Dag två!

Nio saker om dig själv
1) jag har ett extrem konstigt humör, kan gå från jätte glad till otroligt deprimerad på två sekunder, vilket är ett beteende jag fått ärva ifrån både min farfar och min far. inte så jätte roligt direkt.
2) jag kan börja gråta till nästan vad som helst allt från att oliver skriver att han älskar mig, till att någon gråter på tvn, eller jag läser att någons föräldrar inte finns. det kan verkligen vara vad som helst. att jag tappar något i golvet som går sönder.
3) jag har aldrig flyttat i hela mitt liv jag har alltså bott på exakt samma ställe i hela mitt liv, kan ni förstå att jag vill flytta?
4) jag har i stort sätt inga komplex för mig själv jag är i stort sätt väldigt nöjd med mig själv, sen kan man väl slänga ur sig någon gång att man är lite tjock eller så om man ätit för mycket, men annars så tycker jag om mitt utseende och kropp och så
5) jag har riktigt svårt att prata i telefon haha finns typ inget värre. de jag kan prata med är typ: oliver, johanna, elvira, mamma, jonna och renee, sen tycker jag att det börjar bli jobbigt.
6) jag tycker att livet börjar då man flyttar hemifrån nu känns det bara som om man levet på någon annan eller hur man ska uttrycka sig. jag längtar tills jag flyttar hemifrån. då börjar mitt liv!
7) jag har haft hästar i mitt liv sedan jag föddes min mamma har hållit på med hästar väldigt länge och då föddes man till detta liv, sen vet jag inte riktigt om det är något så där jippie, för jag har aldrig kunnat testa något annat.
8) vad jag kommer ihåg så har jag, jonna, mamma och pappa aldrig bott riktigt själva vi har alltid haft barn/ungdommar som bott här till eller ifrån. jag vet nog inget annat liv utom det kan man säga. men just nu skulle jag kunna önska att vi hade kunnat göra det, och då kan jag ju samtidigt säga att renee är min syster enligt mig.
9) jag och min pojkvän kan vara oss själva med varandra och det finns fan inget som är bättre än det. haha och ibland är vi allt lite skumma men det är bara skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0