-

det är nu man ska ha en axel att luta sig emot,
någon som tar hand om en,
någon som man vet finns där .
japp (y)

blubb.

jag hatar att gå på kryckor och jag hatar att inte kunna göra saker.. asså jag kan inte ens ta med mig ett jävla glas eller någonting, det är för jävligt.. ja jag får faktiskt klaga på det här, för jag är rätt mörbultad..
dessutom får jag damp, men det behöver vi dock inte ta upp här.
men jag älskar mina vänner, dom är bara för bäst <3

2009 30 oktober.

jag börjar få ont i armarna av att gå på dessa kryckor, dessutom känner jag mig lite handikappad, men sånt är väl livet. haha.
nej nu ska jag ner till stallet en stund, elvira ska rida sessan och så ska det bli skönt att komma ut en stund.
nej nu ska jag försöka byta om och grejer.
have a nice day !

blabla

nu ska jag sova, mmmm skönt :D ..
ska bara se om jag ska några tabletter innan.
usch sjukt trött, skönt o sova.
godnatt.
lär ju ha sjukt ont i foten imorgon :( .. bajsa..

ajajajaj..

jag har ramlat med moppen idag, och är allmänt mörbultad. ont som tusan i foten, men den är i alla fall inte bruten. men kryckor i några veckor , jippie (y)

pict.

jag slog i foten igår, och asså idag jag har världens största blåmärke och det gör sjukt ont :( .. jag som redan kommer ha ont i foten snart, snällt !

nu kommer det vackra bilder från min vackra telefon.

coool,                            hata msn,                 ensamt.

fin stil !

vacker mat.

nya kläder, jag älskar det !

snart november......

har jobbat nu på morgonen så kan ju säga att jag är trött som en jävla get,
dessutom hungrig men jag orkar fan icke äta.
jag måste också börja plugga nu :( ..
fan jag kommer somna riktigt jävla tidigt idag ..
ska träna ikväll så. nej nu håller jag fan på o somna här :(
dasg att äta så jag blir pigg,
hm lär ju inte gå.
men men ,
ha en bra dag (y)..
jag har gått och blivit glad igen (a) ..
det är ju bra eller ? :) ..
nej troligtvis inte, men så är det.
puss

mamma is the shit

HAHAHAHAHA, min mamma äger på att ljuga xD ..
hon sa nyss i telefon och sa att hon hälsade på här och gick bara förbi telefonen och svarade xD ..
för dom frågade efter sambo/fru , asså hon är ju fan störd xD

godnatt .

usch nu mår jag fan illa :o
åt väldigt för många maränger :( ..
men nu ska jag i alla fall sova , *snark snark*
ska ju faktiskt upp typ kvart i 8 :( ..
aja. . pusspuss.

blabla

japp, nu ska jag sätta mig och lyssna på ny musik och äta goda marränger, jag är så grym på att baka !
eller så kanske det blir lite mer two and a half men, äsch jag får se :) ..
puss.
jag älskar att jag är så långsint (y)

.

jag kan inte läsa igenom min novell :( ..
jag klarar inte riktigt av det just nu..
fast den ska i och för sig vara inlämnad den 5 men ändå..
aja, ska försöka plugga något annat, men jag orkar fan inte :(
äsch jag kör på two and a half men istället (a).
tittar just nu på säsong 6 :D ..
var på typ säsong 4 innan lovet började (a) ..
men nu ska jag fundera ut något att äta, usch o fy.
jag har mensvärk så att det smäller om det :( ..
puss på er.

2009 27 oktober 13.25.

hej hopp.
har faktiskt pluggat idag, fast kom på att jag har glömt en sak i skolan, gud så bra man är (y) .. aja inget att gråta över, bara att ta och plugga på den skiten på måndagen efter lovet..
idag då, ska jag rida efter insläppet, och jag ska väl plugga fram tills dess, och sedan blir det att plugga efter det också :( .. jag kommer fan hata att plugga efter det här jävla lovet :o
aja , imorgon har jag bestämt mig för att åka in till södertälje för att köpa present till mamma och pappa, och jag ska åka själv. det ska faktiskt bli ganska skönt, folk brukar tycka att jag är mobbad, men nej då. man kan åka in när man själv vill och åka hem när man själv vill, kan ju inte bli bättre direkt (y) ..
dock måste jag gå upp lite tidigt då :/ .. så det blir väl vid kvart i 8, men men :) .. jag hoppas jag inte behöver jobba på torsdagen, men det lutar nog åt det hållet :( .. aja whatever. pengar till mig isf.
nej nu ska jag nog plugga,
have a nice day (y) ..
puss.

13 dagar kvar

what to do?

jag har ingenstans att ta vägen,
jag har ingenstans att rymma,
förut var det bättre,
jag hade någonstans att fly till,
det är det jag saknar mest,
behövde inte vara hemma hela tiden,
hade någon att ta vägen till,
vänner fanns, en annan väg fanns,
man vill ha någonstans att ta vägen,
hur ska jag få det igen?
jag vill bara ha någonstans att ta vägen,
där man alltid är välkommen.

2009 26 oktober.

hej hopp !
har inte hunnit göra så mycket av dagen än, eller kommer väl inte göra det heller, men men :)
vaknade runt halv 11 och åt frukost, samtidigt som jag pluggade lite. Dock orkade jag inte göra det speciellt länge, så runt 12 satte jag på en film, step up (a) .. jag bara älskar den filmen <3
sedan dess har jag raderat en jävla massa sms från mobil, jag tycker det är så irriterande att ha så jävla mycket sms, plus att jag var tvungen att leta upp alla mms som jag har skickat till elvira.
nu sitter jag i alla fall i köket, alldelse själv och äter. dessutom ringer telefonen, men orkar inte svara. jag är typ en meter ifrån, men jag orkar bara inte.
Så är det alltid här hemma, så ingen idè att ringa hem till mig ;) ..
ska till stallet strax och släppa in hästarna, men jag orkar inte riktigt rida än. så det gör jag ikväll.
så nu efter stallet, blir det en kopp kaffe med mamma och sen plugg. usch jag hatar fan att plugga på lovet, men det är typ vad mitt lov kommer bestå utav. jag har inte ens nåt planerat som jag ska göra, eller jo lördag ska jag jobba, och söndag ska jag tävla. ska nog kolla med elvira och anna om de vill komma på fredag. annars är det bara plugg som väntas, kanske ska till södertälje imorgon, men tror inte att jag kommer hinna.
aja, what ever ska fortsätta äta, mums.
have a nice day.
puss.

14 dagar kvar.

ps. min pappas jobb typ brann ner i natt, jag trodde direkt att han typ inte skulle ha något jobb kvar, men tvärtom så har han fått sjukt mycket att göra. för de måste hämta smuts tvätten som finns på hotellen och skynda med att tvätta rent den, för att sedan köra upp den samma dag. sjukt jobbigt !

jag fyller fan år snart :D !


-


I can remember, can you?

.

jag är hungrig.
GE MIG MAT !

jobbjobbjobb

lite släkt sitter hemma hos oss, och de sitter o pratar om resor.
åh vad jag vill utomlands, jag vill till solen (a)..
vore så jävla skönt att typ åka i början av december,
då börjar det bli alldeles äckligt och så..

helgen har varit ganska skön, fast fredags var hemsk.
men shit the same, det är över och allt känns bra.
igår var elvira och anna här, åt väldigt gott :) ..
idag har jag och elvira jobbat, sjukt trött är jag,
ska till stallet om ca en timme,
men jag hade nog tänk att plugga lite nu
om jag orkar dvs .

aja . en söt liten bild kan ni gott få.

så jävla härligt

.

tacos snart.
fast jag är inte på så jätte bra humör, men aja. dt får la gå bra (y) ..
jag läntar tills imorgon, det var fan ett tag sen nu :o ..
men hare la gott.

2009 23 oktober - LOOOOOV !

hahaha, elvira har fan dålig humor, men den här måste jag medge var grymt rolig. hahahah




min dag idag har varit rätt soft !
ska strax till stallet, sedan ska jag bara vara hemma.
det blir grymt några idag vid tacosen, bara jag mamma pappa och anna.
aja, kan ju vara typ trevligt.
ska bli riktigt trevligt imorgon.
puss o knull hjärtegull !


22 oktober 2009

jag fick mvg på psykologi provet :D ..
ska iväg o träna snart, usch o fy för regn :( .. som tur var är det ju inomhus.
vi hörs.
puss.

21 oktober 2009

hej hopp !
min dag idag har besått av two and a half men och mat. haha fy fan vad tjock jag känner mig idag :( .. fast jag ska träna lite mage och armar alldeles strax och sedan hoppa in i duschen :) ..
efter duschen tänkte jag nog plugga lite, eller så blir det two and a half men, men jag får se.. eller aah det lär ju bli two and a half men, för jag har verkligen ingen motivation att plugga.. men nej nu ska jag duscha.
hoppas ni har haft en bra dag !
puss.

19 dagar kvar :s

HAHAHAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHA, renee hade ställt in sockret i kylskåpet xD

mobbat.

en konversation mellan min pappa och mig , nyss .. haha
jag : pappa, vi ska äta kött och din b-sås på lördag.
pappa: jahaja, varför då?
jag : men asså vi får besök.
min pappa fundersam.
jag : jaaaa, elvira och anna kommer.
alla brister ut i skratt..
pappa : lite efter, jaaa men så trevligt, äntligen lite gäster  . hahah
hahaha, asså ändå så jävla klockrent xD

babbel

nu sista grejen jag ska plugga innan lovet kommer, den är nästan klar, eller den är klar för det jag ska lägga in är bara bilder och hur svårt är det :) .. haha. men sen blir det som sagt plugg på lovet, men ska inte plugga nu förän måndag . japp , inge plugg förän måndag :) .. eller jag kanske pluggar lite imorgon då :) ..
LEDIG IMORGON :D ..
puss

skolan

sitter i skolan och är sjukt trött.. fast var ändå rätt pigg imorse, men men .. förövrigt är det är sjukt bra dag och jag är riktigt jävla happy. haha. jag åkte faktiskt moppe till skolan idag, det var inte så jätte kallt, men dimmigt :o .. såg fan typ ingenting.. ska sitta vid datorn nästa lektion också, fast då ska jag jobba riktigt mycket, heja mig !
nu har vi fått mera saker att göra under lovet, ett prov har vi på onsdagen efter lovet, sedan har vi en redovisning om våran bok, på engelska :o .. fy fan, och dessutom på måndagen direkt efter lovet. sen ska jag plugga lite svenska på lovet  också.. grymt !
så svenska, engelska och rörlig bild. hihihihih, vad roligt. äsch jag får sova i alla fall.. Och troligtvis får jag det imorgon också (y) ..
jag tränade min mage och mina armar igår, känner mig sjukt jävla duktig.
nej men vi hörs.
hare gött !

tråkigt.

hej hopp!
sitter i skolan just nu, har faktiskt jobbat idag . riktigt duktig känner jag mig :) .. haha, men ont i huvudet har jag :( .. måste åka tåg hem, hoppas ellen ska åka tåg också (a) .. hihi .
ajaja, pusspuss.

bilder.

jag känner mig riktigt duktig, det går frammåt med pluggandet :) ..
jag är klar med engelskan, idrotten, kommit på en idè i grafisk, gjort en hel del i svenskan.
så nu ska jag läsa psykologi boken och så ska jag göra lite kreativt skrivande ;) ..
heja mig , jag är grym , tjalalala :D ..
lite bilder då kan ni ju få, eftersom allt pluggande är så grymt tråkigt :

bakgrundbild,                skitsnygg,        pluggdag

busmoney                   min fina stil                 nya skor

god frukost                 nya skorna                  hos daniela

snygg frilla           långanaglar              korta naglar :(

FOTBOLL ftw <3

puss.

pluggdag...

idag ska jag rida money, och skritta sessan en stund tror jag :) .. efter det ska jag plugga..
att plugga:
* engelska, bok recention (?)
* idrott grejen
* fixa lite till grafisk komunikation
* läsa psykologi boken
* kultur & idè historia
* svenska, fast kanske inte idag.
* kreativt skrivande, fast kanske inte idag.
asså egentligen är det inte så mycket, men det låter mycket. haha. men inget prov kvar i alla fall innan lovet.

men nu ska jag till stallet, ha det bra, puss !


.

trött, har vart på tävling idag och sitter nu och äter chips och godis med family.. puss sova.

datattatatat

okej, jag kan väl blogga då. på riktigt ? aah kanske, vi får se hur det går. haha

min dag då, hade bara tråkiga ämnen idag typ. hade jumpa sista timmen, jävla fucking styrketräning och jag är typ halvt död. var tvungen att springa till tåget också, en väg som egentligen tar 15 minuter, fick jag springa på typ 9 minuter och jag hade haft idrott innan, ja man kan säga att jag var sjukt trött sen..
direkt ner till stallet, hjälpa mamma med insläppet för att sedan göra iordning sessan, orkade faktiskt inte rida money, men kanske orkar det imorgon.
och nu är jag trött som en get, ska se om jag orkar in i duschen, det är ju egentligen inte så viktigt, för jag har icke ridit och jag ska tävla imorgon. men aah..
nej nu ska jag hm. kanske plugga lite, eller duscha, hahah..
men hm.. en bild (y)


fett snygg

123456789 (y)

nej, nu ska jag duscha .. sen sova.. mmmmmm skönt.. en bra dag idag, eller nej det har det ju fan inte vara , hahahahha. men nu är det bra i alla fall :) .. det är ju bra, puss.

-

jag ska plugga nu, men har lite svårt att försöka tagga till lite men asså nu ska jag försöka !
hejhej.. puss.

@ skooooolan.

tjoho..
matchen igår var helt underbar, åhh :) <3 .. fast dt var på något sätt bättre i göteborg, antagligen för att det var varmt och hela grejen att åka net till göteborg, men ändå så var det helt underbart <3
och dessutom var det några av spelarnas sista match och dom där andra lirarna (?) , haha.. kim källström spelade bara 20 minuter :( .. men bra ändå var det <3

nu snart psykologi, tjoho..
puss.

........

FOTBOLL FOTBOLL , JAG ÄR TAGGAD SOM FAN :D :D ..

imorgon äre fotboll.

Imorgon ser min dag lite skum ut faktiskt, för först frukost vid 6 som vanligt. Sedan gå och lägga sig igen och vakna runt halv 9, åka till stallet och rida money, vet ej om jag kommer att få stressa eller ej men jag brukar ju vara rätt bra på att planera (hehe) så det borde inte bli något stress. För sedan ska jag nämligen vara i skolan vid 12, så jag tar moppen in och går i skolan till klockan 3, för att sedan åka hem. Väl hemma ska jag förbereda till fotbollen som kommer att bli helt jävla underbart :D .. fotbollen börjar klockan halv 8 och vi ska åka runt halv 6, så jag har inte så jätte mycket tid sen hemma, men det kommer funka :) .. åhhh jag är så jävla taggad, ska gå upp på mitt rum och lägga fram kläder dels till skolan men också till fotbollen :) .. kommer ju vara svin kallt när vi ska på fotbollen så ska klä mig vettigt, haha, men vill ju ändå ha min källström tröja, hmm.. rebecka har problem.. haha nej men nu ska jag gå upp och fixa och sedan snarka :D ..



IMORGON

fett bra dag, som igår. jag är fortfarande på väldigt bra humör .. jag förstår inte riktigt vad som hänt, men skit bra är det i alla fall , känner mig hel ! hahahaha nej halv. ahahah , kossa kalv.. mm rimrimrim :D .. asså okej jag är cp, måste till stallet och mocka, kanske vi 7 eller 8, nej halv 8. yes spikat ! nu ska jag plugga lite, eller orkar jag? nja jo kanske, jag vill ha chips eller nee godis nee nåt är jag sugen på men kommer inte på vad? vad vad vad ? jag har klippt av mina naglar :( .. dt är fett fult -.- , kanske kommer en bild sen , haha :D .. nej men hej då !

pappa skämt

- du har spott på kinden
* torkar bort *
- nej på andra kinden
* torkar bort på andra kinden*
- men åhh på insidan...
hahhaha , min pappa tycker om hans skämt :D

2.

bara för att jag inte orkar blogga :D

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - yes box.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jo jag tror så.
Hur många har du varit kär i? - 2.
Är du kär just nu? - nej.


Tio frågor om dig själv
namn? - rebecka margaretha ilvonen
när fyller du år? - 15 november.
några piercingar? - läppen & naveln
vad har du på dig just nu? - jeans & t-shirt
vilken årstid är bäst? - sommar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova länge, vakna av en puss och mums frukost.
vad tycker du mest om hos dig själv? - min tuttat, mohahahah
vad är du bra på? - allt :D
vem älskar du mest på denna jorden - höhö mig själv?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på humöret.

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - elvira.
vem är den roligaste av dina vänner? - dt beror på
vem är snyggast av dina vänner? - alla :D
vem är mest partyprisse? - hahah
vem är den du helst har filmkväll med? - men dt beror på :D
vem av dina vänner är mest "evil"? - mohahaha


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - jonna eller mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
vem är farligast i din familj? - HAHAAHAHAH jag
vem ser roligast ut i din familj? - renee
vem är coolast? - men jag såklart
har ni något husdjur? - yes hund o katt
vem har du mest gemensamt med? - Jonna
vem står för underhållningen? - hahha the hole family
vem sover du oftast med? - katt jäveln :o
roligaste kvällen med familjemedlem? - åh massor (a)


10 frågor om idag
vad har du gjort? - Skolan, släppt in hästat.
har du varit glad idag? - jo faktiskt
har du varit ledsen idag? - nja dt tror jag inte
har du gjort något bra idag? - alltid
vad ska du göra nu? - kissa, äta o sen stallet
har du gjort något dåligt idag? - aldrig :D
vad har du ätit idag? - macka, potatisbullar o kött, maräng (?)
har du duschat idag? - nej inte än
är du trött nu? - nej
vad händer imorn? - skolan, stallet .
går du i skolan? - japp
har du varit i skolan idag? - japp


ANNAT
Hur mår du just nu? - bra faktiskt
Har du piercat dig? - japp
Är du hungrig nu? - aah
Vad är klockan nu just nu? - 17.22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bilddagboken


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem ringde du senast? - elvira
Vem sms:a till dig senast? - renee
Vem sms:a du till senast? - elvira men skiten vägrar svara


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - några minuter
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - träffar han nu


ÖVRIGT
Gillar du punk? - jodå
Har du sminkat dig idag? - haha jorå


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband? - oj shit, breaking benjamin, takida, flera flera
Vad gillar du för musik? - mkt


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - haha jorå
Har du fler än 3 jeans? - jadå
Har du fler än 5 tröjor? - mmmmmmm


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - mmmm
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - bara ibland
Använder du volymspray? - neeee
Andänder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - mmmmmmmmm
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - mmmmmmmm
Använder du läppglans/läppstift? - neeeee
Använder du brunkräm? - neee
Använder du rouge? - neeeeeee
Uppsatt hår eller hängande? - HAHAHAHAHHA hängbröst
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Duschar du varje dag? - mmmmmmmmmm
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hahahahahahahha ne


KÄRLEK
Är du kär just nu?- neeee
Har du kysst någon idag? - neeeee
Har du ett förhållande? - neee
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - hah nej :o
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - många gånger
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - äh va fan , tare som dt kommer
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - hahahahah nej
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - neeeeeee
När fick du din första kyss? - dt håller jag för mig själv
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 25 o 25
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - never
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?- hehehehhe dumpad
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - såna fina pojkar (a)

mmmmm, you like my ding ding dong . hahahha jag är mobbbbaddddd

4.

nu ska jag snart till daniela , men jonna är seg så jag kommer att komma sent :( ..

jag är sjukt trött och kommer somna men dt är ju nice (y)

5.

jag är trött, så trött att jag vill gå o sova (a) , men det går icke..
idag har varit en bra dag, hade ingen skola så kunde sova till typ 10 och sen skulle jag ha pluggat i typ nån timme, men det tog så lång tid för mig att komma upp ur sängen så jag hann inte det eller kanske inte orkade? Sen har jag kört en massa bil idag, fram och tillbaks till södertälje och runt lite i södertälje också, fast inte inne inne i södertälje där det är tretio men ändå :) .. as roligt har det varit i alla fall och mamma fick sig ett gott skratt också :) . det är liksom ett måste när man åker med mig !

Senare i stallet red jag ut med rebecca, väldigt trevligt :) .. och money red jag på banan, alltid lika duktig :) .. nu gör jag mat och hoppas att jonna kan hjälpa mig.. tacos ftw :D ..

puss.

6. för mig är dt fortfarande torsdag.

skulle sitta uppe och kolla på new york rangers, så har jag suttit uppe ända till nu. och nu har dom fått äckliga tekniska problem så dom kan inte sända match.. jävla skit !

7

riktigt jävla sugig dag..
men en bra sak jag fick mina båda skor ååååååh vad jag är kär <3

godnatt.

7

riktigt jävla sugig dag..
men en bra sak jag fick mina båda skor ååååååh vad jag är kär <3

godnatt.

grattis rebecca <3

yes hon fyller år idag, gratta henne :) <3

(går inte att ladda upp bilder eller så, och jag hade tänkt o lägga upp en bild, men det får bli imorn. )



idag vet jag inte riktigt, ingenting har gått speciellt bra faktiskt.. nej det har nog vart en dålig dag.. fast något var ju bra och det var att jag fick mvg på mitt kultur & idè historie prov, fett happy.
just nu väldigt mycket att göra i skolan, antar att jag glömmer bort saker, typ som att vara glad o sånt.. hm.. lite hungrig är jag nog allt så jag har nog glömt att äta eller ? äsch jag kommer inte ihåg.. tror inte jag åt middag igår heller, men men jag överlever nog. ska sova nu är fett trött.  måste ha ork att plugga imorgon,

puss godnatt <3

9.

jag är trött som en get och ska sova nu! jag ska bara packa ner alla saker som ska med till skolan imorgon. köpt en massa nya strumpbyxor idag finfint, ett par nya skor och en sak till :) .. jag vill just nu bara klaga på en jävla massa saker, men jag ska nu hålla allt inom mig, för jag orkar inte !

puss.

fett happy.

jag, pappa och petri har planerat lite saker om i mitt rum :) .. det ska bli fett nice och jag hoppas verkligen att det blir av för dt skulle bli så jävla nice :) .. mn pappa är inte så jätte bra på att genomföra saker han påbörjat på.. men det här vill jag verkligen.. det kommer nästan att bli som en sån där walk in closet (a) . ååååååhhhhh .. jag längtar..

imorgon är det dags för km så jag ska fan sova nu .. godnatt..
ps. jag blev lite glad idag.. är det bra eller dåligt? säkert inte så bra men va fan.. det är säkert bra, hahah !

puss natti !

boring.

har tråkigt men jag är fan vaken :D

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
haha, 92a (a)
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 2 st.
Vad tycker du om kärlek? - jag älskar kärleken då jag själv har den.
När kramade du någon sist? - öhh. igår.
Kramade du någon speciell person? nån vän typ :)
Har du svårt för att bli kär? - sisådär. berorpå
När kysste/hånglade du med någon sist?- inga kommentarer.
Ångrar du det? -
Är du singel? - japp..
När fick du senast en komplimang? - öhh. idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej...

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - inte vad jag vet.
Playat? - nej.
Hånglat med nån riktigt ful? - nej.
Hånglat med fler än 50 pers? - nej.
Gjort något riktigt dumt? - nejdå.
Gjort något du verkligen ångrar? - yes.
Blivit polisanmäld? - nejdå.
Fått din mamma att gråta? - det tror jag inte :o
Slagit ner någon? - haha, för jag är ju såååå stark.
Skäms över dina föräldrar? - never, dom är typ bäst.
Skämts över dig själv? - nejdå.
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja, sånt säger man inte utan att mena det, vart det rätt nu?
Tar du droger? - nej.
Vad hatar du verkligen? - en del.
Varit kär? - ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja.
Är du ensam nu? - nej.
Vill du gifta dig? - jaa, tror så.
Vill du ha barn? - troligtvis.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag and the cat.
Såg dig gråta? -  datorn.
Fick dig att gråta? - en sak.
Du gick på bio med? - johanna, jonna, elviras mamma, min mamma och anna.
Skällde på dig? - säkert nån av mamma o pappa kanske?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja?
Kramat någon? - ja.
Pussat någon? - nej, eller jo hästen.
Köpt någonting? - nej.
Sjungit? - yes box.
Saknat någon? - typ.
Vem? - .....

öhhh. ingen bra rubrik !

hej hopp !
nu är klockan 23.56, ska snart skicka smsa till daniela som fyller år om några minuter.
vid 01.25 ska jag kolla på ishockey, henke lundqvist på viasat hockey. det måste ju bara kollas på, nu när vi ändå har viasat hockey. :)

min pappa nös nyss typ över 10 gånger :o .. hahaha helt galen!

Imorgon ska jag och pappa gå på handledarutbildning (?) , jag kommer vara helt död som fan..
när jag kommer hem efter det ska jag till elvira och fika, med anna och rebecca. så ska hon få sin present och hon kommer älska oss :D ..
men nu ska jag platta håret (y) , måste ju vara fin. haha !

grattis daniela :D <3

elvira blir 15 :D

rebecka är duktig och har fått mvg på matte prov, rebecka är hungrig men orkar inte ät. rebecka ska till stallet idag och rida två hästar. Rebecka orkar inte skriva mer. have a nice day !

GRATTIS BEBIS <3

RSS 2.0