plugga rebecka plugga!

hej hopp!
idag har jag värsta nördpluggdagen, jag åker inte ens ner till stallet. då är det verkligen pluggdag. heja mig :D .. har faktiskt gått riktigt bra hittils, drygt bara att läsa engelska boken, det händer inte speciellt mycket i den så då är det rätt tråkigt, dessutom har jag kommit till sidan typ 60 och den är på 450 sidor.... dessutom ska jag ha läst ut den till måndagen den 12 typ. lycka till !
jag är sugen på nåt gott, men vi har inget gott :( ..
nej nu ska jag fortsätta plugga, ha det  bra!

sexiga män.

nu har jag skrivit ganska drygt ett tag, och kanske lite oförståndligt för de som inte känner mig riktigt jävla bra.
så nu då, idag hade jag tre lektioner, extra sov morgon då min psykologi lärare var sjuk. Nu känns det som om jag har slutat plugga totalt, fast jag borde plugga som mest. idottsprov på onsdag, svenskaprov på torsdag och psykologiprov på måndag, plus att helgen är full :o .. hur kommer detta gå? det är dessutom tre ämnen jag försöker satsa på :( .. heja rebecka..

imorgon får vi nog veta hur det gick på kultur&ide historie provet. hoppas det gick bra..
jag är nu trött som en get, så ska nog ta o sova snart. bara plocka fram inför imorgon, sen sova :) .. nej läsa lite först :) ..

idag har jag också gjort en ny bakgrunds bild till datorn och jag dreglar fan varje gång (a)


uppifrån: wentworth miller från prison break, kim källström, paul walker från bla 2 fast and 2 furious, charlie hunnam från bla hooligans, sångaren i billy talent, henke lundqvist, sean faris från bla never back down, christiano ronaldo, cam gigandet från också never back down bla, channing tatum från bla step up, robert hoffman från bla step up 2, dominic purcell från prison break.. mmmmm sexiga män <3


lite mobilbilder.
plugg dag.
skolkortet kom.
mobbad katt fick inte komma in!
fick bollar av snyggelvira
jag städade min garderob.
fint vart det.
bollarna tog slut 4 dagar senare (a).

godnatt!

billy talent


grym låt <3
så jävla skön röst .

what is going on?

jag har världens mensvärk och jag måste plugga.
det sker förändringar i min familj, är det bra? vette tusan. dt var inte riktigt vad jag hade förväntat mig, hur ska det här gå? när får man flytta hemifrån??
fundera på den du !

.

gårdagen var lite konstig, men sånt får man väl stå ut med.. Idag känns allt bra, faktiskt ! ska väl ta tag i mitt liv snart !
puss

dagens..

DAGENS:
Kläder: typ mjukis brallor o tröja.
Frisyr: boll.
Smink: ingenting.
Humör: bäst. nästan.
Låt: rain - breaking benjamin
Bästa:
d.
Sämsta: novellen




tankar.

det var ett tag sen jag pratade om det så här, det är lite jobbigt men det känns bra. Känns bra att ha folk som bryr sig. Skönt att bli av med skiten, skulle göra det hela bättre om det slutade likadant.



har du inte levt mitt liv, vet du ingenting

17.

idag har vi haft en form av minitävling och det var skönt, för den höll på i bara drygt 2 timmar. Sedan kunde jag åka hem och plugga gärnet. Vilket jag faktiskt har gjort, men det är så sjukt jobbigt att plugga så mycket på en o samma gång, för jag vet inte vad jag ska börjar med eller hur länge jag ska plugga med varje sak..

en tanke slog mig, min naglar börjar bli ett litet problem när jag ska skriva på datorn, inte alls bra :o .. Mina naglar är ju sten tuffa så dom ska vara kvar, för prytz kommer inte få som hon vill! hihi för prytz tycker dom är läskiga ;)

puss.

plugga/sexig/roligt

Imorgon måste jag plugga detta:

* Svenska, prov torsdag 1/10
* Idrott, prov onsdag 30/9
* Psyokologi, prov måndag 5/10
* Läsa svenska bok
* Läsa engelska bok

usch o fy :(

jag hatar att plugga....




asså han är ju så jävla snygg.
så jävla sexig..


ett väldigt blandat inlägg men nu ska jag skriva lite saker jag ser fram emot :)

* bebis elvira fyller år, 2 oktober.
* km, 4 oktober.
* rebecca fyller år, 6 oktober.
* till daniela, 10 oktober.
* fotboll, 14 oktober.
* höstlov, 23 oktober.
* fyller år, 15 november.
* new moon premiär, 20 november.
* luftslottet som sprängdes premiär, 27 november.
* takida konsert, 28 november.

-
opereras den 9 november.

trött

jag är trött som en jävla get, så jag kommer inte orka plugga nåt idag :).. men imorgon ska jag fan plugga hela jävla dagen, fast ska vara i stallet och kolla på lilla tävlingen, men sen så ..
men aah puss.

MOBBAD

NU BÖRJAR VI PSYKOLOGI :D .. TJOHO HÖRS SEN YEYEYEYEYYE 21N JS'RKOT5LPÅRT5

21.

Jag hade fan as skön dag idag, började halv tio och slutade halv tolv. När jag kom hem kände jag mig skit duktig och pluggade massor, har varit i stallet också och ridit money. Nu ska jag plugga en massa mera, usch o fy har matte prov på fredag..

Nu ska jag planera lite framöver :) ..

vecka 39.
onsdag -
21 dagar kvar.
torsdag - träna, försöka plugga det jag hinner. 20 dagar kvar.
fredag - rida money, fixa tösen inför tävling, kanske plugga lite, johanna & typ anna kommer typ. 19 dagar kvar.
lördag - tävla siggesta. 18 dagar kvar.
söndag - titta på tävlingarna, rida money, skritta tösen, plugga. 17 dagar kvar.

vecka 40.
måndag -
rida tösen, väga, plugga. 16 dagar kvar.
tisdag - rida tösen, plugga. 15 dagar kvar.
onsdag - rida money, plugga. 14 dagar kvar.
torsdag - svenska prov, träna, plugga det jag hinner. 13 dagar kvar.
fredag - elvira fyller år, idrottsprov, rida money. 12 dagar kvar.
lördag - daniela fyller år, kurs 10-13, rida money, göra ordning tösen, till elvira på kvällen, fullt upp!!!! 11 dagar kvar.
söndag - hoppa km med tösen, plugga. 10 dagar kvar.

vecka 41.
måndag -
psykologi prov, rida tösen, väga. 9 dagar kvar.
tisdag - rida tösen. 8 dagar kvar
onsdag - rida money. 7 dagar kvar.
torsdag - träna. 6 dagar kvar.
fredag - äta tacos, rida money 5 dagar kvar.
lördag - jobba! 4 dagar kvar.
söndag - rida. 3 dagar kvar.

vecka 42.
måndag -
skriva bokrecention på engelskan, rida, väga. 2 dagar kvar.
tisdag - rida. 1 dag kvar.
onsdag- FOTBOLL ! ! ! :D :D <3 <3
torsdag - träna.
fredag - göra iodning tösen inför tävling.
lördag - tävla Ärlaortens.

-.-

sitter i skolan och är klar med min uppgift, frågan är om jag får åka hem nu ? (a)
kan ju hoppas på det. Men iaf uppgiften var fan lättare än jag trodde :) .
Idag iaf så ska jag rida ut med anna och sen ska jag plugga en jävla massa :( .. buhuhuuh vad tråkigt :( .. äsch snart helg :D
hahaha , puss . en jävla massa smilies :o .. fett fult -.-

22.

Haha , asså igår så gick jag fan och la mig tio över nio, men det var fan as skönt. Hade prov idag och det kändes faktiskt bra. Så vi får hoppas att det gick bra också :) ..
Nu sitter jag här och kollar på idol och ska fan sova efter det, eller kanske läsa lite men i alla fall ligga i sängen.
Nej men nu ska jag titta lite aktivit :) ..
puss

23.

Måndag idag, hatar måndagar !
Fast det som är roligt med dom är att jag har psykologi och det är så himla intressant, se det typ gör min måndag. Helt ärligt !
Varit sjukt trött hela dagen idag, för jag har inte kunnat sova speciellt bra idag. Så ska lägga mig tidigt idag ..
Har varit jätte duktig och pluggat en jävla massa idag, fett stolt !
Nej nu ska jag iväg till stallet, tjäna en hundring och rida tösen för mamma :) .. Om jag inte somnar på hästen bara. Direkt när jag kommer hem ska jag in i duschen och sen blir det att sova, åh så skönt jag längtar redan !

puss.

sommarvärme.

två fina sommarbilder :)


puss.

.

Nu är jag trött som en jävla get och det är inte speciellt bra. För jag måste verkligen plugga idag, har fan prov på tisdag .. Jag vill dessutom få bra på det, för det är inte speciellt svårt. Åh dessutom är det så jävla vacker väder ute så jag vill verkligen inte vara inne, men så får det väl vara .. Eller så kanske man kan gå ut och plugga , äsch får se.. Nej dags att börja plugga, för jag har dessutom två hästar att rida idag så full fart..

puss.


24 dagar kvar :D

<3

igår var det en riktigt skön dag :) ..
sov & pluggade gjorde jag på dagen, sedan stallet och money var jätte duktig!
När väl elvira och anna kom, var det väldigt mysigt :) .. Sen när jag och elvira skulle sova, så låg vi och babblade om exakt allting och det var bara så jävla skönt :) .. känns som det var ett tag sen vi babblade så här jävla mycket :o
Idag har vi också jobbat, så nu är jag sjukt trött som vanligt, ska snart duscha och försöka plugga lite till, lite senare väntar bio :) ..
puss.

plugg.

Sitter nu hemma och ska försöka plugga lite granna..
Senare ikväll kommer elvira också :)
Vi ska tjäna lite pengar imorgon, usch upp sjukt tidigt :/ ..
Senare på kvällen på lördag är det dags för bio, flickan som lekte med elden :) ..
Söndagen kommer att spenderas med en helvetes massa plugg!
Gud vad roligt, nej men nu ska jag börja plugga,
ha det bra !

otursdag.

min mobil har badat i toaletten idag :( ..
den funkade nyss men nu stängdes den av :( ..
den får fan inte vara trasig då dör jag fan :o

nu idol :D

kär <3


hejhoppgummisnopp

Jag ska opereras 9 november, tjoho vad roligt.. usch o fy o blä ...
have a nice day :D .
mohahahahaha
johanna är här och hon har varit dum idag eller nja kanske lite galen kanske man ska säga, mohahahhahaha

as you die.


Kan det bli bättre, mustanger och takida <3 ,
han är fan inte snygg någonstans, men han ger ett jävligt lugnande intryck :)
och det är fan helt underbart.


.

I will never be with you

aah men tjena.

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Men jag har faktiskt inte orkat starta datorn när jag kommit hem, haha vilket under! Däremot har jag sovit riktigt bra, eftersom jag kommer i säng grymt tidigt så sover jag helt underbart!
Har nu suttit vid datorn i en timme så där, och ätit frukost samtidigt. Senare idag ska jag till stallet och rida money, ska nog rida ut i det här fina vädret :) .. Johanna kommer hit idag också, så får se vad vi hittar på.

Igår var anna och elvira här och det var trevligt som vanligt, däremot var dem tvungna att åka runt halv 11, för anna har fortfarande ont i sin arm och elvira skulle på dop idag . Men efter det så satte jag mig och plugga, haha ja jag är dum i huvudet, men jag pluggar som bäst på kvällen/natten om jag fortfarande är pigg ! Däremot vart det lite jobbigt med mamma och pappa, eftersom jag tog upp ett dåligt samtalsämne, så jag typ halv sprang upp på mitt rum och satt där och mådde lite skit och lyssnade på bra musik, efter det kunde jag sova :) ..

Nej nu ska jag nog byta om och dra ner till stallet,
puss ! vi hörs när vi hörs :)

skola

sitter i skolan och ska lämna in ett arbete om 40 minuter, och jag vet inte riktigt hur det känns. Antingen känns det jätte bra, eller sjukt jävla dåligt. haha !
jag vet liksom inte vad mer jag ska göra ? :o .. men men , det blir säkert skit bra :) .
ska till tandläkaren idag också :( .. fast jag får ju i och för sig sluta tidigare så det är skönt :) ..
men ni får ha en bra dag :) .
puss

mössa.

Jag har faktiskt pluggat idag, och jag satt utomhus och det var så jävla skönt !


Sen var jag också ute och gick en stund och satte mig nere vid tåget, fast där kunde jag inte sitta speciellt länge. men men skönt o va ute och gå en stund var det i alla fall :)


eftersom jag har köpt en ny mössa så andvänder jag den flitigt ;) ,
men nu ska jag sova
puss & godnatt .

var det så jävla bra? nej !

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men tänkte om jag börjar skriva så kanske det kommer utav sig självt. Imorgon är det skola igen, och jag har lite att göra tills dess så jag tänkte nog gå ut snart och plugga lite utomhus. Det känns lättare att göra det ute, där jag inte behöver bli störd osv.

Satt nyss och läste igenom gamla inlägg från typ maj/juni 08 och kände att jag verkligen inte saknar sommarna då jag fick pojkvän- er , utan jag ska istället bara blicka framåt och sluta längta tillbaka. Det var inte så jävla bra som jag inbillar mig själv, det var faktiskt inte det. Vad det var som inte var bra behöver jag inte ta upp utan det håller jag för mig själv.


Okej lite veckoplanering då !
måndag - skola, tandläkare 14.30. Stallet
tisdag - slutar sent, stallet plugga
onsdag - frilufsdsdag, rida, hitta på nåt !
torsdag - skola, träna, måste ha bakat
fredag - skola, stallet
lördag - vara med johanna har jag för mig ?
söndag - jobba :( - pengar (a)

pösssss!

tävling

Idag har jag varit och tävlat och det kunde i stort sätt inte gå bättre. Första klassen vann jag och i andra klassen kom jag två :) .. min häst var så otroligt duktig och jag kände mig också skit grym , haha !
Sen så faktiskt orkade jag rida money efter det, och jag brukar verkligen inte kunna göra ett piss efter en tävlings dag, men idag funkade det.
Nu är jag otroligt trött, det var typ år och dag sen jag var uppe så här sent :o .. så time for bed!
lalalal , sitter inte på min dator heller så .. men juste sverige vann matchen :D .. zlatan gjorde ett bra jobb till slut :) .

godnatt !


läsvärt & tänkvärt !

idag har jag shoppat lite med johanna :)
det blev en jätte söt klänning, en lite väska, en mössa och en sjal , hihi det är roligt och ha pengar (a) .. men dom lär ju ta slut rätt fort :/ ..
nu på kvällen kom anna och elvira över och vi pluggade, och faktiskt så gjorde vi det. Jag trodde faktiskt inte att vi skulle göra det, men sagt och gjort så blev det så ! Rätt duktiga vi är, vi är vänner som inte hör av sig speciellt mycket, men berättar ändå allt för varandra, när vi träffas har vi skit kul och nu prövades vår vänskap på nytt att vi kan vara helt seriösa och verkligen vara fokuserade på det vi gör i varandras sällskap. Åh en sån här pojkvän vill jag fan ha :o .. en som man vet var man har den, behöver inte prata varje dag men ändå vet att man bryr sig om varandra, det skulle fan vara perfekt? men det lär ju verkligen inte finnas någonstans ... dock .. men tur att man har vänner som är sådanna i alla fall , så kan man skita i pojkar , tjoho !

oj jävlar var jag skrev idag, idag fick jag verkligen ut mina tankar i ord, och det bara fortsätter !
Bilder på sakerna jag köpte idag får ni se öhh.. kanske imorgon om ni har tur ;) .. för nu ska jag sooooova :) ..
puss & godnatt ! <3

höhöhöhö

tjalalala har haft skolfoto idag, blev skit snygg som vanligt .. haha
kortis dag imorgon , skönt !
mohhahah är helt cp hare bra !

RSS 2.0