11:38

tja!
sitter just nu i dator salen och fixar saker till våran film, typ rekvesita och skit..
går as bra !
daniela är grym!
själv ska jag på hockey senare ikväll, underbart !
dock ville jag ju se henke lundqvist . men icke!
ha en bra dag !
puss

19:47

nu ska jag titta på någon bra film !
orkar inte plugga till något..
imorgon engelska nationella, great !
jag måste få g iaf..
matte provet failade jag på, lär bara få vg, okej.. för mig är det bara..
men aah det funkar det också..
puss

18:15

haha snygga bilderna vart, men jag såg inte speciellt mycket ute i solen .. haha, men aja.. nu har det blivit dåligt väder vilket suger!
men nu ska jag nog ta mig en långt bad, hm. kan man säga så? aja, och ta med mig matte boken upp och efter det orkar jag inte plugga mer matte, det får gå som det går på matte provet, jag har ju ändå nationella också på mig så det är lugnt !
men ska försöka läsa min bok också, för den ska jag redovisa om ganska snart och jag har läst ett kapitel..

sen på torsdag har vi nationella engelska b, hoppas det inte blir för svårt. för jag måste få g på skit, usch jävla äckliga engelska, skönt och slippa det efter tvåan.. men efter det måste jag börja plugga till idrotts provet och redovisningen i svenska.. men efter det är det typ inlämningar bara, så det är väl lite skönt.. eller nej nu ljög jag, np matte proven är ju kvar.. men annars är det endast inlämningar som i tex. bild, rörlig bild, kultur & idè historia, samhälle.. aah typ..
men det är inte så jävla mycket kvar och tur är väl det..
plus en till jobbig sak, är att jag är skyldig jonna typ 430 spänn och då har jag redan betalt 250 kr innan det.. så hej jag är inte rik någonstans just nu, eller det blir väl så när man spar som en jävla galning, jag förstår inte själv hur jag klarar det men tydligen är jag väl lite duktig..
men aja duschen var det..
eller nej först titta på startlistorna inför våran hemma tävling på söndag!
puss

ute i solen

sitter ute i det vackra vädret, och dricker kaffe . underbart!
ska strax ner till stallet, så jag måste nog byta om, men ha det så bra!
jag har inte skrivit på ett tag, för jag har helt enkelt inte orkat starta datorn, men pusspuss



16:47

jag hatar fucking snö, frös typ ihjäl när jag åkte hem.. inte okej!
nu träning snart..
djurgårn - hv, femte finalen idag ! vore skönt med en vinst för djurgårn! vann ju sist, med sex sekunder kvar av förlängningen.. men ont i ryggen och ont i magen, inte roligt..
men aja have a nice day !
puss

10:40

jag förstår inte va fan det ska snöa för !!!!
idag skulle vi ha varit i stockholm, mådde dåligt när jag vaknade men mår bättre nu.. men jag hade ändå skitit i det om jag såg vädret så ..
nu ska jag äta något sedan måste jag plugga, sedan väntar dif - hv ikväll, djurgårn måste bara vinna, punkt slut!
kiss..


11:58

halluuu halluuu !
sitter nu i datorsalen i skolan, vi kommer inte ha våra vanliga lektioner idag, iaf inte dom två som är kvar, utan istället ska vi typ lyssna på en fotograf om sisådär 40 minuter.. känns lite onödigt, men jag känner mig duktig som stannar kvar..
åkte idag moppe till skolan, kände bara lite läskigt, eller det var bara läskigt på grusvägen, annars kändes det ungefär som vanligt.
igår åt jag underbar mat, mums! elvira kom över och käkade också, så det var trevligt!
annars idag blir det stallet och sen blir det att börja plugga på svenskan. borde kanske ha gjort det för ett tag sedan, eller nja inte .. men aja, hoppas bara att jag pluggar också.
idag är det tredje finalmatchen, och jag håller ju som vanligt på dif. jag och jonna är lite kluvna över det där, för det är ju självklart att jag vill att djurgårn ska vinna, men vi har köpt biljetter till sjätte finalmatchen, och om dom skulle vinna som man vill kommer vi ju inte få se :/ .. men jag har nog tänkt ut en plan, idag ska dom vinna och sen ska dom vinna borta på onsdag, och torsdag ska det bli en jämnmatch, och dif förlora på övertid.. sen då när vi går och tittar på lördagen, ska dom vinna! det vore nice..

på onsdag blir det stockholm och gå på museum, härligt ! undra om jag ska stanna kvar, eller inte.. jag får se hur mycket jag behöver plugga och när vi slutar..
men ha en bra dag, puss!

14:58

tjaaaa !
en rätt bra dag idag känns det som, jag gick upp runt halv 11 , och började direkt plugga, så bokrecensionen i engelsk klar. det känns skönt, har lämnat in den och allting, så det känns skönt !

åkte moppe ner till stallet, eftersom jag fick hem den igår.. dock kändes det väldigt läskigt, har fan inte kört moppe på ett halvår, och sist var ju när jag ramla, så ja.. men styret var helt snett, men det har vi fixat till nu.. så det känns helt okej o köra då!
snart ska jag hoppa in i duschen, så jag och pappa kan åka och handla, ska övningsköra med honom för första gången, hoppas det går bra!
jag är fan hungrig, men det känns onödigt att ät nu liksom, men men .. får se hur jag gör, för mamma och dom hade hoppat första klassen nu, hm.. jag undrar hur sena dom kommer bli, hehe..
shit just nu suger jag på att skriva, men aja.
have a nice day!

great!

jag håller på att ruttna bort, tjaråååå!

19:35

shit sjukt trött, somnade typ i soffan och sov en och en halvtimme, grymt!
hungrig satan är jag också, ska nog börja med köttfärsen snart för jag vill se talang, men nu in och läsa lite om vulkangrejen.. becka duktig!
puss.
tävling imorgon, lär inte ta så lång tid, typ knappt några startande, skönt !

12:40

jag måste bara berätta om min dag imorgon, haha för jag glömde skriva igår..
men igår jag vaknade upp och trodde jag hade drömt värst härliga drömmen och visst det hade jag, tills jag insåg vem jag hade drömt om.. då började min dag helt jävla hemskt..
men efter ett tag då man fick redan på att man skulle få vara ledig imorgon (alltså idag) då blev den bara bättre och bättre. för det som är så underbart med våren, är alla dessa snygg killar man ser, grrr.. sexiga! haha
så min dag gick från hemsk till underbar.
för sen ingen träning, men vi hoppade ist hemma, studds och min häst var super glad för att få hoppa, lilla sötnosen!
sen vann djurgårn också så första finalmatch, underbart! fast wesslau vart skadad :(

idag då, sov till typ halv 12.. insåg att jag hade drömt igen, vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna, haha den slutade iaf bra.. med folk jag inte ens vet vilka dom var.. det dummaste med drömmen var att jag fick typ slå ner en jävla tant för hon vägrade ge mig en cola :o .. haha
solen skiner idag, men himlen är lite konstig pga . askan från island.. men men..
idag ska jag fixa min häst inför tävling imorgon, och väga, oså blire ju tacos!
HAHAHAH, snacka om att jag var tjock i min dröm, jag serverade tacos till förrätt och kött o b-sås till varmrätt , haha gästerna var fan mätta efter tacosen.. en människa skulle dessutom ha ägg till tacosen, hmm... skum dröm egentligen.. störande också att jag drömmer så jävla mycket nu förtiden..

nej men shit vad jag skriver, jag ska nog snart till stallet, men hare gött !

lalalalalal

känner mig bara lite duktig idag, har börjat skriva på bokrecensionen på engelska boken, hm. jag har typ skrivit en sida, men det är nog bara en inledning.. men jag har liksom ingenaning om hur jag ska fortsätta? för jag fattar inte hur vi ska skriva, men aja det är ju bra..
just en lite läskig sak, kolla jag drömde i måndags att malin var sjuk till provet på tisdag, kommer till skolan och malin är sjuk..
sen idag så drömde jag om att jag skulle träffa en person och berätta en sak, och mycket riktigt träffade jag denna person idag och berättade saken jag skulle berätta också..
hah lite läskigt var det fan..
men aja nu måste jag träna på redovisningen, hm..
sen ska jag nog skriva lite mer på engelskan om jag kommer på något bra..

lite planering också.
v. 15
bildredovisning - tors 15/4
tävling söderköping - lör 17/4
till ellen - lör 17/4?
v.16
engelska inlämning - fre 22/4
jobba - 24/4
v.17
svenska prov - mån 26/4
matte prov - tors 29/4
engelska np - tors 29/4
jobba - lör 1/5
tävling hemma - sön 2/5
v.18
idrottsprov - tors 6/5
engelska np - fre 7/5
tävling stora ekeby - lör 8/5
v.19
svenska redovisning - mån 10/5
pappa fyller år - tis 11/5
jobba - tors 13/5
jobba - lör 15/5
tävling järna - sön 16/5
v.20
bästa veckan !
matte np
malin fyller år - fre 21/5
v.21
k&i historia inlämning - tis 25/5
tävling mälarhöjden - lör 29/5
till julia - lör 29/5
jobba - 30/5
v.22
julia fyller år - tis 1/6
v.23
slutar skolan - tors 10/6
jobba - lör 12/6
hahaha men nu känns det inte så jävla långt kvar till sommar lov ;)

skola

vi har precis haft nationella engelska muntligta, usch och fy säger jag bara..
men nu äre över, skönt!
dessutom är det sjukt vackert väder, ska snart hm.. om typ 40 minuter har jag sånt här va fan heter det, utvecklingssamtal!
hungrig är jag, men om mamma kanske har pengar kanske vi kan ta en macka i kafeterian..
nej men göra något annat nu, puss.

20:41

jag hade världens softaste dag idag..
började 10.05 med ett prov jag inte hade pluggat så mycket som jag borde ha gjort, så hejdå mvg.. men aja, så äre ibland.. man kan inte alltid vara på topp, eller jo juste det kan man ju!
men efter det slutade jag, så jag slutade 11.00, kändes så väldigt nödvändigt att komma till skolan, men aja. det var inget jag visst innan så tur var väl det..
stannade i skolan och gjorde klar en uppgift, så kände mig lite duktig.
imorgon har jag endast np engelska muntligt, haha heja.. ig på mig. engelska är verkligen det värsta ämnet som finns, antagligen för att jag suger på det.. great. men imorgon har jag också utvecklingssamtal, haha jag tror min mamma kommer hata mig efter det, men aja.. det är imorgons problem.
så det är min dag imorgon, skön!
jag ska också tjäna 100 kronor imorgon , haha..
känner mig ändå lite duktig för jag har denna månade hittils tjänat: 900 spänn , så himla skönt ! och jag satsar på att tjäna 1800 , och då har jag inte räknat med studiebidraget, hiih.. jag tycker om att känna mig duktig.. det innebär att när april är slut kommer jag ha tjänat in alla pengar jag ska till new york, underbart !
okej, nu har jag babbalat klart, för jag är sjukt trött.
ska lägga fram kläder till imorgon, sen blir det att äta någonting och sen ska jag nog sova.
puss!

heheheh

lalala, bara en lektion idag och då hade vi prov, grattis..
nu har jag precis gjort klart en sak i grafisk, så nu ska jag dra..
tjarå!

blabla

shit vad sugen jag vart på pappas b-sås med kött till, fy fan vad gott det skulle vara just nu!
kanske kan beställa det till på söndag, hihi!
puss

17:21

idag var det premiär för endast ridbyxor, inga långfillingar, as skönt !
har precis ätit mat och gjort klart allting i stallet, så ska nog börja plugga nu.. fast ska fixa lite med datorn först..
imorgon har jag kultur & idèhistorie prov, sen np engelska muntligt på onsdag, sen bildredovisning på torsdag.. fan vilket underbar vecka..
helgen ska jag sen tävla på lördag och jag har för mig att vi ska till ellen på lördag, om jag inte är helt ute och cyklar..
men nej nu plugg!
puss

-

varför ska jag alltid strö salt i såren, hela jävla tiden!

lallallalalla

sjukt trött är jag!
men ska dusch nu, fett blöt efter att ha duschat hästen, haha!
sen färga mitt vackra hår, tjaallal, tror jag ska satsa på rosa, japp !
nej men fuck this, ha en bra kväll!
puss

21:40

usch, jag orkar verkligen inte sitta vid datorn längre, det är så otroligt jävla långtråigt, men nu hade jag inget och göra och orkade verkligen inte plugga..
idag har jag varit inne i stan med elvira och prytz, jag och prytz åt först på nancys och väntade på elvira då hon piercade tungan, den stjärtungen <3..
i stan köpte jag nya converse, för pengarna jag fick i födelsedagspresent, för ett tag sen, ja ! sen en klocka för ett presenkort på guldfynd, sjukt snygg! jag köpte också hårfärg, hade lite pengar kvar från presentpengarna och resten hamnade till new york resan, där jag har nu lite drygt 9.000 kronor, snacka om att jag känner mig stolt! men jag har också 1440 kronor i endast 10:or, som ska gå till min tatuering, haha ja jag är stolt för att jag kan spara pengar, hehe.
men är lite trött nu, gick upp halv tio för att cykla till stallet innan vi drog in till stan.. sen kom jag hem typ vid 6 , så mitt huvud är lite trött ..
tävlingen i måndags gick helt okej, riktigt nöjd är jag ändå, fick en rivning i vardera klass, för hon var alldelse föööör pigg så det kan jag ta . sen när fighter och sessan fick syn på varandra, det var hur gulligt som helst, snacka om att dom kände igen varandra . helt underbart ! det fick mig nästan att gråta, det var som att se två gamla vänner, som fått gått ifrån varandra fast dom inte velat, återförenas. jag kände mig faktsikt hemsk när jag fick sälja iväg fighter från henne. usch o fy.. men jag vet att han har det bra och jag hoppas sessan också vet det.

men men, sitter ock väntar på att renèe ska komma hem så att hon kan färga mitt hår, men vette fan om jag orkar vara uppe så länge.. jag får se helt enkelt !
puss

HAHAHAHAH, klockren bild ;)
puss

12.28

lalala, jag har inte så mycket och skriva egentligen, men jag njuter av det härliga vädret!
imorgon ska jag tävla och träffa fighter bebis, underbart !
fredags var vi på middag hos elviras familj, sedan kom elvira och prytz över, vi hade underbart roligt!
igår var vi på middag hos mormor och morfar och spelade stockholms spelet, jag och renèe vann, nästan.. haha
nej men ska ta ut sockerkakan strax, läsa mer och sedan åka till stallet för att fixa sessan inför imorgon, plus att jag saknar min syster ! <3
puss

RSS 2.0