
fast nu ska vi käka, tjarå!
puss

Kvällen

Tjohej, Sitter nu med mina underbara föräldrar som har kommit hem från utlandet,
dom har blivit jätte jätte bruna :O åhh jag vill oxå vara brun :( men jag får vänta tills
nästa sommar :) Men aja snart så ska jag börja förbereda taco kväll :) ska bli så grymt gott
för jag e så jävla hungrig, men jag får vänta lite till :)
Men aja, idag så kom oliver hem till mig ( Jippi ) ♥ Han följde även med till stallet
och hjälpa mig att släppa in hästarna :D åhh han e så jävla snäll (a)
hihi, men senare ikväll så blir det nog myskväll med film, chips o läsk :)
men aja nu ska jag dra och göra tacos nu ;)
bye bye ♥

1713

imorgon blir det att gå till skolan, men just nu måste jag skriva den jävla labbraporten som ska vara inne imorgon men jag fattar ju inte ett piss, så jag måste vänta på renee så hon kan hjälpa mig.. så det är vad jag ska göra resten av kvällen, plugga tjoho!
hejdå......

2116

sitter helt ensam hemma just nu, fast det är faktiskt riktigt skönt och jonna kommer nog hem ganska snart typ iaf..
har suttit och tittat på idol faktist, och nu på berg flyttar in .
annars idag har jag varit hemma från skolan och försökt plugga men det har inte gått så bra, jag borde verkligen göra det men jag fattar faktiskt inte. så måste ha hjälp av renee. sen har jag varit i stallet och tittat när ella hoppade tösen, och jag måste säga det jag önskade att jag kunde hoppa min häst så bra, hon sitter så stilla och låter henne vara när hon ska hoppa. medan jag själv ska vara där och störa henne, åh det såg så jätte bra ut. det är iofs jätte roligt att det går så sjukt bra.. undra om dom kanske vill köpa henne så småning om, det vore ju lite roligt.. haha men aja man får se vad som händer.

imorgon då är jag ledig från skolan, så jag ska rida affi och plugga en jävla massa. jag ska inte åka och träna, för jag orkar knappt rida just nu så det får vara.. om jag hinner ska jag försöka städa lite också.
på fredag kommer mamma och pappa äntligen hem och oliver kommer till mig också, så ska jag jobba på lördag..

nej men jaha vad mycket jag skrev. sitter och hostar i min ensamhet tjoho vad roligt !

ha en bra kväll ! puss och kram

bara för att jag älskar dig <3

0642

jag har inte skrivit på länge, men jag är sjuk och skyller på det! min helg var underbar, förutom att jag varit sjuk hela helgen .. men ingen skola idag, men ska försöka gå till skolan imorgon..
ha en bra dag! det ska jag försöka ha, great!
puss

1939

1. Har du hipster eller string? - string
2. Vem var den senaste du pussade? - oliver <3
3. Vad har du för skostorlek? - 36
4. Trivs du med det? - absolut!
5. Hur många telefonnummer har du inlagt i din mobil? - tjena
6. Gillar du nån nu? - nej, jag älskar några!
7. Vad gjorde du inatt? - sov
8. Och i förrgår natt? - sov
9. Vad gör du innan du ska sova? - jadu, det beror ju på...
10. Kan du prata med din mamma om allt? - självklart
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du var gay? - ja ..
12. Har du varit gravid? - nej
13. Hade du blivit glad om din någon hade friat till dig? - nu ? nej
14. Choklad eller glass? - chokladglass
15. Topless eller T-shirt? - det beror på
16. Converse eller sneakers? – converse!!!!

T i o f a k t a
1. Hemstad/ort: hölö
2. Hårfärg: typ nåt fint
3. Längd: 163
4. Frisyr: oborstat
5. Ögonfärg: brun snälla !
6. Skostorlek: 1
7. Humör: jätte super glad
9. Civilstatus: upptagen
10. Vänster eller högerhänt: höger

T i o s a k e r o m d i t t l i v
1. Har du nånsin varit kär? - ja, är det nu
2. Tror du på kärlek? – alltid
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - säkert
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – inte vad jag vet
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – haha nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?- nepp
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – nedå
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - det tror jag inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – yes

T i o s a k e r ;
1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. Vin eller öl? - .
3. Dag eller natt? - kväll
4. One night stand eller förhållande? - förhållande.
5. Tv eller internet? – internet.
6. Pepsi eller cola? – cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? – romantisk hemmakväll
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - fb

T i o "H a r d u n å n s i n"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? – nooo
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nja
4. Har du hoppat bungy jump? – ne, men det vore coolt men jag skulle aldrig våga
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – typ
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – nee
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – haha ofc
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – nej faktiskt inte, men det skulle inte förvåna mig själv om jag gjorde det någongång :)
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? – jorå
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - dee klart

T i o K ä n s l o r
1. Saknar du någon just nu? – jo
2. Är du glad? – yes !
3. Är du fundersam? – alltid
4. Är du uttråkad? – nej
5. Är du tysk? – haha nej
7. Är du italienare? – inte det heller
8. Är du fransk? – alltid
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – yes, 14 år typ
10. Gillar du någon just nu? - ja!

O m d i g:
1. Hur mycket är klockan just nu? 19:30
2. Namn? rebecka
3. Vart bor du? i skogen
4. Hur många barn vill du ha? 1000
5. Vill du gifta dig? tror så
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? äter !
7. Har du ätit sushi? fy
8. Favoritglass? jag vet inte
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1.5
10. Humor? happy

F y r a G r e j j o r
1 Är du utseendefixerad? ibland
2. Har du ett husdjur? 2
3. Sover du helst själv eller med någon? med oliver
4. Tror du på gud? jadå


S k u l l e:
1. Skulle du vilja vara längre? nej
2. Skulle du vilja ha sex nu? om det vore möjligt just nu så varför inte
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

K a n:
1. Kan du laga mat? ibland
2. Kan du plugga? duktig
3. Kan du åka skateboard? sitta på den om den inte åker iväg så ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? det gör man ju på natten
6. Kan du va på en fest utan att dricka? mm
7. Kan dina vänner lita på dig? mer än något annat
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja..

H a r:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? nja kanske
2. Har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - yes, pappa säger det mer än mamma
3. Har du syskon? typ 2
6. Har du varit full den här månaden? nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? neee
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? nee
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nee
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nej
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - kanske

V e m:
1. Vem älskar du? de jag älskar vet om det
2. Vem hade du senast sex med? svårt o gissa
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? åh vad jobbigt men typ breaking benjamin
5. Vem pratade du senast i telefon med? jonna
6. Vem är snällast i världen? jag
7. Vem saknar du? elvira, prytz, johanna o fighter
8. Vem sov du senast med? oliver
9. Vem såg dig full senast? -
10. Vem vet allt om dig? elvira
11. Vem hatar du mest? människor som är jobbiga
12. Vem kramade du senast? bebis


jahaja nu var det slut trjjjaråååå

bara för att jag inte har något att göra

Jag har insett att min senaste kyss: var igår och den var underbar!
Jag lyssnar på: en gamal takida låt
Jag pratar: inte just nu
Jag tycker om: mitt liv ganska mycket just nut
Jag avskyr när folk: inte förstår sig på mig
Min bästa vän är: tre stycken och jag älskar dom
Min första vän heter: elise.
Kärlek är: helt sjukt jävla underbar.
När jag borstar tänderna: har jag lite svårt att stå stilla
När jag lagar mat: blir den väl helt okej
Jag tänder på: haha jahaja, det har nog oliver koll på ;)
Det sexigaste yrket är: haha lär väl vara typ brandman
Det är charmigt när: oliver är gulligt mot mig.
Jag är rädd för: att dö
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: att vara kär, som jag är just nu, mer än någonsin!
Jag är bäst på: att veta hur jag själv är
Jag är sämst på: en hel del
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund
Jag kommer alltid att vara: lillasyster
Det finaste som finns är: underbara människor.
I sommar: har jag tagit studentent, funderar på att flytta och skaffat mig ett jobb
Sist jag grät var: igår
Jag kan: allting om jag bara känner för det
Jag kan inte: om jag inte vill
När jag vill tänka går jag: är jag för mig själv, sätter mig i min garderob
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: lite skum
När jag vaknar på morgonen: är jag trött
Innan jag går och lägger mig: vill jag ha en godnatt puss av oliver
Just nu tänker jag på att: jag får träffa min älskling imorgon
Bebisar är: söta
Idag har jag: åkt moppe, smsat, ätit och vart i skolan
Ikväll ska jag: rida affi, plugga och sova
I morgon kommer jag: att redigera film och pussa på min älskling
Jag vill verkligen: att alla runt omkring mig ska må bra


haha yes

1040

foto är så extrem segt, det ska ju vara roligt, men aja .. jag är sjukt trött idag, men så äre ibland!
igår när jag red affi för mamma så gick det så sjukt jävla bra, helt underbart! men idag har jag sjukt ont i både ryggen och axlarna, stackars mig, haha ..
idag har jag och oliver varit tillsammans i två månader, tjoho! helt jävla underbart, älskar honom otroligt jävla mycket <3
nu kanske jag borde vara lite med på vad läraren säger, haha, äsch!

annars idag blir det att plugga matte och rida affi, men annars inget annat..
puss, sugit inlägg i know!

puss

jag älskar min pojkvän mer än något annat på denna jord, han gör mig sjukt jävla glad!

1047

sitter i skolan och är sjukt jävla trött, och fattar inte ett piss av webbdesignen, jag är helt körd.
somnar helt seriöst snart..
min helg har varit helt jävla underbar, fast har inte sovit någonting känns det som.. men har varit med oliver hela helgen, vilket har varit underbart, men jag har också tävlat både lördag och söndag, haha stackars min pojkvän som måste med på tävlingar, men han verkar tycka det är helt okej iaf.. lördagen var det med tösen och fick ett stopp i varje klass, känns jobbigt men men.. får se hur det blir.. söndagen var med affi och där rev vi ett i varje klass, men det kändes grymt jävla mycket bättre, och kom faktist femma i 1.10 så det var ju bra! rebecka med plan b tjoho!
nej men det här vart ju jobbigt, ver knappt vad jag skriver.. men det är ju bra!
vet inte hur det blir i helgen, men aah.. tänker inte tänka på det just nu ! vill ju vara med mina vänner o så, men även med min pojkvän, har inte varit med mina vänner på ett tag men åååååhh. jag blir galen!
men ha en bättre dag än jag kommer ha idag! min dag började iofs bra med att oliver sov hos mig, men nu är den sämst för jag vill vara med honom :( .. aja det kommer vara en bajs dag idag, great!
puss

11:02

hej hopp!
sitter i skolan just nu, är fan as trött. dagen igår var ju typ helt underbar, vaknar upp hos oliver, har världens kortaste skoldag typ, åker in till stan med johanna, hon shoppar, vi käkar sallad, haha trodde aldrig i hela mitt liv jag skulle käka en sallad någonsin? och vi fikade och gick och tittade på bio, i rymden finns inga känslor, fan as söt film nästan lite kär i den. men vi kom ju hem as sent, vid tolv jag somnade direkt kan jag ju säga .. trodde jag skulle dö när vi åkte moppe hem höll seriöst på att somna, vilket kanske inte skulle vara så bra.. men men
idag blir det att åka och träna med affi och på fredag måste jag rida tösen, och plugga......... ska faktiskt tävla sessan på lördag och får träffa min bebis fighter också, och sen blir det tävling på söndag också med affi.. tycker lite synd om min pojkvän när jag har så jävla mycket att göra hela tiden, men jag varnade honom i början faktiskt.. men jag älskar honom mest!
fast denna hösten kommer faktiskt bli sjukt jävla jobbig, jag gör helt seriöst någonting varje helg och då menar jag jobba eller tävlar.. jag tror jag har min första helt lediga helg, helgen innan jag fyller år, vilket suger.. fast aja.. och de flesta helgerna så gör jag saker både lördagen och söndagen. jag undrar om jag kommer överleva detta själv. men aja nu måste jag jobba lite här, ha en bra dag!
puss från mig

skum

ibland har jag en önskan om att leva ett helt annat liv än det jag själv gör. ibland vill jag leva ett liv där man kan vara helt spontan, verkligen inte bry sig om något helt annat. ibland skulle det faktiskt vara helt underbart, men sen kommer jag på mig själv att jag tycker väldigt mycket om mitt liv, men ibland skulle det vara roligt att prova på ett helt annat liv. ett helt jätte annorlunda liv. folk som inte levt något liknande som mitt liv har inte någon aning om vad jag pratar om.. men men..

men just nu vill jag bara säga att jag älskar min pojkvän mer än något annat på denna jord !
och dessutom fyller han år på tisdag, hihi :)
puss på er alla..

det vart ett jätte skumt inlägg, jag hade värst idèn men glömde den när jag glömde bort att börja skriva , haha aja . så äre ibland!
puss

jag älskar dig


21:55

imorgon känner jag på mig att det kommer bli en helt underbar kväll !
fotboll med elvira, prytz och min älskling <3
plus att jag slipper en människa
det kan fan inte bli bättre!
underbart !
puss på er alla.

RSS 2.0