today

Dagens humör: sådär
Dagens mående: halv bra, inte ens i närheten av toppen
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: stallfrilla
Dagens smink: absolut ingenting
Dagens klädsel: stallkläder/myskläder
Dagens planer: verkligen ingenting
Dagens vill ha: min födelsedag
Dagens fundering: om jag kommer hinna göra allt jag ska på lovet?
Dagens beroende: musik
Dagens tråkigaste: plugg
Dagens längtan: min älskling
Dagens superlängtan: min älskling
Dagens låt: welcome to my life - simple plan

-

jag har inget att skriva


Do you ever want to run away?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming



30 oktober 19:50

hellu där !
idag har jag och min pojkvän och min pappa varit på fotografiska, det var väldigt härligt :) åh just nu vill jag bara skriva hur jävla underbar min pojkvän är, men om jag väl skulle börja så skulle jag inte kunna sluta. han är alldelse för underbar, och alldelse för perfekt och alldeles för bra för mig .. men jag hoppas iaf att han förstår hur jävla mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig. och det tror jag han vet också <3 fast jag saknar honom, men jag saknar honom alltid när jag inte är med honom, så det är väl som det är..

men nu är det iaf lov, fast jag tycker inte att det känns som det .. känns mer som skolan givit oss ledigt för att vi ska kunna plugga allt jävla skit vi fått för det är inte lite det :o för nu måste jag till och med lägga upp det här för att jag ska komma ihåg det och då är det inte bra..

svenska : skriva ett tal (np) och ett pm till det, np skriftligt, vanligt prov - onsdag 10 november, onsdag 17 november, torsdag 25 november
matte : prov - måndag 15 november -.-
foto : foto ljus, studiofoto, en till uppgift, inspertion av fotografiska - inte helt säker på inlämning men tror det är samma vecka jag fyller år eller en efteråt.
nutida konst : inlämningsuppgift relativt stor - fredag 19 november
rörlig bild : kolla upp en film på lovet till programmet , musik video

det är sjukt mycket .... det är så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja , men tror jag ska satsa på matten och svenskan

men nu blir det lite mat och sedan " så mycket bättre" helt kär i det programmet.
puss på er sötisar !
ps. glöm inte att ställa om klockan i natt

29 oktober 18:12

17 dagar kvar tjoho !
nu ska jag puss på min pojkvän <3

28 oktober 11:29

usch nu sitter jag här och har världens jävla ***** mensvärk, seriöst jag vill typ bara dö -.-
usch vad jag hatar det här !
men imorgon blir en bra dag, först skola och sen blir det fotografiska med pappa och min älskling, det ska bli trevligt .. tror det blir så att jag och oliver får åka upp komunalt och pappa möter oss där, men det blir nog bra..
men nej ligga och dö lite i soffan nu då.
puss
ps. 18 dagar kvar idag !

27 oktober 20:21

hellu där !
idag när jag skulle gå upp var jag sjukt jävla trött, till och med så trött att mitt ena öga var helt cp .. kanske blir så när man hm.. inte mått så bra dagen innan. men jag mådde bra på kvällen sen iaf, och tur var ju det .. och just nu mår jag super duper bra :)
idag iaf har vi varit på fotografiska och det var intressant, men ska tillbaka dit på fredag med pappa och oliver <3 efter fotografiska gick vi på stan, fast jag har inte pengar så att jag kan köpa något. men det var trevligt :) .. dock så hittade jag så mysiga djurgårnsmysbyxor på derby, åh vad jag vill ha .. så mysiga och så fina åååååhh..
men nu bonde söker fru ju och sen blir det berg flyttar in ..
hare gött puss

ps. idag har vi sett Johan Renborg (stavning? ) och sen tobbe trollkarl , tjoho !

jag vill inte..

jag är en hemsk människa,
jag är verkligen det..
folk försöker övertala mig att jag inte är det
men jag är det.. nu vill jag bara att mobilen ska plinga till,
vill inte vara orolig.

jag älskar dig <3

18:00

idag har det inte riktigt varit min dag.. men så är det ju ibland, ska sätta mig och plugga igen alldelses strax, måste bara kolla maten så att den blir klar först.. sen blir det att finna inspiration i texterna och bilderna till talet, great !
hare gött . puss

jag älskar min pojkvän carl oliver ekman mest av allt <3

en funderar så här i det kalla ...

min pojkvän är underbar, mina vänner är underbar, min familj är underbar och mitt liv kommer snart också bli toppen underbart. då allting går tillbaka till normalt, till något bra, till det som var förr.. men jag har funderat, kommer det verkligen bli precis som förut, eller kommer man att fundera över det. kommer folket här hemma gå och fundera och kommer det leda till bra eller dåliga konsekvenser. jag vet inte.. jag vill ju att allt ska bli som förrut så jag kan få leva här hemma precis som jag vill. men frågan kanske snarare är om, om det blir bra för människan kanske det blir bra hos oss. men om det inte blir bra, kommer vi vara vadå? jag vet att min mamma sagt nej när det väl kommer till ett stadie, men kommer hon att kunna hålla det? jag vet inte, för vi har aldrig vart här. förhoppningsvis blir allt som det var, men det har gått alldelse för länge sedan det var bra, så jag vet inte ens om de minns. gör jag det? borde jag minnas det, jag vet inte. jag vet verkligen inte, just nu vill jag bara att det ska ta slut, för väntan tär på mig, jag vet inte.. jag frågar, men får inga svar. mamma har ju inga svar, så jag vet inte heller. det är sagt till efter höstlovet, men allting har ju dröjt? men efter idag skulle det nog bli bestämt, eller så går det åthelvette och ingenting blir bra.. men mamma måste ju hålla sitt nej, det har jag räknat med nu, om inte.. då vet jag inte heller, jag orkar liksom inte mera .. det har varit jobbigt i ett och ett halvt år nu. men ska väl inte klaga, man gör väl något bra, eller så gör man det inte? jag vet inte .. jag orkar inte.. jag bara funderar och funderar, och väntar och väntar, och längtar tror jag .. hoppas att jag gör det iaf ..

nej men nu vart det seriöst.. jag har bara funderat lite.. jag orkar inte förklara för det som inte fattar..
puss

20:19

jag diggade det här citatet, taget från en bloggare:
"Dessutom vill man inte ha någon som väljer ett snabbt köns-doppande framför en tid med värme, närhet, morgonpussar & lycka i dess renaste form."

bara kände för det..

puss..

25 oktober kl. 15:01

hellu där :)
känns som det var evigheter sen jag skrev, vilket det typ är ..
idag har jag haft en så där dag, skit segt på matten, men webbdesignen gick helt okej, och rörlig bild fick vi sluta väldigt tidigt för vi hade inget att göra planerade våran musikvideo en stund men inte mycket mer..
annars idag ska jag till stallet ganska snart, väga och skritta affi, sen blir det nog hem och plugga -.- ska plugga lite matte och läsa ett svenska häfte så att jag vet lite om vad jag ska skriva mitt tal om senare.

imorgon är det endast foto lektion, så jag måste nog dra lite tidigare ifrån den så att jag kommer hem. sen på onsdag ska vi upp till fotografiska med klassen, hörde det ryktas om att vi skulle vara där vid tio, usch och fy vad tidigt.. men aja, det blir väl förhoppningsvis trevligt, stannar väl antagligen kvar i stan ett tag, fast blir nog inte att köpa något för nu måste det sparas pengar.. mamma fyller ju år, ska bjuda oliver på bio o så, sen är det julafton ganska snart och sen måste jag ha massor av pengar till new york och göteborg som är i mitten av februari typ.
nej men nu ska jag nog byta om och sen åka till stallet, eller jag måste vänta på diskmaskinen sen drar jag..

ps. det är faktiskt bara 21 dagar kvar tills jag fyller år, tjoho!

puss på er alla <3


22 oktober 12.35

börjar väl dagen med aha snö? redan ? hallå jag har ju inte ens fyllt år än, det här är bara taskigt ju ..
inge mera moppe, usch orkar ju inte gå till stallet hela tiden ju..
men så är det ..
idag blir det att rida tösen, känns som evigheter sen men så är det .. sen ska jag putsa och så för jag ska tävla på söndag, men ska ändå inte rida imorgon så kan göra det idag..  sen kommer vännerna över och har det mys, johanna kommer även att sova här eftersom högskoleprovet ska börja så tidigt -.-
imorgon är det högskoleprov, ahahhaha asså jag undrar varför jag ska göra det men aja nu måste jag.. och efter det åker oliver med hem, så det blir underbart !
men nu ska jag kolla startlistor igen..
puss

18.52

tjoho!
nu har jag sett två avsnitt av NCIS säsong sju och dom är grymma, åh jag längtar bara efter att få se mer .. men nu tänkte jag nog göra något annat.. ska typ fixa naglarna lite grann tror jag, var ett tag sen nu.. och plugga lite teori typ, sen också leta upp ett nytt block till matten, det tog precis slut.

men imorgon blir det skola från 09.40 - 15.55 tror jag .. sen blir det hem och hoppa för mamma, för det är ingen träning imorgon..

helgen då: fredag kommer elvira & prytz, vilket blir mysigt. på lördag högskoleprov, och sen kommer min älskling, och söndag är det tävling, fasar för så mycket startande dock.. men behöver nog inte åka så farligt tidigt iaf. och det är ju lite positivt ..
men puss puss

20 oktober 16.01

hallu !
idag i skolan har vi varit i studion hela dagen, och jag har lekt modell, haha men roligt var det iaf .. tror jag kom hem runt kvart över tolv, och har inte gjort speciellt mycket sen dess.. eller jo jag har kollat lite gamla högskoleprov, haha grattis säger jag bara.. men nu borde jag plugga matte och sedan ska jag nog titta lite NCIS, eftersom jag är så himla grym. men nej jag orkar inte skriva mer för jag är sjukt trött..
men tjarå

natti natti

nu typ skit trött, men ligger nyduschad i sängen, och försöker få min pojkvän att inte vara så sjukt seg på att svara för jag ska ju typ sova nu .. men det går inte så bra för mig.. så vi får väl se när jag somnar..
men ska försöka sova ganska snart iaf..
så puss och godnatt !

19 oktober 20.04

idag har det varit foto och naturkunskap på schemat, förövrigt har dagen varit typ piss. har varit trött och hungrig hela jävla dagen plus att det har ju öst ner hela jävla dagen också.. så jag har ju frusit och blivit dyngsur både till och från skolan, så det sög ju. och väl hemma var man ju inte speciellt peppad på att åka till stallet, så det tog ett tag för mig att komma till stallet. men väl där slutade det regna, så det var ju ett plus i alla fall..

imorgon står det foto på schemat igen från 8.20 - 11.40 tror jag, efter det vet jag icke vad jag ska göra.. för jag har ingen häst och jag brukar vara hos oliver på onsdagar, men vi har inte bestämt något så jag får ser hur det blir. annars får jag väl åka hem och typ plugga och ha det tråkigt. fast jag skulle ju behöva plugga matte, och plugga en del inför högskoleprovet på lördag.. usch juste helgen också, den undrar jag hur sjutton den kommer blir, liksom högskoleprov på lördag från 8.20 - 16.15, och efter det måste jag till stallet för att göra iordning hästen till tävling på söndagen.. grattis undra när jag kommer få träffa min pojkvän.. aja vi brukar alltid kunna lösa det på något sätt.. ska nog kolla startlistor inför helgen nu, och sedan duscha..

men ni får ha det så bra,
puss

1404

usch jag är fan svin hungrig ......... och skit trött men gud vad roligt att man slutar halv fyra dårå.....
nej nu får jag ta tag i det här, får veta vad jag fick på naturkunskapen idag det lär ju bli roligt..
usch jag är verkligen helt borta känns bra (y) ..
puss

2126

nu ska jag nog ta och sova, får se om jag ens kan somna eftersom för det första så har jag sovit sjukt mycket idag har verkligen inte mått bra, och för det andra måste jag sova helt utan pojkvän :( .. efter att ha sovit med honom två nätter i rad kommer denna natt bli jobbig.. lär ju bli svårt och sova och allt sånt.. men nu ska jag ändå försöka ..
hoppas imorgon blir ett bättre dag..
puss

1624

en underbar helg med en hel del gott och blandat,
idag mår jag illa samtidigt som jag är hungrig, det är jobbigt.

1313

DET ÄR ENDAST EN MÅNAD KVAR ! tjoho, längtar ganska mycket faktiskt :)
och så idag har jag och oliver varit tillsammans i tre månader och en dag, helt fucking underbart <3
idag, snart ska jag ner till stallet och väga, ta in hästarna och sen blir det hem igen.. tror jag ska plugga lite eller något sådant. ikväll blir det mys med johanna, och imorgon måste jag jobba.. och imorgon ska tösen också tävla galopp tjoho vad roligt .. sen blir det att vänta på att pojkvännen ska komma hit så då lär jag ju plugga en del.. eftersom han kommer hit ganska sent, men han kommer iaf och det är det som räknas .. plus att vi får sovmorgon på söndag, och det kan ju inte bli bättre faktiskt.. på söndagen ska jag också filma en del till projektarbetet, blir att filma när affi och money ska löshoppas, wiee..

nej men äta lite nu, hänga upp tvätt och sedan dra till stallet.
ha en bra dag ! puss

0840

god morgon alla glada !
idag är jag sjukt trött, men en bra dag väntar så idag kommer jag sväva runt på rosa moln och det är ju helt underbart. jag ska få träffa min älskling <3
jag älskar honom mest av allt <3
i helgen blir det att jobba på lördag och se tösen tävla galopp på lördag, men något annat har jag inte planerat, får se när jag får träffa oliver i helgen.. men det löser sig iaf, inte fredag-lördag för han ska jobba på fredag så det vet jag iaf..
men men nu blir det webbdesign :)

puss

lalalalallalal


Allmänt test 1

Hur bor du: i en villa
Brukar du komma i tid: alltid!
Hur lång är du: 163
Kan du laga mat: ibland
Vad jobbar du med/pluggar du: foto,film o grafisk design på wendela hebbe gymnasiet
Vad har du på dig just nu: mjukis kläder och en filt
Har du någon fobi: en hel del, bla. broar, hissar, höjder ....
Hade du en bra kväll igår: jo men helt okej typ
Vilket är ditt senaste inköp: skor o lite annat
Din favoritdryck på morgonen: te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: studiebidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: ja :(
Vad hade du sönder senast: hm.. vet inte riktigt
Vem snackade du med senast: jonna och pappa
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola
Alkoholhaltig favoritdricka: bacardi breezer, eller hur det nu stavas
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag för alltid dumma saker
Saknar du någon just nu: jätte jätte mycket
Vad ska man göra för att få dig irriterad: hahaha, det är inte så svårt
Någon jag stör mig på: hehe
Intressen: hästar, vänner och min pojkvän
senaste person du kramade: någon av vännerna i skolan
Senaste person du ringde: jag ringde ? mamma
Senaste person som ringde dig: daniela :)
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: någon gång i framtiden
Längtar du till din nästa födelsedag: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
Har rakat dina ben någon gång: hahaha nej aldrig, man kan fläta mitt hår på benen
Är du sugen på något nu: aah
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2-3
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: nja
Micro-pop eller poppa själv: inget..
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: fick inte rösta -.-
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: jag vet inte riktigt
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej :( och det suger
Vad tycker du är äckligt: haha en del saker
Har du pengar på mobilen: japp

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fan tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.50
Var köper du dina matvaror ifrån? hahahahhahaha mamma köpter nog mest på ica och konsum
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta mycket hellre
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? vet inte riktigt
När var senast någon stötte på dig?  hahah
Vad åt du till middag senast? köttfärsbiffar o potatis och sås
Kan du vissla? yes
Tittade du på tecknat när du var liten? gjorde väl typ alla
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? februari typ
Pratar du några andra språk? man pratar väl lite engelska
Har du gråtit offentligt? haha arå
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JA ! tatuera mig om typ en månad tojho
Vad har du med dig in på bion? snacks och cola
Vad har du för väder? mörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? är : typ jag vet inte riktigt foto kanske eller nja jag vet inte
När sov du senast på golvet? hahh öh i somras
Vilken är din favorit drink? vet inte än
Gillar du din boendesituation? nja lite långt ute i skogen, hade gärna flyttat hemifrån
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 6
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha det kan man väl säga
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 år
Tror du på liv på andra planeter? alltså nej kanske
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? sitter och bölar och säger inte så mycket
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jag vill men vågar väl inte
Tycker du om att krama folk? aah det är alltid härligt med kramar
Äger du en digitalkamera? yes
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? mig själv , hehehehhehehehhehehe
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA !
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? aldrig, det är ju svin gott
Är du mörkrädd? hehe aah
Tre saker du alltid har med dig? mobil, "plånboken" och och äsch det finns så mycket i plånboken


hihi nu blire fotboll, fast sverige har ju inte börjat bra :(

jag har inget att göra :D

kan ju vara roligt :D

Lycklighets-testet

[x] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[?] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

ahahahahah vissa grejer var ju skumma :D

2003

usch vad min dag blev helt förstörd ...

men imorgon blir det en helt underbar dag <3
börjar 8.30-10.30 typ, drar efter det hem till daniela och sen till min pojkvän efter att han slutat skolan.
puss på det .

2153

eftersom jag inte sover riktigt än så kan jag ju lika gärna skriva ett inlägg till, för det är ju så himla roligt..
men det jag skulle nämna var att jag får lite panik på alla människor som redan vet vad de ska köpa till mig när jag fyller år :( och är tvungna och nämna det hela tiden haha men men så äre ..
jaaaaaaaa nu blev den klar , tjarå!

2056

det blev en pluggfri dag, så får plugga imorgon istället :) och sen imorgon blir det att foto ute också, fast då måste det vara fint väder. men ska nog gå och duscha snart och fast jag är ju ledig imorgon så behöver ju inte gå och lägga mig så tidigt iaf..
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,
jag vill fylla år nu, sen vill jag ha julafton och sen februari NU !
puss

jag undrar faktiskt vad jag har gjort för att förtjäna en sådan underbar pojkvän som jag har, men jag är glad över det <3 jag älskar honom överallt annat på denna jord <3

1511

jahaja nu var det måndag igen! fast känner mig lagom bra, för jag hade en så otroligt jävla underbar helg, tack för den :) . jag har bland annat varit med min pojkvän, mina vänner och tävlat, bättre kan det ju inte bli.
idag har jag haft matte prov, vet inte riktigt hur det gick men jag orkar inte riktigt bry mig än. på webbdesignen kändes det faktiskt som om det gick riktigt bra, det är roligt så länge man förstår vad man gör. och på rörlig bild fick vi rigga upp en tre kamera någonting haha , filma med tre kameror och liksom byta mellan dom så där coolt som man gör på riktigt. så vi fick lära oss en hel del nytt och det var intressant faktiskt.
annars idag blir det nog att plugga lite högskole prov och teori och sedan väga i stallet.. eller så tar jag en pluggfri dag nu när matte provet är över, jag får se hur jag gör.

men just nu ska jag käka och typ sätta mig vid tvn ett tag, under en stor fet filt för jag håller på att frysa ihjäl här hemma, svin kallt faktiskt.



fy fan vad jag saknar sommaren just nu !!!!!!

puss


2126

shit nu är jag sjukt jävla trött, har suttit vid datorn i en timme och inte gjort ett skit istället för att plugga matte, men aja .. provet är på måndag så det är ju as långt kvar, eller inte..
men så var min pojkvän nyss inne på msn o så drog han lika fort igen, o han har inga pengar på mobilen heller, så jag får väl ringa honom snart och det är ju alltid trevligt så ..
sen måste jag fan sova..

imorgon börjar vi 9.40 och så går jag till 16.00 usch o fy.. fast jag har bara tre lektion och det suger ju.. dessutom är det inga roliga lektioner, men aja.. jag måste till matten eftersom vi har prov på måndag.. sen efter skolan blir det iaf att träna med puffi..

nej men ska nog stänga av datorn och fixa inför natten.
puss på er <3

new york

jag säger bara hej jag vill åka nu nu nu !!! februari vill jag ha nu!

$17.99= 120 kr

$44.97= 303 kr

$44.99= 303 kr

$69.99= 470 kr

$7.97= 54 kr

totalt: 1220 kr
jag ska på fullaste allvar vara helt jävla pank när jag kommer hem!
men jag vill ha en rangers halsduk också, men hittade ingen fin, men det lär ju finnas där borta, shit vad pepp jag är på att åka nu !!!

puss

2212

hallu där !
åh jag har haft typ helt underbara dagar nu ett tag, jag har gått runt och varit jätte lycklig tack vare min älskling.
idag har jag haft en underbar dag och jag hade prov på naturkunskapen och det kändes faktiskt helt okej, men man ska ju inte tro för mycket för då kommer det att gå dåligt. men men, o så affi gick också sjukt bra idag iaf på slutet, så det kändes bra .
imorgon har jag sovmorgon, börjar vid halv 1 så det är as nice, och så slutar jag vidd fyra tror jag . sen blir det att åka hem och plugga stjärten av mig, har fan matte prov på måndag och det känns som det kommer att gå åt helvette, men men .. jag får kämpa på, så att jag kan övertala mig själv att det kommer gå super .
helgen aah den blir att.. vi skulle haft studiedag på fredag men tydligen är det nästa vecka så det sög ju, så ska nog åka upp till stockholm med tjejerna från skolan och sen blir det hem.. lördag blir det att rida och fixa hästen och aah typ så, oliver kommer också men jag vet inte riktigt när så det får jag se.. och på söndag är det tävling..
ojoj vad jag babblar kanske borde sova nu..

usch o fy, just nu vill jag bara ta studenten, flytta hemifrån, börja jobba och påbörja mitt liv.. vill inte rutna bort här ..

men puss o puss o puss, åh jag vill pussa på min älskling <3

2305

hallu där !
sitter i vardagsrummet och väntar på att mamma ska skriva en lapp till imorgon, så att jag kan gå och sova.
johanna och prytz har varit här ikväll och det har varit väldigt trevligt, var ett tag sen så det var nice. annars idag har jag haft en sjuk jävla mensvärk, det har verkligen varit skit hemskt har hållit på att dö hela dagen.
imorgon blir det att jobba först i stallet och sedan åka och titta när sessan ska träna galopp, få se om hon fattar sig på det ens. och sen kommer oliver också imorgon, så det ska bli helt underbart! vi skulle egentligen inte ses förän på söndag typ kväll, så det blir väldigt underbart att han kommer en dag tidigare. men efter jag har varit och tittat på sessan, så måste jag rida affi och sen tvätta henne, så jag måste vara i stallet ett tag men det får jag leva med faktiskt. sen plus att jag måste hinna plugga imorgon också, så det blir väl en trevlig dag. men eftersom jag vet att min älskling kommer hit, så kommer jag gå runt och sväva på små moln så det ska nog bli bra..
haha gud vad jag skriver, aja det blir så ibland..
men ha en bra kväll!
puss på er <3

haha en väldigt gammal bild, men det är nice !

RSS 2.0