Dag tre

Åtta sätt att vinna ditt hjärta
FY FAN VILKEN SVÅR!
1) var dig själv fullt ut ingen vinner på att vara någon annan. känner du för att rapa så gör det, du ska vara dig själv ju!
2) vänta ut mig jag är blyg och så men släpper tillslut på det när jag börjar känna dig
3) säg gulliga saker då jag minst annar det, men överraska mig gärna också jag blir glad över minsta lilla, det kan vara som "är den ny" eller typ "vilka fina skor vart har du köpt dom" , då känns det som om du ser mig. jag älskar att bli överraskad
4) kom ihåg små saker jag säger då vet jag också om att du lyssnar
5) umgås med min familj då är hälften redan vunnet, jag älskar att vara social med min familj och det betyder sjukt mycket om du kan vara det också
6) min hobby om du kan angagera dig bara en pytte bit är det också hälften vunnet, då känns det som det är jag som betyder och inte det jag gör
7) låt mig vara som jag är ta mig helt enkelt för den jag är, blyg som jag är om jag ska träffa din släkt/vänner, grina när jag helt enkelt bara känner för det jag kan inte stoppa mina tårar
8) säg bara att du älskar mig om du verkligen menar det annars är det ju ingen mening, ingen tjänar på att man ljuger. .

aah jag tror väl att det är typ så.. antar jag .. haha jag vet faktiskt inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0