30 november

hallu!
idag har varit en riktigt skön dag!
red först typ på morgonen och åkte in till skolan vid två, hade en lektion och sedan la jag in projektarbetet på en dator och efter det fixade jag en fotouppgift, satt och väntade på mamma och jonna. under tiden smsade jag med min pojkvän och vips så följde han med och julhandlade i skärholmen med mig mamma och jonna, riktigt mysigt !
köpte en julklapp till jonna iaf. men nu ska jag nog sova faktiskt. men ha det bra!
puss

jag älskar dig <3


min ängel <3

01:33

jag har en helt underbar helg måste jag bara säga, helt jävla sjukt underbar <3 imorgon blir det fotomässan med johanna, as nice ! sedan väntar min pojkvän hemma hos mig, riktigt underbart! jag älskar honom mest av allt, så är det bara ! det känns så jävla rätt med honom, det går inte att beskriva, bara underbart <3
puss sova nu !

22.25

hellu !
ligger här i min säng, mer ska jag nog inte säga, haha . nej men aah , bra början.. men jag ska nog sova ganska snart, så att det blir imorgon fort, för imorgon får jag träffa min älskling <3 men först ska jag gå upp vid nio och gå ner och rida sessalottan, äntligen <3 sen ska jag in till södertälje och köpa något fint och sedan ska jag lämna in mitt kort, eftersom jag har fått ett nytt. sen ska jag vänta på min älskling, ska ta tre tåget hem får se om han hinner med det, annars får han ta nästa så handlar jag mat medan jag väntar på mammi och honom . så det ska nog  bli bra ska ni se.
ska nog smörja in benen nu och sedan sova, härligt !
men ni får la ha det så bra, kommer väl inte skriva så mycket i helgen för jag lär ju vara grymt upptagen med min älskling <3 underbart <3
puss

25 november

hallu !
sitter i skolan just nu, är fan svin trött. har precis planerat eos filmen med lisa och det kommer nog bli bra, hoppas vi !
just nu hoppas jag bara på att det går bra för min pojkvän men det tror jag att det gör :) han är ju bäst <3
idag annars då, så är det ingen träning, men ska ner och rida hästen ändå. sen ska jag nog försöka dammsuga och så i mitt rum, har faktiskt städat och så, nu när min pojkvän ska vara hos mig i helgen, haha .
vi har inte så mycket att plugga nu heller så det är ganska skönt, ska ägna lite mer tid åt körkortsteorin, så jag kan ta det där körkortet någongång!
gjorde iaf halkbanan igår, och det snurrade fortfarande i huvudet när jag la mig i sängen.  haha men det är fint..
nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller jo jag kan kolla fotomässan, eftersom jag ska dit på söndag med johanna, det ska bli nice!
men ha det bra!
pusspuss

24 november

idag är det onsdag, vilket innebär att det snart är fredag och vad händer då? jo jag får träffa min älskade pojkvän <3 längtar jag? det kan man säga ja !
nej jag har fan inget att skriva, ha en bra dag !
puss

mitt hjärta, min kärlek, mitt allt <3

A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert
But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven


<3

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

<3

It's really good to hear your voice
Sayin' my name
It sounds so sweet
Comin' from the lips of an angel
Hearin' those words
It makes me weak


jag älskar dig <3

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dig, och du ser på mig
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min...
När vi två blir en...


hej gammal låt !

Det är bäst att du passar dig jag finns hos dig i varje steg och andetag
Om du håller hårt om mig kommer jag att vara din för alltid
Om du någonsin sviker mig fast jag gett dig allt du önskat allt som du vill ha
Då jag ska jaga dig, finna dig våga aldrig ge upp för någon annan

22 november

hallu !
sitter nu i skolan efter en underbar natt hos min älskade pojkvän, hur underbart som helst <3
dock är jag svin trött men så får det väl vara ibland.
min helg har varit ganska annorlunda, men hel nice ! dock lite lite pojkvän :( men så är det ibland, men det blir mycket bättre nästa helg. iaf så tittade jag och oliver på tre filmer igår, taken, a lot like love och goal, mysigt mysigt ! dock kommer nog jonna bli lite sur på mig för jag glömde alla filmer hos honom, men men .. kanske får jag dom på fredag.. juste i helgen jag undrar fan om jag jobbar :s, hm.. måste kolla upp det dära. blir lite jobbigt annars, men men ..
annars idag så ska jag plugga gärnet på svenskan, och på idèskissen i foto.. hm. undra vad vi ska göra på foto imorgon? aja, får ta reda på det dära.
men nej jag tror vi kanske slutar snart.. eller iaf lektionen
puss puss

19 november

JAG HAR TATUERAT MIG ! eller jag gjorde det igår, ja det gjorde ont och ja jag är super duper nöjd! den sitter på handleden och det är först ett hjärta och sedan står det jonna, rebecka och renèe . den är super fin enligt eget tycke. laddar upp en bild när jag har tid :)

jag älskar dig mer än något annat på denna jord, jag har aldrig känt så här starkt för någon förut, du betyder verkligen allting för mig, du är mitt allt <3 glöm aldrig det <3

<3

åh jag älskar verkligen att vi är så himla lika, vi tycker ganska lika och allting känns så jävla underbart. kan verkligen prata om vad som helst och det känns så otroligt jävla underbart <3 jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

yeah yeah yeah yeha

1. Är du singel nu? nej <3
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? ja, lätt.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag är i ett förhållande nu, och jag tycker det är seriöst <3
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? svartsjuk, nej
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej
7. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? sådant säger man inte utan att inte mena det.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? absolut, de få jag säger att jag älskar så menar jag det .
9. Sparat något från ett gammalt förhållande? det är ju en del av en själv, så ja.
10. Somnat gråtandes pga kärleken? det kan man säga.
11. Varit på en blind date? nja.
12. Varit otrogen? aldrig och kommer aldrig kunna vara det heller.
13. Ångrade du dig? otrogen är något jag verkligen inte tolererar. så är det bara.
14. Har du lätt för att bli kär? alltså, nej jag skulle inte säga det.
15. Har du någonsin varit kär? jag är så otroligt jävla kär just nu.
16. Minns du din första kärlek? ja
17. Har du nån bästa vän? ja, ett par.
18. Är du ofta med dina vänner? så ofta jag har tid.
19. Vad brukar ni hitta på? det kan vara allt möjligt, men vi är ganska slöa av oss så ibland blir det inte mycket alls, haha
20. Bästa minnet med nån vän? åh minnen är helt otroligt <3
21. Säg namnen på någon riktigt bra vän? johanna, elvira, anna och jag anser att min pojkvän är en av mina bästa vänner också
22. Kan du vara dig själv med dina kompisar? det klart
23. Har du hatat din bästa vän? nej det skulle jag inte säga, även fast jag har varit ovän meed johanna så hatade jag henne inte.
24. Litar du på din bästa vän? ja
25. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? nja, eller jag vet inte.
26. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja
27. Vart bor din bästa vän? hölö, järna/södertälje
28. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? det kan väl hända.
29. Har du ljugit för en nära vän någon gång? någon gång har jag säkert det
30. Har någon kompis ljugit för dig någongång? säkert
31. Ljuger du för dina vänner ofta? verkligen inte
32. Vilken kompis var du senast med? johanna idag.
33. Ställer du upp för dina vänner ofta? så ofta jag kan.
34. Ställer de ofta upp för dig? så ofta de kan.
35. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? johanna
36. Vem fick du senast en puss av? åh min älskling <3
37. Sov med dig i samma säng? också min underbara älskling <3
38. Delade du senast ett riktigt gott skratt med? johana & oliver idag <3
39. Gick du senast på bio med? älsklingen <3
40. Du höll i handen? det var också oliver, idag <3
41. Vem gick du senast på stan med? idag först med malin och tove, sen med johanna och lite daniela, o så kom oliver o mamma, fast vi gick ju inte på stan direkt kan man säga.
42. Vem delade du senast en pizza med? hahaha , dela :o jag delar inte min pizza med någon!
43. Vem ringde du senast? mamma
44. Skickade senast ett sms till dig? min älskling <3
45. Vem kramade du sist? johanna
46. Gjorde dig senast lite besviken? hm. prytz !
47. Gjorde dig senast mycket besviken? det vet jag inte
48. Vem skrev du senast med på msn? haha är typ aldrig inne där längre
49. Du åkte bil med? mamma
50. Gav dig en komplimang? hm. jag tror inte jag får komplimanger så ofta. haha
51. Du kollade på film med? bebis <3
52. Du åt med på resturang? det var nog ett tag sen
53. Betalade något åt dig? jag själv
54. Grät inför dig? kan man gråta inför sig själv?
55. Vad tycker du om dessa frågor? -

17 november

hallu hallu !
nu har jag precis gjort klart nutida konst, känns as bra !
så jag ska nog göra något annat roligt nu istället för att plugga, för att jag blev klar tidigare än jag räknat. först och främst mat ! sen får jag se om det går något roligt på tv typ, för klockan åtta är det ju bonde.. eller så fortsätter jag och pluggar .. hm.. svårt val! nej men jag får väl se om jag är tillräckligt motiverad..
men aja imorgon händer spännande saker, bla. HARRY POTTER ! åh jag längtar jätte mycket massor..
åh juste jag fick helt oväntat umgås med johanna och med min pojkvän, fick pussa på honom en dag tidigare än vad jag beräknat. och det är ju bara helt underbart !
men nej äta oså kaffe, hm. vart är mamma ? hon borde vara hemma nu ju..
aja..
nu äta ju ! va fan
puss

16 november 13:29

jag är så jävla hungrig och jag går enda till halv fyra -.- och det suger ju .. plus att jag måste ta tåget halv fyra hem och sedan gå hem och allt sånt .. plus att när jag kommer hem måste jag direkt ner till stallet och jag måste plugga när jag kommer hem därifrån.. åååååh vad jobbigt allting blev nu.. men jag har min pojkväns tröja som luktar helt underbart så jag klarar nog av denna dag ändå.. och vi har np svenska imorgon :( men det kommer nog gå bra, hoppas jag !
nu måste jag jobba, puss!

skola

hallu !
jag hade en underbar födelsedag igår, men nu är bara min fundering över när jag ska tatuera mig, för det vill jag ju göra nu ! så jag ska ta tag i och prata med min mamma för jag kommer inte våga gå dit själv för det är ju lite läskigt.. men nu skolan great !
puss

puss

åh jag hittade älsklingens tröja, busig som jag är så lånar jag den lite och myser i den, den luktar liksom så underbart gott <3

min födelsedag !

IDAG FYLLER JAG ÅR !
jag fick bla en bil och en resa, så det kan man säga var väldigt nice !
sen fick jag lite mysiga badsaker, och sen typ lite kläder och sånt, och jag älskar allting!
men jag orkar inte riktigt skriva mer, har haft en sådär dag hittils, vaknade upp bredvid min älskling, men när jag fick lämna honom att fortsätta sova gick allting under. så ha en bra dag !
puss

13 november 12:46

hallu !
igår var mina vänner från skolan här och dom åkte hem för någon timme eller så.. vi hade riktigt trevligt, pratade och käkade och så liksom. idag ska jag plugga plugga och plugga, men måste först till stallet ganska snart. men jag vill att dagen idag ska gå riktigt fort. för då är det snart imorgon och då får jag äntligen träffa min älskling <3 och sen imorgon ska jag sova, sen till stallet får se om jag hinner rida båda, beror på när jag vaknar. sen blir det hem och baka, och lite så. lite släkt och så kommer vid fyra/fem, jag vet inte riktigt. sen på måndag fyller jag ju år!
men nej nu ska jag nog byta om och dra till stallet.
ha det bra, puss!

mitt hjärta <3

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT <3

16:49

är hemma nu från skolan, eller har väl varit hemma i drygt en timme.. men ska börja plugga lite nu, har matte och nutida konst på schemat idag. förhoppningsvis kommer jag en bit på nutida konst idag som jag inte gjorde igår eftersom vi fick strömavbrott mitt uppe i allting, som tur va hann jag spara det. så idag blir det att plugga det, sen är det ju bonde klockan åtta också, och det får vi ju inte missa heller.
men nu ska jag nog börja innan jag blir fööör trött..
juste jag vet inte om jag har sagt det men HARRY POTTER biljetterna är köpta ååååh vad jag längtar. egentligen skulle prytz och johanna följt med och sett den, men dom hade inga pengar, så .. men oliver följer med och mamma och jonna, så det  blir mysigt!
nej plugga. puss
FEM YNKA DAGAR KVAR!

10 november 11:23

hallu !
sitter i datorsalen helt ensam, haha ..
håller på med fotouppgiften och jag kan säga tjoho det går åt helvete ! men aja, det blev verkligen inte alls som jag hade tänkt mig, men så är det väl ibland antar jag. ska träna lite på mitt tal också tror jag, ska ju ha det om sisådär 40 minuter, sedan blir det att stanna i skolan till kvart över två då jag ska gå på stöd matte -.- men jag måste..
usch imorse gick jag in och tittade på min omdömen som vi har fått nu, inte bra kan jag säga! men okej vissa ämnen har vi inte haft så mycket i så där är det okej, som typ rörlig bild och nutida konst och typ webbdesign. men alltså samhälle, naturkunskap, foto, eos, matte nej jag måste fan börja ta tag i skolan inte låta saker och ting bara falla. jag är ju duktig egentligen, men jag har ingen ork jag vet inte vart jag ska få den ifrån heller. men jag måste så är det bara ! nej jag ska ta och bli pluggrebecka och planeringsprebecka, så är det! nu har jag inte heller några tävlingar kvar för året heller så då kanske det blir lite bättre förhoppningsvis. måste ta tag i alla fotouppgifter också.. men just nu koncentration på svenska, matte och nutida konst.
men nu kanske jag borde fortsätta för jag måste faktiskt bli klar med fotouppgiften idag, så är det bara !
puss

9 november 16:48

tjalallala :)
har varit ledig idag, så jag har övat på mitt tal och pluggat matte, och städat också, har fotat också. känner mig lite duktig faktiskt. men nu hade jag tänkt börja lite på nutida konst faktiskt, måste väl börja med det någon gång liksom. så det är vad jag ska göra nu, sen klockan åtta blir det äntligen hemma, tycker att jag är värd att göra det då, för då har jag ju pluggat väldigt mycket. måste hinna med att duscha någonstans också, men det löser sig. men nu ska jag plugga. ha det så bra !
puss
SEX DAGAR KVAR !

jag älskar dig mest!

16:39

helluuuuuu!
sitter hemma och har precis tagit typ ett bad och tränat på svenska talet, tjoho!
min mamma tyckte att det var ett trevligt tal så det blir nog bra, haha
på tal om min mamma så har hon ring om riskettan och halkbanan och beställt tider, hjälp! riskettan är tre timmar lång och den ska jag ha på torsdag, sen halkbanan blir onsdag 24 november. läskigt! nej men det ska väl gå bra hoppas vi, haha..
idag ska jag nog plugga talet och matte. sen är vi lediga imorgon så då ska jag fota och sedan blir det att plugga talet och matte, kanske ska börja med nutida konst också, jag får se.. känns inte som jag kommer ha jätte mycket tid i helgen att plugga.. eller jo fan på lördag kör vi pluggdag hela jävla dagen.. eftersom vännerna från skolan kommer på fredag och sen släkten o så på söndagen, så blir det as bra!  juste min mamma har smsat om en praktikplats också, vi får ser hur det går..
men nej nu vill jag nog ha lite kaffe, o så ska jag köra igång med att plugga.. tror jag måste städa också, kanske hinner det imorgon.. annars får det bli, på onsdag..
men ha det så bra !



ÅHHHHHHHHHHH jag vill åka till new york nu!!!!!!!!
puss

8 november 09:51

min dag började på bästa sättet, åh vad underbart <3
jag satt på bussen, och kanske anade att min pojkvän skulle åka samma buss men visste inte riktigt.. och så gjorde han det, så jag fick träffa honom och pussa på honom så det var underbart <3
så nu har han gjort min dag, som alltid <3
jag älskar dig <3

pusspuss
ps. en vecka kvar !

7 november 20:37

jag är trött, jag är slut och jag ser framemot en hemsk vecka, en jobbig vecka.. men jag är stark så jag klarar det, hihi. det är egentligen inte så farligt, men just nu känns det jobbigt.. men så är det väl..
men om en vecka och en dag, tjoho! då fyller jag år.. och nu är lovet slut också, har jag plugggat? japp, har jag pluggat tillräcklig? fan heller..
men får plugga matte och talet nu denna vecka och måste nog fixa lite nutida konst. o fan foto också.. men sen veckan efter det hm. då blir det svenska och nu tida konst och foto.. nej nu blev det mycket.. det orkar jag inte.. men många punkter älskar jag .. tjoho..
nej nu ska jag fan sova, måste fixa till imorgon också.. men jag vet inte vad jag ska ha med mig till skolan imorgon, ingenting typ? aja .. det blir säker bajs bra..
puss och godnatt ..

6 november 11:13

halluuuu !
är hemma en stund nu men ska alldeles strax till stallet igen, fixa det sista med jobbet och sedan måste jag filma i en timma, sedan får jag åka hem och plugga arslet av mig.. för sedan vi klockan sex kommer det lite släkt och så, eftersom mamma fyllde år igår så ska vi fira henne idag..
men usch så trött jag är, det är inte roligt alls. plus att jag ska tävla imorgon, skit kul att sluta lovet, nja inte direkt.. men så är det ibland.. och snart fyller jag år tjoho, endast öh. nio dagar kvar..
men hare gött, pussss

o så fin jag är, stinker häst gör jag också, puss på det.

5 november 11:14

hallu hallu !
har varit uppe ett tag nu faktiskt, eller sen tio typ .. fast började egentligen morgonen med att gå upp tio i fem, usch vem gör sådant egentligen.. men mamma fyllde år så hon fick frukost på sängen och sin presenter, och hon verkade bli super glad.. för er som inte vet har vi alltid gjort så i våran familj, att på dagen vi fyller år får vi frukost på sängen, och beroende när alla börjar och så blir det liksom lite olika tider och så. usch lär ju bli ganska tidigt när jag fyller år också, eftersom pappa börjar tidigt.. men det är ju bara trevligt .. åh vad jag längtar..

men annars idag blir det att åka ner till stallet och rida tösen, och ska nog putsa sakerna till på söndag också idag, eftersom helena ska rida dressyr på affi imorgon, så då kan jag ju göra det.. sen blir det väl att plugga också, måste fota också.. och solen måste vara uppe idag, för det har jag en uppgift om.. måste stå ute och fota i en timme. men det är ju roligt, great (y)

nej men nu vill jag äta något och så ska jag titta på ett avsnitt ncis, och sedan dra till stallet tror jag.. ha det bra! pusspuss
ps. 10 dagar kvar

4 november 15:40

nu har min pojkvän åkt hem och det suger ju getpung rentutsagt faktiskt .. men så är det ju ibland, man kan ju inte ses helt tiden, tyvärr. men vi hade det väldigt underbart, bion var bra faktiskt och det var allmänt underbart !
nu ska jag strax till stallet och släppa in hästarna och sedan blir det att åka iväg och träna.. när jag kommer hem sedan måste jag plugga röven av mig faktiskt, måste träna på mitt tal, plugga matte, börja med nutida konst.. ahigohergih vad jag inte vill, men måste.. sen måste jag slå in mammis presenter också, eftersom hon fyller år imorgon..
men nej byta om måste jag göra nu, puss på er ..
ps. 11 dagar kvar ! wieeeee

3 november 15:53

helllluuuuuu !
sitter hemma hos min pojkvän, och ska snart in till stan och gå på bio, myyyyys!
japp, något mer kom jag inte på att skriva faktiskt..
jo att lovet lider mot sitt slut känns det som, och jag har inte alls pluggat så mycket som jag borde.. hoppas på bra väder på fredag för då måste jag fan ut och fota, så är det bara !
men ha det bra, det ska jag ha :)
efter bion åker jag och min pojkvän hem till mig och sover, så det blir extra mysigt..
pusspuss !

ute

usch nu blir det en paus i pluggandet och drar ut med hunden en sväng.. men det är mörkt ute, så det får väl bli pannlampa på! funderar på att ringa någon, men jag tror inte att jag orkar så det får bli musik istället, det låter bra va? nej men ha det så bra så länge. när jag kommer hem igen, ska jag tvinga renee att klippa mitt hår, så att jag blir 20 kronor fattigare och att plugga nutida konst, gud vad roligt!
tjaråååå

1 november 17:25

hallu !
nu ska jag nog ta en varm dusch innan jag börjar sätta igång att plugga, usch jag vill verkligen inte.. men jag måste så är det bara !
idag gick pappas mobil sönder som jag haft ett tag nu, jag tappade den för första gången i stall golvet och halva skärmen slutade fungera -.- så jag är tillbaka till den gamla mobilen, som jag iofs älskar men jag har glömt bort lite hur den fungerar .. haha men det är ju bra..
men nu dusch och sedan plugg, great !
puss
ps. 14 dagar kvar (a)

RSS 2.0