faddergalan !

nu har jag pluggat riktigt mycket, känner mig sjukt duktig :) !
har gjort typ hälften av samhällsfrågorna & nästan alla kultur o idè historia.
nu är det bara engelska inlämning, idrottsinlämning & samhällsprov, kultur o idè historie prov. men också svenska recention & CW inlämning, men båda har jag gjort! måste läsa lite psykologi också men dt är inte så mkt  :)
fan inte så jätte mkt kvar ju!
men jag lär ju ha glömmt något :(
nu har jag ont i huvudet o bara sova, men ska se klart faddergalan,
fast jag tycker det är sjukt jobbigt. men det känns ändå bra.
nej men puss.

18.

hemma och ska plugga en stund, för att sedan åka ner till stallet.
ikväll är det också faddergalan, som jag nog tänkte kolla på.
det är dock hemskt o så, men dt är skönt när dem får in så mycket pengar o så :) ..
nej plugga var det nu va !
puss

19.

igår var helt jävla underbart <3
det går inte o beskriva med ord hur jävla underbart dt var. <3
nu har jag pluggat o känner mig sjukt duktig.
dock har dt inte varit min bästa dag direkt.
började med att jag vaknade med världens mensvärk, jag höll seriöst på att dö :(
sen ner till stallet, tösen var helt jävla cp. hon var fan rädd för allting !
tappade pluppen till min piercing. alltid. jag suger på dt där.
skulle cykla hem, då var kedjan helt cp, så det gick bara o cykla på tre olika växlar -.-
aah väääääääldigt bra dag, men humöret är fan på topp (y)
hur bra är inte det ?
skit nice.

det sker förändringar här hemma, och det kommer bli så jääätte fint.
tre soffor i vardagsrummet + alla mammas böcker uppe på övervåningen.
toppen (y)

puss!

takida

tjoho, takida på hovet idag :)
det känns lite lustigt, varje gång jag har sett takida live (4 gånger) har jag haft en pojkvän.
dock inte nu, hoppas bara inte idag skapar minnen.
lär ju göra dt, men inte så jag blir på dåligt humör eller något såndant.
humöret skall vara på topp (y)

gå & dö

jag är fan ett misslyckat fall !

idag..

DAGENS:
Kläder: lacktights & skjorta
Frisyr: hippiefrilla typ.
Smink: mascara
Humör: rätt bra, lite irriterad bara.
Låt: rusted from the rain - billy talent
Bästa:
pappa
Sämsta: foten, läskig :s


nu ska jag plugga faktiskt, tjoho vad roligt (y)
puss

21.

sitter i bilen tjoho :D
hehehehehehhehehehehehe

morgonrockar?

inte så jätte förtjust i morgonrockar (vilket underligt ord egentligen)
men min rosa är fan skönast <3

jag har iaf pluggat det jag skulle plugga idag, så dt är ju toppen (y)
puss & godnatt.

22

idag fick jag sluta typ 1,5 h tidigare än vad jag brukar, för det skulle vara öppet hus i skolan. riktigt skönt faktiskt !
nu ska jag alldelse strax börja plugga, vet inte riktigt än vad jag ska plugga ..
eller jo, C.W och matte, men dock måste jag börja med C.W vilket är en sjukt jobbig uppgift, men jag ska klara den.
jag förstår inte riktigt varför jag alltid ska välja att skriva om saker jag tycker är jobbigt. så att jag får gå igenom saker om och om igen.. jag måste ju fan vara dum i huvudet på något sätt, men kanske är min metod att komma över saker, verkar iaf inte vara någon bra metod..
aja, jag är ju som jag är, det får jag leva med ..

imorgon då, har jag tre lektioner, rätt softa faktiskt.. dt är därför jag har svårt att komma till skolan på fredagar, för det är så onödiga lektioner.. liksom, kreativt skrivande (C.W), matte, samhälle & idrott. på kreativt skrivande så skriver vi bara? matten är så rörig när vi är i minsta rummet med hela klassen, så det går ändå typ inte att jobba. samhälle hatar jag, så hur kul är det då liksom? och idrott är jaa idrott, säger ju allt.
fredagar är sämst, men ändå softast så.. men ska till skolan imorgon, och jag ska dit på första lektionen ! känns som den kommer vara onödig, men nej ! jag ska dit, punkt slut!

nej nu ska jag ju plugga, inte babbla bort tiden.
jag börjar fan få panik över när jag ska hinna julhandla?
känns som om det bara är några få dagar kvar till julen, dock är det inte de, men det är så det känns.
hm nej får planera in julhandeln, tror att vi kanske ska åka med familjen onsdagen veckan innan julen, men vill handla lite innan det. skönt o gå själv, eller med typ en person, så får se hur jag löser detta. kanske ska kolla med jonna? dt vore ju lite trevligt liksom :) det ska jag nog göra.

aah men plugg vare ja..
puss.

-

sluta tänk & lev istället.
jag orkar fan inte med skiten längre.
allting kan ju bara gå och dö.

23

trött, måste plugga ..
usch jag har ont i foten också :/ ..
ont i lillfingret också,
men va tusan jag lever ju.

dt är takida konsert på lördag tjoho, hoppas inte foten gör ont för då får jag fan damp ...
o sen ska jag o jonna på hockey nästa vecka, åh så underbart.
kommer antagligen skapa minnen, men sånt ska man ju leva med.
vad surt det där lät, haha. dt var ju inte riktigt meningen.
nej rebecka plugga nu !
puss

24. 1 månad till julafton !

nu då, nu har jag faktiskt pluggat rätt mycket.
har tränat lite på svenskan, men ska göra det en gång till innan duschen.
sedan har jag skrivit det jag kan skriva till idrotten, gjort en skiss över bokrecentionen.
dessutom skrivit på min "berättelse" till C.W , så jag känner mig duktig.
nu ska jag bara som sagt träna en gång på svenskan, sedan duscha!
idag gjorde jag också vofflor till mig själv, mums.
juste ska gå ut med hunden också :s
tar med mig musik & mobilen, toppen (y)
ska nog kissa först , annars vet man aldrig vad som kan hända , haha
puss
kissa, ut med hunden & duscha puss.

skola / bilder mums

skolarbete framöver.
vecka 48:
tisdag - träna på svenskan & börja skriva på idrotten & börja med bokrecentionen
onsdag - träna på svenskan, skriva klart C.W
torsdag - svenska redovisning! fixa lite med psykologin & engelskan
fredag -
helgen - börja skriva bokrecention, och om jag har kvar nåt
vecka 49:
måndag - skriva klart bokrecentionen
tisdag - C.W inlämning. BIO !
onsdag - skriva engelskan, plugga samhälle
torsdag - hockey !
fredag - plugga kultur & idè historia + samhälle
helgen - plugga samhälle + kultur & idè historia + nästan helt klar med engelskan + skriva idrott
vecka 50:
måndag - inlämning av bokrecentionen ! plugga ki historia + samhälle + skriva klart idrott.
tisdag - plugga ki historia + samhälle
onsdag - plugga ki historia + samhälle
torsdag - plugga samhälle
fredag - samällsprov, inlämning av idrott, engelska
helgen - plugga kultur & idè historia
vecka 51:
måndag - plugga ki historia
tisdag - kultur & idè historia prov
onsdag -
torsdag -
fredag - slutar skolan !


annars idag då, så har jag väl inte gjort speciellt mycket utan vart i skolan bara. Nu är jag helt ensam hemma, usch o fy ! men ändå fett skönt för nu kan jag verkligen plugga (y)
så det ska jag väl göra nu .
ha dt nice . puss

shit grymt snygg alltså !
hahahhahaah  riktigt mums !

25

usch jag är fan sjukt trött, men hunnit plugga dt jag skulle plugga.
ska till stallet om några minuter för att rida och väga (y) .
jag vill inte ha ont i foten när jag rider, jag vill kunna använda min fot ordentligt så att jag kan rida ordentligt !
fett jävla irriterande.
jag har fan sjukt mycket plugg nu framöver, men jag har planerat och ska nog kunna hålla mig till den. har inlämningar typ om 2-3 veckor som jag tänkte bli klar med denna vecka, bara för att det inte ska bli så sjukt jobbigt den näst sista veckan, då vi har som mest.
hinner dock inte skriva det här, (för min egen skull liksom) så dt gör jag nog imorgon eller ikväll !
puss.

@ skolan

skola skola och skola.
aah jag sitter då i skolan, tjoho :)
haha, gud vad roligt..
har rätt mkt o göra i skolan..
eller aah efter skolan dårå!
puss, mkt plugg sen då !

26.

några få bilder från i fredags


bäst <3



shit pommes vilket skillnad på mitt hår, nice ;) platt vs. fluff

puss & godnatt <3

26

sov till typ 11 idag och det var fan sjukt skönt !
men nu är jag sjukt trött, ingen aning om varför men så är det. ska också försöka plugga idag, eller jag tror nog bara att jag orkar göra klart samhällsuppgiften. det får fan duga.
men nej nu ska jag ta ett glas juice (hur fan dt nu stavas), skit gott !
puss.

27.

lördag, har jobbat idag och sen inte mycket mer .
igår var helt underbart, och vi hade väldigt trevligt. bion var också bra!
puss

bio

snart bio med bästa <3
puss

bilder bilder bilder

bilder från häromdagen, lite smått galen.
nya kläder, riktigt snygg stjärt ! dock dåliga bilder
fin fina bilder
shit jag är ju fan as snygg ;)

mina snygga skor :D

29.

jag fryser som en jävla ärta :( . eller kan man frysa som en ärta? äsch jag kan frysa som en ärta.
sitter iaf här och äter glass, låter bra när jag fryser, haha. men kaffe snart så då blir det bra.
ska sätta på musik och börja plugga matte, riktigt taggad är jag faktiskt.
ska bara sätta ipoden på laddning bara, men ha dt så bra !
puss från mig.

ingenting kan stoppa mig!

haha sitter o lyssna på caramell, aja dom var bäst för xantal år sedan, men skön musik nu också , haha !
har snart psykologi, det är ändå rätt roligt :)
sänder en lite tanke till daniela som gick hem efter ha tagit vacinet <3, själv ska jag inte ta dt.
när jag kommer hem ska jag fan plugga matte, dricka kaffe och bara ta det allmänt lugnt .
imorgon ska jag, anna, elvira & rebecca se new moon, åh vad jag längtar !
kanske borde se twiligt en gång innan, men prytz den jäkeln har fan min externa :( ..
nej nu ska jag göra nåt annat, ha dt bra.
juste, fick tillbaka en svenska sak idag, grymt besviken, men aja. kan ju inte alltid vara bäst ;) haha
men puss.

30.

tjoho har vart i stan typ hela dagen, spenderade 400 kronor och köpte två klänningar en kjol och ett par tights :)
sen bytte jag också min skor till en mindre storlek, fett nöjd !
sen också utvecklingssamtal, gick kalas bra.
men nu ska jag kolla på nån tråkig film,
ha ett tråkigt liv!
puss.

17 november

imorgon är det stockholm med skolan, får se hur det går . hehe.
men sen efter moderna museet ska jag till sko uno och se om dom har mina skor, hoppas hoppas !
för att sedan åka vidare tillbaka till södertälje och byta ut skorna som jonna köpte, till en storlek mindre som jag också hoppas att dom har :).. på tal om henne så är hon fan galen, köpte liksom skor till mig för 750 spänn :o .. inte ens jag själv skulle köpa ett par skor som kostade så jävla mycket, men dom var ju grymt snygga så ska icke klaga :)
jag har också utvecklingssamtal imorgon (y) vi 17.15, snacka om att jag kommer vara död imorgon, blir fan alltid det efter en dag i stockholm, dessutom har jag inte varit där på ett tag :( .. vet inte riktigt varför det har bara inte blivit så :( ..
åh på fredag blir det bio med elvira, anna & rebecca, new moon here we come :) . haha
nej men nu ska jag mysa lite med familjen hare gött !
puss

lalalala

tjoho, nu har jag ridit tösen för första gången på typ 2 och en halv vecka, känns skumt.
men det var ändå skönt att börja rida igen, plus att jag fick inviga mina nya stövlar :) . får se när jag rider nästa gång, aja.
nej nu ska jag ta ett bad och försöka få lite mindre ont i foten, för just nu gör det rätt ont, men vad hade jag förväntat mig liksom, jag hade ju ont när jag red så :) .. men ha dt så bra . puss

juste!

jag har glömt o säga.
min mormor köpte min parfym :D .. fett happy jag vart .

16 november.

haft en bra dag i skolan idag , och hade elvira & annas present på mig idag, mohahaha vad vacker jag var :D
det var fan sjukt jobbigt att göra klart grejen i grafisk komunikationen, vi skulle skriva ut en sak och dt vart fan inte bra, den ska dessutom ställas ut på gymnasiemässan (y) , lyckat värre liksom. så den måste bli klar imorgon, ännu bättre.
nu är jag skit kissnödig, så jag borde gå på toa och kanske byta om, nej jag ska nog plugga lite först.
men ha en bra dag, puss
ps. fan två år sedan.

gilla

att något så litet kan betyda så otroligt mycket, det behövs ibland <3

Grattis till mig :D

nu är jag sjukt trött, och de sista gästerna har åkt hem :) .
det har varit trevligt att ha folk här och så, men nu måste jag plugga lite :(
imorgon är det skola, och jag är verkligen inte motiverad, inte bra det !
kör lite veckoplanering här då :)
vecka 47:
måndag - skola, stallet och väga, kanske rida.
tisdag - skola, om jag inte rider på måndagen ska jag försöka rida idag.
onsdag - stockholm med klassen, stanna kvar & köpa conversen om de finns i min storlek, byta jonnas skor & ha utvecklingssamtal, shit jag kommer vara slut som en jävla gris.
torsdag - skola, kanske en stund till stallet.
fredag - skola + bio med bästa ! <3
lördag - jobba i stallet
söndag - sova som en gris.

det händer mycket nu i veckan, och jag ska försöka prova rida lite, få se hur det gå med foten, för just nu känns det som om jag inte har nåt liv. jag pluggar typ på saker som jag inte ens behöver plugga på, hur bra känns det liksom (y)..

nej men nu ska jag ju faktiskt plugga nåt som jag måste plugga på :(
japp, puss & godnatt.

att tilllägga.

nu har jag kommit över den lilla saken som hände i fredags som fick mig på världens sämsta humör och där av de två inläggen lite längre ner . nu idag, känns allting bra. jag orkar inte berätta vad dt var som fick mig på sånt humör, men så är det .
nu är jag glad och ska fira min födelsedag, ha dt bra !
puss & kram

presenter.

tänkte visa lite utav dt jag fått, eller i alla fall det jag fick nu på morgonen av min familj :)
mmmm, treton stövlar (y) , inte direkt världens vackraste bild dock :(
vackra högklackade skor, fast lite stora, men ska byta :)
pengar till amerikanska converse :D
sen fick jag också en skit snygg tröja och långa strumpor, men jag fick ingen bra bild :(
men jag är jätte glad över alla presenter.
när mina vänner från skolan var här, fick jag massa smått och gott, skit bra (y)
sen av elvira & anna fick jag en skit snygg boddy (öh hur fan stavas dt ? ) men aah med världens snyggaste rygg och av rebecca fick jag världens sötaste och skönaste tofflor :D ..
allting var helt perfekt !
puss från en happy rebecka :D

15 november 2009

tjalalalal, jag fyller år :D :D :D

puss

nu är mina älskade vänner här, dock har rebecca gått hem , men dt var jätte trevligt att ha henne här :) överhuvudtaget är det trevligt att ha mina vänner här <3
jag fick jätte fina saker av dom :)
puss på mina vänner jag älskar dom <3
¨
mycket vackra bilder :D <3

imorgon.

jag känner ingenting, jag går runt som en levande zombie, det är sjukt. jag försöker få mig själv att inte bry mig, att försöka bara glömma, jag vet inte ens varför jag skriver i bloggen för jag får ändå inte fram känslan jag vill. allt är bara förjävligt just idag, just nu, just hela tiden. jag vill ha en famn att luta mig emot.
nej inget mer bloggande idag, fuck it. min älsklingar kommer hit idag, allting kommer bli bra <3

åt skogen med allt.

allt är nu huller om buller, i alla fall i min hjärna. allt vart för jävligt av bara en liten sak, hur kan det komma sig? jag vill inte känna som jag gör, jag vill kunna var glad och så, men nej icke det. allt kom som en chock och troligtvis därför jag reagerade som jag gjorde, och nu i efterhand så vet jag väl inte riktigt om jag gjorde rätt, eller gjorde jag? titta jag vet ju inte ens det. jag kan i alla fall bara säga en sak, elvira är guldvärd, henne tänker jag aldrig släppa taget om, hon är en sann vän och jag älskar henne. hon gjorde att min dag igår inte vart helt jävla ner i djupet, det känns helt skumt att jag äsch jag vet inte ens hur jag ska uttrycka mig i ord, det går bara inte. ska prata sönder mina vänner idag, så jag kan få av skiten från mitt huvud, mitt hjärta allt inom mig helt enkelt.

puss från mig.
jag fyller år imorgon
ps. jag vet inte om jag har känslor kvar :/ .

-

visst kan jag sakna saker ibland, men vad gör det för skillnad?
det spelar i stort sätt ingenting vad man känner, eller vad man tänker, för ingenting kan ändra saker som är som dom är.
det är en del av livet, lev livet eller gör nåt annat.

3

sitter och pratar med elvira i telefon, det var ett tag sen men det är alltid lika trevligt .
min kusin fyller år idag, grattis!
jag fyller också år snart, shit pommes.
puss

haha

En tjej ~16 håller på att missa bussen och börjar springa för att hinna med. Den manliga busschauffören ~50 ser tjejen och väntar in henne.
Tjejen: Tack!
Busschauffören: Lugnt, det är det bästa jag vet när tjejer springer efter mig.

fy fan vad klockren xD

4

det var en soft skoldag idag, så det var ju skönt.
nej men ska hitta på nåt annat nu !
kan ju inte sova vid 8 :o
i helgen då.
på fredag kommer mina vänner från skolan hit, det ska bli mys :)
sen på lördagen har jag bjudit hit elvira & anna, ska också kolla med rebecca också, men jag har inte riktigt fått tag i henne :( ..
sen på söndagen fyller jag ju år :D .. så då kommer släkt hit.
puss på helgen !

äkskar <3

jag älskar denna låt <3
äntligen har jag hittat någonstans att lyssna på den, spotify <3
Martin Stenmarck - nästa dans
I varje man en andra chans
Han var svaret när hon lockade till dans
Hon var så ensam, i detta stora land
Hon skrattade och sprang när hans hjärta brann

Jag minns hur dom sa till mig
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör, hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans
Nästa dans

Nästa stad och nästa dröm
Den vita villan, vid den stora sjön
Här är det vackert
Här blir allting bra
Hon packade sin väska nästa dag

Jag minns hur dom sa till mig
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör, hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans

Varför gör du som du gör?
Ser hur mina drömmar dör
Du river upp, och du förstör
Jag vill att du ska vara gla'
Jag vill att vi ska ha det bra
Kan vi inte stanna, Mamma, här ett tag?

Jag minns hur dom sa till mig
Det där går aldrig bra
Det fattar vem som helst
Hon vet inte vad hon gör, hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans
Mamma, jag älskar dig
Men jag orkar inte mer, jag vill gråta i din famn
Mamma, jag älskar dig
Men jag känner mej så trött, jag vill somna i din famn
I din famn

POLIS

det åkte precis förbi en polisbil här ute på gatan :o ..
det är inte ofta man ser det ;)

skolaskola

håller på med pakerteringsdesign som ska vara utställd på gymnasiemässan, ändå lite roligt.
jag är trött och jävligt hungrig och får snart ont i huvudet. jag vill åka hem och sova :(
när jag kommer hem är det dags för att göra om svenska saken, allt har försvunnit :( ..
nej men nu ska jag vara lite aktiv.
puss

snark

är lite trött, så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig, japp jag är duktig flicka.
nej men jag har faktiskt inget o göra så då kan jag ju faktiskt lika gärna sova.
yes toppen, kanon.
trött börjar jag nog bli, ska borsta tänderna och skit först.
lägga fram kläder och leta efter ett usb minne, men det blir as bra.
godnatt.

5.

nu är det så här, hur fan ska man göra med den här jävla influensan?
ska man vaccinera sig eller ej?
jag vette fan, mina föräldrar vet heller inte, men det lutas mest emot att inte vaccinera sig.
aja, det får väl bli så.
får hoppas att jag inte får svininfluensan (y).
nej nu ska jag nog plugga lite, göra klart engelskan och svenskan hade jag nog tänkt, heja mig!
har ju all tid i världen nu när jag inte kan rida, känns dock lite skumt.
jag är också trött, och vill sova. eller kolla på film, men det kör vi på imorgon, eller idag?
äsch jag får se, är rätt pepp på att plugga dock, hur fan kan man vara det?
aja, jag är ju skum, men det har jag ju alltid vetat (y).
ska väl planera lite inför helgen också, jag fyller ju faktiskt år (y)
puss

6.

sitter här i köket och nästan precis kommit hem från stallet, eller aah typ en timme sen, men men.
japp, stallet var jag i och tjänade lite pengar (a) .
nej jag ska nog ta ett varmt och skönt bad nu, för att sedan fixa diskmasinen, ta hand om min tvätt och plugga lite (y) .
imorgon, vad händer då? nja inte speciellt mycket, har typ inget speciellt i skolan nu, eller ska nog träna lite svenska redovisning, inte för att jag har det snart, men kan vara bra att börja i tid.
idag så hade jag faktiskt engelska redovisning, det kändes faktiskt lite bättre än vad jag trodde att det skulle göra, det är ju positivit.
åh jag fyller år snart :D .. fett happy (y)
nej men bada nu, yes.
sen kanske jag också ska börja skriva på en bokredovisning, nu när jag knappt har något att göra liksom, toppen.

nej bada nu, puss.

hej

igår läste jag ut en bok som jag hade börjat läsa samma dag, jag kände mig fett duktig (y) ..
boken var helt grymt bra och jag grät fan skit mycket .
Emma tror jag att den hette, en uppföljare till gömda, asyl och mias hemlighet, en väldigt bra serie :D
puss.

man kan undra.

man kan undra vart han är ?
mitt under näsan på dig, eller långt åt helvette bort?

söndag.

jag är trött som jag vet inte vad, värre än get. då är det jävligt illa kan jag lova.
jag som verkligen måste plugga på vad jag ska säga imorgon om min bok, visserligen har skrivit allt och skit, men engelska är ju inte dirket min grej, så jag bör rå plugga men jag orkar verkligen inte..
fast klockan är ju bara 5, fast det känns som om hon är 8 :( .. tråkigt när det är så jävla mörkt.
har vart och tittat på figher idag, det var helt underbart att få se honom igen. det känns lite skumt denna helg, då en massa minnen kommer tillbaka till än. det känns bra och så iofs :)
juste igår var jag och anna hos rebecca och det var mer än trevligt :) .. det kändes underbart <3 puss på er <3

nej plugga kanske? eller orkar man det ? nja..

tralalala

nu ska jag till rebecca och det ska bli trevligt :D
imorgon ska jag få träffa min underbara häst, min bebis fighter <3
allting går som på räls.

old.

åh jag sitter och kollar på en massa gamla bilder,
det är sjukt vad tiden går fort.
vissa bilder får man en glad känsla av och vissa en väldigt sorgsen,
men sånt får man leva med :) ..
jag saknar iaf tiden som var förr, typ 9an och bakåt :) .. det var bra år det.


<3

puss

godmorgon !
men jag har faktiskt varit uppe ett tag, så inte morgon direkt ;)
håller på att tvätta en massa och ska försöka hinna plugga lite, f
ör jag vill inte ha kvar allt tills imorgon.
så jag har ca 5 timmar att plugga och så,
så lär ju hinna göra klart några saker i alla fall (y) ..
just nu känner jag mig värsta fräsch, nytvättat hår, nyrakade ben och allt, känns toppen :)
detta kommer alltså bli en toppen dag :)

breaking benjamin i mitt <3

movie time

sitter med familjen och kollar på film, endast fyra personer var vi som åt tacos idag. kändes lite skumt, men ändå rätt skönt..
foten är grymt varm för tillfället, känns lite läskigt men jag kan ju typ gå på den så det är ju bra iaf.
nej imorgon blir det till rebecca på kvällen, det var ett tag sen då så det ska bli trevligt :)
men nu ska jag vara lite med på filmen, jag är grymt trött också.
puss på det.

mobbad flicka.

ja vad ska man göra.
aja, idag blir det tacos och idol, det kommer typ vara jag, mamma o pappa och renèe eller jag vet inte ens om hon ska vara hemma ? .. haha fy fan vad tomt det kommer kännas, riktigt jävla skumt.
nej jag har verkligen igen lust att blogga, eller jag har ingen lust med någonting, jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra :( .. en film? själv? jag vet inte, känns jobbigt. sitta vid datorn? ehm. har gjort det hela dagen, nja inte riktigt något jag vill göra. aja , det blir väl en film, nåt annat alternativ har jag inte riktigt.. haha, mobbad .

GRATTIS MAMMA !

hej hopp !
foten börjar långsamt bli bättre, kan ju gå utan kryckorna, ibland i alla fall så det är grymt skönt . och den har faktiskt gått ner i svullnad och det är sjukt bra, dock är den blå vid tårna, men men ..
snart är det faktiskt helg, gud vad skönt :) .. och helgen kommer faktiskt bli helt underbar, skulle jag gissa på iaf.
fredag blir det tacos och hemma kväll med familjen :)
lördag ska jag till rebecca på kvällen och det ska bli så himla underbart :) .. allting börjar verkligen kännas bra nu.
söndag ska jag åka och hälsa på fighter, då han ska tävla. min lilla ponny som jag saknar så jävla mycket.. äntligen säger jag bara !

allting känns bra nu, även fast vissa saker är som dom är. men allt känns bra, allt börjar verkligen lösa sig. visst, med j är det ju inte desamma, men va ska jag göra liksom.. jag är som jag är.

...

jag hatar fan när morgonen börjar med att mina föräldrar bråkar. hur kul är det egentligen..
det fick mig att bli på världens sämsta humör imorse, jag fick själv skrika på min pappa för att jag skulle få min röst hörd .. men så är det väl, alla familjer har sina problem ..
dock hatar jag det..

...

för att dagen har börjat så pass dåligt så blev den riktigt bra nu i slutet,
nu är jag fett happy :D

framöver.

nu är klockan snart fem och jag behöer inte plugga ett piss, fy fan vad skönt det känns !
har precis köpt biljetter till new moon, får hoppas att det blir som vi tänkt bara, haha :) ..
fredagen den 20 november klockan 21.00 :D
nej nu ska jag nog titta på two and a half men, har dock bara ett avsnitt kvar, för de andra har inte kommit ut än, så jag får väl titta på en film annars :) ..
nu ska vi se vad som händer här framöver då:
8 november - titta på fighter när han  tävlar
15 november - rebecka fyller år (y) (11)
20 november - new moon, med rebecca, anna & elvira
21 november - jobbar, hoppas att jag kan det .. jag vill ha pengar!!!
27 november - premiär på luftslottet som sprängdes, får se hur det blir.
28 november - takida konsert. (24)
3 december - hockey, djurgårn - modo (29)
6 december - jobbar.
12 december - jobbar.
18 december - slutar skolan (44)
24 december - julafton. (50)

japp det var väl allt!
ha dt så bra, puss .

japp

goddag !
prov imorgon, får se om jag orka plugga.. men behöver kaffe då.. ett problem, jag orkar inte sätta på det själv, fan toppen det där lät (y)
nej men annars så känns min fot som en stor sten klump, tung som en get alltså.. great (y) ..
nej musik i öronen och dags för plugg..
juste, ps. visste ni att 100 000 svenska barn mellan 7 och 10 år kan inte simma 25 meter.

massa plugg

okej , nu ska jag bara titta på en two and a half men avsnitt, sen plugga !
aah , bara ETT !
kommer jag klara det ?
troligtvis inte, men max två ..
nej nu ska jag titta för att sedan plugga :)
duktig flicka :)

fortfarande i skolan ....

asså shit vad jag är duktig , jag känner mig sjukt duktig som plugga så här jävla mycket (y) ..
snart slutar jag , då ska jag hem och plugga lite till :) .. dessutom visa mamma mitt psykologi prov , det ska bli så jävla roligt och säga till henne vad min lärare sa :D ..
puss

@skolan

tjoho .. sitter och letar efter en massa saker här i skolan :)
blev sjukt sugen på choklad, men har i väskan :D ..
skoldagen har gått riktigt bra vill jag lova :)
nej nu ska jag vara duktig, puss

1 november.

min fot är jäkligt läskig idag :o .. den känns jätte konstig och allt sånt, men det är väl bara leva med det..
usch imorgon är det skola, hm jag undrar hur jag kommer klara mig där .. haha jag kommer fan ha sjukt jobbigt att traska upp för trapporna usch o fy, inte alls roligt.
fast imorgon, behöver jag bara gå upp för trappan en gång typ, det är la skönt.
nej kanske ska fortsätta plugga, har ju dock engelska redovisning imorgon, undra hur det kommer gå att stå framför klassen med mina kryckor, haha.. ja gud jag som verkligen älskar det (y) ..
nej nu är jag faktiskt hungrig :( ..
MÅSTE HA MAT !!!!!
juste det är fan november, inte alls långt kvar tills jag fyller år :D .. fett happy :D

RSS 2.0