Dag åtta

Tre tändande saker
asså jag undrar egentligen över den här, menar dom hur man gör mig kåt eller bara i största allmänhet vad som gör att jag tycker om vissa människor eller min pojkvän? för det ena är ju ändå ganska privat eller ? eller ska man sitta här och skriva hur min pojkvän gör, haha nja .. det känner jag nog inte för iaf..
så vi kör så här tycker jag
1) lukten, om min pojkvän luktar himelskt så kan jag inte sluta lukta på honom
2) kläderna, jag tänker på mig själv, om jag går runt som en luffare så är inte det speciellt snyggt, som om min pojkvän är påklädd, haha för han klär sig alltid snyggt förutom när han sätter på sig sina aik byxor -.- för dom är ju inte vackra, haha
3) nyduschat hår, är fan det bästa som finns! så enkelt är det.

haha aah det där vart typ någon blandning äsch va fan ingen bryr sig.
godnatt! ska verkligen sova nu, men lär inte sova förän 2 för jag ska tvätta bort sminket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0