1 februari

hej hopp!
nu sitter jag här i köket nyduschad och påklädd och har precis käkat. har ridit nu innan jag ska till skolan och det känns riktigt skönt. än att sova bort en halv dag, för att sedan gå till stallet då det är mörkt. så nu när jag kommer hem från skolan kan jag plugga! känner att jag precis hade jätte mycket att skriva men glömde typ allting på två sekunder, smart brud!
men imorgonn är vi typ lediga, har en uppgift men får göra den vart vi vill, så det är as skönt ! plus att jag inte ska till stallet så jag hoppas på svindåligt väder då jag inte tänker sätta min fot utanför dörren. för om det är fint väder känns det ju ganska ovärt att vara hemma, om ni förstår vad jag menar?
idag är det däremot perfekta vädret för mina nya inköpta rosa gummi stövlar som jag ska ha till skolan. härligt!
nej nu är det bara tjugo minuter innan vi ska åka , så jag ska sätta på kaffe och fixa det sista.
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0