13:02

djävulen är hemma -.-

idag nyss typ blev jag klar med bildanalysen, näst sista uppgiften vi har innan lovet, så jag har bara rörligbild skriftligt kvar.. och den gör jag nog på hm.. onsdag .. känner mig lite duktig ..
idag annars då, ska jag ner till stallet om drygt en timme och väga, för att sedan ta in hästarna och rida affi , wiee ! ska träna på dressyrprogrammet.. ska typ tävla fältavlanhm.grej på södertälje på söndag, ska blir vääldigt roligt fast det blir inte som jag hade tänkt mig.. ska ju tävla på lördagen också fast med tösen då, och sen ska jag till malin och sen måste mamma hämta mig där, vilket är lite tråkigt, hade velat stanna kvar . men vad gör man inte för att äntligen få tävla sin älsklingshäst som snart blir min egna. underbart !
oj, mycket jag skrev . haha
juste, jag får träffa fighter ganska snart, eller aah om en vecka och öh 6 dagar typ .. haha och då har jag dessutom sommarlov, så det kan fan inte bli bättre start på mitt sommarlov, ska pussa ihjäl honom <3 det ska också bli lite roligt att få veta hur han kommer att reagera på att "komma hem" , om han känner igen sig och så ..
men nej nu ska jag läsa min bok utomhus och kolla om hunden vill med ut..
puss från mig !

bebis fighter <3

sessalottan <3

14:47

denna otroligt sköna vecka, har gått alldels för fort :( .. men men ...
snart så!
idag blire fotboll, så håll alla tummar och tår för att dte ska vara fint väder !
men puss. stallet nyu

11:26

tjalalalllala!
sitter här med daniela här i dator salen och hon är sjukt seeeeeeg..
men hon vill att jag ska skriva att hon är snäll och glad och allt sånt, men jag orkar inte !
men hon är väl gullig typ eller nåt..
aja..
nog pratat om daniela..
vi är snart klara med våran film, men arbetar ju inte med den nu eftersom daniela är så seeeeeeg..
blir galen på henne alltså..
åhhhhö...

haha okej .. förlåt <3

nej men idag annars då ska jag och jonna och virapira titta på sex and the city 2, underbart !
och imorgon är det fotboll !
sen tävla på söndag, km hemma..
men ändå ..

lslalalalalallalalala
olidligt jobbigt att sitta och vänta på daniela..
men men ..

16:45

ska strax åka iväg och träna, måste hålla alla tummar och tår för att det inte ska regna, inte roligt att hoppa utomhus när det gör det ..
men men .. äntligen har huvudvärken släppt och det är riktigt skönt ..
jag och daniela har bara pyttelite kvar att göra på våran film, sen är den klar vilket är sjukt skönt ..
men aja nu ska jag byta om och dra iväg..
hare bra..
puss

14:03

goddag! eller nåt
as trött idag, men så äre väl ibland ..
har lektion i grafisk, men jag har precis blivit klar, så jag är lite utråkad..
men men ..
sånt är livet..
idag måste jag rida igenom min häst, men ändå plugga massor.. så jag vet inte riktigt när jag kommer komma i säng i natt.. men men
denna vecka är väl den som är mest i eller nja kanske är nästa vecka, beroende på om alla uppgifter blir klara denna vecka. . men det ska dom!
i helgen blir det att fira julia, och km har vi hemma också, plus att jag jobbar, plus att jag måste plugga en del.. så vet inte riktigt hur jag ska få ihop den helgen, men det löser sig som alltid.. juste fredag är det ju fan bio också, haha och jag som påmint elvira, så glömmer jag själv bort det.. bra där..
nej men nu ska jag göra något annat, vad vet jag inte men men..
puss

sverige <3

UNDERBART SVERIGE <3
SKÖNT MED VM-BRONS :D

18:55

jag tycker det är så jävla tråkigt att sverige inte vann mot tjeckien, vi hade fan hela matchen till typ 15 sekunder kvar av matchen .. men men en bronsmatch blir det iaf, och vi får hoppas vi vinner den iaf..
just nu leder iaf tyskarna mot ryssland, vilket är helt otroligt, men på ett sätt vill jag inte ha ryssarna i en brons match, men så lär det ju inte bli . haha
nej men mer hockey nu ..
får se om jag kanske borde plugga lite senare, men det tar vi då ..
hare bra..
puss


båda är snygga, men erik karlsson är snyggast <3

23:06

fredag kväll, alltid lika trevligt ..
sitter och tittat på film i våra rosa soffor ..
imorgon en snabbis till södertälje med elvira, får skynda mig dock, för vi tar tåget 10.56 och jag måste ta tåget hem 12.41 .. så det blir snabbt..
får sen är det ju hockey, semifinal . hoppas det går bra, vi borde ta tjeckien, tycket jag ..
men nu film.. puss

22:18

känner mig faktiskt riktigt duktig idag, för jag har kunnit plugga riktigt mycket idag.. har nästan gjort klart hela kulturen, inte speciellt mycket kvar.. och den ska in på tisdag, så den kommer vara klar i tid, vilket är skönt ..
men jag känner att jag borde sova nu så att jag är pigg till imorgon, då jag har en lång dag.. får se om jag orkar gå på bilden dock, men aja..
sen jävla piss att vi spelar kvartsfinal kl 16.00 då missar jag ju fan hela skiten, om vi hade spelat vid 20.00 hade jag iaf kunnat sett halva, men nej.. ibland hatar jag att träna. men det måste jag ju.. och en match kan man väl missa, nej inte egentligen .. men jag kanske är lite nördig och tittar på den när jag kommer hem, aah det ska jag fan..
nej men nu är jag skit kiss nödig, as hungrig och skit trött. så jag ska nog kissa, för att sen sova..
rörigt inlägg, men sånt är livet.
ha en bra hm.. natt.
puss

21:49

sverige spelar hockey, vilket innebär mums på erik karlsson <3
vi leder just nu med 3-0 och tredje period har precis börjat.
hade np i matte idag, det kändes helt okej, men jag får se..
men men titta på hockey nu..
puss

20:30

hockey nu, men inte sverige..
och jag har egentligen ingenting att skriva men alltså det var nog ett tag sedan jag skrev..
trött satan är jag, och borde plugga matte, men jag orkar verkligen inte..
det får helt enkelt gå som det går på np imorgon..
men aah nu ska jag njuta lite av hockeyn..
imorgon spelar sverige och erik karlsson <3 , på tal om det.. så börjar det verkligen kännas att prytz inte är hemma :o .. dumma henne, men snart är hon ändå hemma..
bio på fredag va ? eller ?
nee nästa vecka?
aah nästa vecka var det visst..
denna helg händer typ nada, så det blir väl att plugga häcken av mig..
men aah hare gött.
puss

22:57

hallu där!
sverige vann med 3-2 , vilket är lite pinsamt mot frankrike, men men vi vann iaf och jag fick se min snygging, så det är ju bra. men vi måste fan spela bättre mot tjeckien på torsdag, annars blir jag ledsen..
imorgon är jag då ledig från skolan, så då tänkte jag plugga och städa mitt rum, det ser förjävligt ut.. men jag har helt enkelt inte haft tid, och sen måste jag fan plugga matte, jag får inte skjuta upp det längre, då kommer det gå åt helvette på tisdag och det vill vi ju inte !
frågan är nu om jag ska gå och plugga matte nu, för jag pluggar egentligen bäst på kvällen/natten och jag har ju ingen skola imorgon så, varför inte?

elvira kom och gjorde mig sällskap idag, eller hon var väl egentligen här för att gratta pappa, men trevligt var det i alla fall. ska nog träffa henne och anna kanske imorgon, för sen åker prytz iväg.

har några saker att göra nu fram över, så tänkte nog skriva upp dem här så jag har koll.
plugg:
matte b np: 18 maj
fotouppgift: 25 maj
rörligbild: 28 maj
grafisk: 31 maj?
bilduppgift: 3 juni
samhälle: 20 maj
kultur: 25 maj
jävlar mycket det var nu när jag tänkte efter :s
tävling:
järna:lc & lb - 16 maj
hemma km: lc & lc - 30 maj
roslagen rkk: lb & la - 6 juni
hemma: affi - 12 juni?
hemma: lc & lb - 13 juni
vingåker: ? - 1,2 juli
jobba:
torsdag - 13 maj
lördag - 15 maj
söndag - 23 maj - insläpp
söndag - 30 maj
lördag - 12 juni

aah det var ju en del, haha men så äre.. pengar, betyg och sista tiden med tösen och träffa fighter en gång i juni. det blir bra, det känns skönt .

nej men kissa, plugga matte och läsa men också sova.
natti natti

13:03

tjallalalal..
idag spelar sverige mot frankrike.. wiee
men nu sitter jag i skolan och slutar om typ 1 timme och 20 minuter, då måste jag lämna två böcker för att sedan åka hem. . rida, väga och plugga och fira pappa och elvira kommer också ..
puss

erik karlsson <3

jag har hittat mig en ny favorit! <3


sjukt snygg <3
90:a dessutom, mums <3

20:56

hallluuuuu
hockey nu, men borde fan plugga eller kanske inte riktigt än..
men ska läsa nu lite i pausen,
jag har blivit lit såld på twiligtböckerna igen.. haha nörd!
men aja, orkar inte skriva mer..
pappa fyller år imorgon, puss..

14:23

hej hopp!
idag ska vi fira katja och pappsen om typ en och en halvtimme, borde få lite plugg gjort innan dess, så ska nog börja strax..
idag red jag min älskling häst, affi, underbart !
fast jag älskar ändå sessan över allt annat på denna jord, för just nu är hon mitt allt!
nej plugga var det , puss

13:56

hallu hallu!
har varit på tävling idag, hoppade dock bara en klass, men det är skönt att vara hemma tidigt.. lb:n gick bra, hon kändes hur fin som helst, helt underbar och bättre och bättre går det för varje gång, dock gick det liiiiite för fort i kombinationen i grunden så vi rev utsprånget, men ändå underbar ritt.. jag är så stolt över min häst just nu.
fast när vi kom hem lastade ut, ställer sig hästjävlen hela jävla foten på min fot, den jag har opererat och skit.. plus att hon har brodd jävlarna kvar, så det gjorde jävligt ont och jag kan knappt gå .. as bra!

nu tänkt jag försöka hinna plugga i en timme, lär inte gå så bra..
sen efter insläppet ska vi iväg och fira kusin, så det blir la trevligt.. hoppas inte foten gör för ont bara :( ..
nej plugga vare, tjaråååååå..

19:24

sjukt jävla trött, men ska nog dricka lite kaffe så jag piggnar till! tacos senare ikväll, men funtar fan på och dra en dusch nu innan, men orkar fan inte.. aja får bli efteråt ..
imorgon är det tävling, i stora ekeby, endast en klass så det blir tidigt hem vilket är jävligt skönt .. sen ska vi till kusin och fira henne, det var ett tag sedan jag träffade dem så det ska bli trevligt ..
sen söndag firas papps och kusin tror jag .. men måste fan få inte plugget där emellan, men det ska jag nog fixa eftersom jag är så grym, haha.
annars har det inte hänt så jävla mycket sen sist, eller jo jag ska till göteborg typ första helgen i juni, än så länge endast med renèe och michelle, typ gå på liseberg och va med på något vatten krig, så det blir roligt .. tråkigt dock att prytz och elvira inte kan följa med.. men så blire ibland..
nej kaffe var det..
känner att jag är rätt tråkig just nu, men sånt e livet.  haha
puss

12:50

jag har såååå mycket planerat nu i sommar och jag kommer kunna överleva den, great ! fast jag ska först och främst jobba ihjäl mig, men sedan ska min familj och jag på en genomresa i europa igen, men denna gång ska vi åka genom beligien, holland , frankrike <3 disneyland (a), men sedan också spanien och portugal, och det kommer bli så underbart ! åhh jag längtar..
det hemska med denna sommaren, kommer bli ... att sälja tösen, det kommer vara så jävla hemskt, för då är ponny tiden över.. visst, ska bli underbart att ta över affi.. men jag har aldrig haft en sån underbar tid med tösen och fighter, en tid jag aldrig mer kommer att få tillbaka.. usch, det kommer helt enkelt vara sjukt hemskt :( .. jag kommer grina satan.
men det behöver vi inte prata om nu, men ha en bra dag !
puss

14:38

lalalalala
ska hem till daniela och filma nu, tjarå!
måste kissa också, men hare gött!

RSS 2.0